درد شدید معده و سوزش معده
سلام دوستان و اومای عزیزم حالتون خوبه
من چند وقتیه که این زیر سینم سمت چپ خیلی درد اول که دکترا تشخیص دادن کلیه ام که خداراشکر نیست معده ام هست توروخدا میشه راهنماییم کنین چی بخورم تا بهتر بشم
پوسته پوسته شدن انگشتای پسرم
سلام خانم دکتر ومامانا ببخشید چند روزه تمام انگشتای دست پسرم پوسته پوسته شده نمیدونم از چیه و چرا اینجور شده فقط یه مدته سرما خورده دارم بهش دارو میدم ممنون میشم راهنمایی کنید
ترشح خلط مانند بدون بو نشانه چیست؟
با سلام خدمت دکتر اوما
خانم دکتر من چندوقته ترشح خلط مانند سفید بدون بو دارم و خارش هم هر چند روز یکبار دارم بیشتر زمانی ک شلوار گرم وزمستونی میپوشم
حالا سوالم اینه من عفونت دارم؟نیازه برم دکتر؟دکترمعاینه باید کنه واسه تشخیص ؟
یا خودم میتونم با تجویز داروی مجاز در بارداری استفاده دارویی داشته باشم؟
سلامجواب آزمایش دخترمو ببینید
سلام دکترجان سوالموبالاپرسیدم
میخوام ببینم آزمایشش مشکلی داره یانه
سونو 28 هفته بارداری
سلام
سونو 28 هفته دقیقا برای چیه؟
هزینش چقده؟
باید 28 هفته و یک روز باشم؟
جواب آزمایش دیابت و تیروئید
سلام خانم دکتر عزیز من دوران بارداریم دیابت و تیروئید بارداری گرفته بودم برای دیابت انسولین وبرای تیرویید قرص مصرف میکردم ،تحت نظر دکتر غدد بود ،دکتر بهم گفته بود بعد زایمان انسولین کلا حذف بشه وقرص تیروئید نصف بخورم وبعد دیگه کنار بزارم ،بعدیک ماه خورده ای که دیگه قرص رو نخوردم ازمایش دادم.میشه لطف کنید آزمایشم رو ببینید چطوره ؟ممنونم