Ooma

درد شدید معده و سوزش معده

سلام دوستان و اومای عزیزم حالتون خوبه
من چند وقتیه که این زیر سینم سمت چپ خیلی درد اول که دکترا تشخیص دادن کلیه ام که خداراشکر نیست معده ام هست توروخدا میشه راهنماییم کنین چی بخورم تا بهتر بشم

19 پاسخ 343 بازدید


پوسته پوسته شدن انگشتای پسرم

سلام خانم دکتر ومامانا ببخشید چند روزه تمام انگشتای دست پسرم پوسته پوسته شده نمیدونم از چیه و چرا اینجور شده فقط یه مدته سرما خورده دارم بهش دارو میدم ممنون میشم راهنمایی کنید

27 پاسخ 622 بازدید


ترشح خلط مانند بدون بو نشانه چیست؟

با سلام خدمت دکتر اوما
خانم دکتر من چندوقته ترشح خلط مانند سفید بدون بو دارم و خارش هم هر چند روز یکبار دارم بیشتر زمانی ک شلوار گرم وزمستونی میپوشم

حالا سوالم اینه من عفونت دارم؟نیازه برم دکتر؟دکترمعاینه باید کنه واسه تشخیص ؟
یا خودم میتونم با تجویز داروی مجاز در بارداری استفاده دارویی داشته باشم؟

21 پاسخ 392 بازدید


سلام‌جواب آزمایش دخترمو ببینید

سلام دکترجان سوالموبالاپرسیدم
میخوام ببینم آزمایشش مشکلی داره یانه

13 پاسخ 312 بازدید


سونو 28 هفته بارداری

سلام
سونو 28 هفته دقیقا برای چیه؟
هزینش چقده؟
باید 28 هفته و یک روز باشم؟

16 پاسخ 1,033 بازدید


جواب آزمایش دیابت و تیروئید

سلام خانم دکتر عزیز من دوران بارداریم دیابت و تیروئید بارداری گرفته بودم برای دیابت انسولین وبرای تیرویید قرص مصرف میکردم ،تحت نظر دکتر غدد بود ،دکتر بهم گفته بود بعد زایمان انسولین کلا حذف بشه وقرص تیروئید نصف بخورم وبعد دیگه کنار بزارم ،بعدیک ماه خورده ای که دیگه قرص رو نخوردم ازمایش دادم.میشه لطف کنید آزمایشم رو ببینید چطوره ؟ممنونم از پاسخگویتون

11 پاسخ 258 بازدید


ورزش با وجود دستگاه iud

باسلام خدمت دوستان عزیز
دوتا سوال داشتم اولی اینکه چقدر بعد سقط میشه ورزش نسبتا سنگین انجام داد؟
دوم، با وجود دستگاه iud میشه ورزش های نسبتا سنگین انجام داد؟
ممنونم

2 پاسخ 630 بازدید


تنگی نفس نوزاد چهار ماهه و بستری کردن

سلام وقتتون بخیر
بچه من ۴ماه و هشت روزشه به دلیل سرفه و کم شیر خوردن بردم دکتر که فرستاد عکس ریه و ازمایش
دکتر یه اسپری سالبوترکس داده هر شش ساعت دو پاف
شربت زاکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت یک و نیم سی سی
داد و گفت در حد بستری هست اینارو بزن بدتر شد باید بستری کنی میشه شما هم یه نگاه بندازین .
نفس میکشه زیر قفسه سینه اش یکم میره تو انگار سخت نفس میکشه

15 پاسخ 764 بازدید


میشه بهم بگین این پودر رو چجوری استفاده کنم

سلام دکتر واسه دخترم گرانول خوراکی مونته لوکاست تجویز کردن ولی نمیدونم توی چقدراز آب بهش بدم؟

12 پاسخ 14,399 بازدید


لکه بینی قهوه ای در هفته دوازدهم بارداری

سلام وقتتون بخیر، من از دیروز تکرر ادرار پیدا کردم امروز از صبح خارش داشتم که بعدشم ترشحات زرد زیاد داشتم، امشبم رفتم دستشویی دیدم رو لباس زیرم ترشح قهوه ای رنگ هست مقدارش کم بود ولی چون تا شنبه به پزشکم دسترسی ندارم خواستم علتشو بپرسم، گاهی خفیف شکمم هم درد میکنه پشت کتفام هم گاهی درد دارم

28 پاسخ 1,041 بازدید


شیر نخوردن نوزاد از سینه

سلام دکتر عزیز من ۲۹ اذر زایمان کردم تا فردا ظهرش به نوزادم شیر دادم ظهر مرخص شدم‌ ولی دخترم نگه داشتن تو دستگاه رفت گفتن زردیش ۸و نیم باید بره دستگاه یک روز بیمارستان بود از دیروز ظهر که اوردیمش خونه دیگه سینه نمیگیره میدوشم با شیردوش برقی فقط شیشه و قطره چکون میخوره خیلی وقت گذاشتم بگیره اخرش یکم میگیره ولی چیزی نمیاد گریه میکنه خیلی سینه هام سنگین شده ولی شیرم روون نیست با شیردوش برقی باید دو سه دقیقه بدوشم تا راه بیفته خیلی غلیظه و زرد پررنگ مایل به نارنجی رنگه چیکار کنم که از سفتی سینه هام کم شه و شیرم روون شه چیکار کنم که نوزادم سینه بگیره انقدر دوشیدم خون میاد از سینم دیگه کنارش شیرخشک میدم

44 پاسخ 527 بازدید


دکتر عزیزم دخترم ۴ روزه اموکسی کلاو۳۱۲هر۱۲ ساعت میخوره ولی هنوز سرفه داره

دکترجان و اومایی های عزیز دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی شدید داشت دکتر بهش اموکسی کلاو ۳۱۲ هر۱۲ ساعت ۴ سی سی با پلارژین کیدز و دکسترومتورفان داده ولی هنوز سرفه خلط دار داره گاهی هم ابریزش بینی نیازی هم باز ببرمش دکتر یا خودم براش ازیترومایسین بگیرم بهش بدم؟

3 پاسخ 275 بازدید


15روز اززمان واکسن دوماهگی پسرم گذشته

سلام 15روز از واکسن دوماهگی پسرم گذشته سرماخورده بود نبردم فردا ببرم میزنن واسش چون گوگل خوندم تا یه هفته بگذره مشکلی نیست ولی 15روز گذشته از واکسنش://

3 پاسخ 329 بازدید


آب قلم گوساله برای حساسیت ب پروتئین گاوی ضرر دارد؟

سلام دکتر عزیز.پسر من ۵۳ روزشه رفلاکس داره و حساسیت به پروتئین گاوی سوالم اینه آب قلم هم جز پروتئین گاوی حساب میشه؟
واینک اگه حبوبات رو ۴۸ ساعت خیس کنم و آبشو هر چند ساعت عوض کنم باز نفخ میاره؟

31 پاسخ 896 بازدید


😐 تفسیر سونوگرافی 😐

سلام دکتر اوما
و دوستان
من امروز ۱۲ سیکلمه سونو دادم عکسشو میفرستم
آمپول hcg رو کی تزریق کنم؟
چقد بعد آمپول اقداممو شروع کنم ؟تا چند روز؟
از سوم تا هفتم پریود روزی دوتا کلومیفن و دوتا فمارا خوردم🤦🏻‍♀️
ماه قبل بدون دارو اقدام کردم که نشد
این ماه هم دارو خوردم کلا یه دونه فولیکول دارم

26 پاسخ 1,025 بازدید


بی بی چکم هرروز کمرنگ تر میشه

سلام من چن روز قبل بی بیچک استفاده کردم ب فاصله دو روز پشت سر هم روز دوم نسبت ب اول یکم کمرنگتر شد امروز ک چن روز از موعدم میگذره بی بی گذاشتم خیلیی کمرنگتر شده بود چرا؟ضمنا این ماه لتروزول و دوفاستون هم استفاده کردم ممنون میشم جواب بدین

32 پاسخ 747 بازدید


عفونت یا لکه بینی

سلام خانما و دکتر عزیز
خیلی شرمنده ک این عکس رو می‌فرستم
میخام بدونم این عفونته یا لکه بینی هستش
ممنون میشم جواب بدید و بازم معذرت میخام برای فرستادن این عکس
یک ماهی میشه ک زایمان کردم
سزارین بودم

11 پاسخ 410 بازدید


مصرف دارو های شیمیایی در کنار دارو گیاهی در زمان اقدام

سلام دوستان خوبین روزتون بخیر . من سقط داشتم و برای بارداری مجدد رفتم کلینیک طب سنتی بهم دارو های گیاهی دادن داروهامم حلوای بارداری هست و حلوای تقویت تخمدان و دو تا شربت دست ساز که یکیش با قطره ویتاگنوس هست و دیگری و باید مثل دمنوش استفاده کنم . حالا درکنار اینا میخوام پودر اینوفولیکم بخورم . نظرتون چیه ؟ چون میخوام اصلاح سبک انجام بدم و رژیم بگیرم و ورزش کنم . نظرتون راجب اینکه بخوام پودر و همزمان با دارو های سنتی بخورم چطوره ؟ این دارو های گیاهی و یک دوره از پریودم خوردم و امروز مجدد پریود شدم و حالا دوره دوم سیکلم و دارم استفاده میکنم 🌹🌹🌹🌹ممنونم ازتون خوشگلا

2 پاسخ 286 بازدید


کم اشتهایی نخوردن گریه نکردن

سلام وقتتون بخیر بچم چند ساعت میشه هیچی نمیخوره اصلا هم گریه نمیکنه ۵ ساعت میشه هیچی نمیخوره در طول روز هم قبلا هر دو ساعت یا ۳ ساعت شیر میدادم بهش هم شیر منو میخوره هم شیر خشکدست و پاهاشم همچنان سردن دستشو زیاد میخوره با حرض شکمش صدا میده از گشنگی نمیخوره نمیدونم شاید من هنوز نمیتونم خوب غذا بهش بدم چند وقته اینجوری شده ولی حدودا ۲۰ روزه این شکلی غذا میخوره در طول روزم هر وقت پوشکشو عوض کردم خیس بود حدودا ۷ یا ۸ تا در طول روز عوض میکنم ولی ادرارش زرده نمیدونم دیگه با نخوردنش چیکار کنم مگه میشه ۵ یا ۶ ساعت گشنش نشه خوابشم کمه در طول روز به زور بخوابونمش چرت نیم ساعت ۱۰ دقیقه ناهیت ۱ ساعت بخوابه شب میخوتبه ولی اگه شیر منو بخوره به خودش خیلی میپیچه شیر خشک میدم راحت میخوابه

15 پاسخ 364 بازدید


ازمایش تحمل گلوکز خون

من امروز ازمایش گلوکز دادم ولی معدم تحمل نکرد و به یک ساعت نرسبده گلاب به روتون بالا اوردم
دکترم گفت مجدد همینو باید انجام بدی و برای رفع حالت تهوعت میتونی دمیترون بخوری
میخواستم بپرسم که قرص رو کی بخورم که به موقع اثر کنه، خونه بخورم برم یا اینکه بعد از خوردن شربت گلوکز

1 پاسخ 377 بازدید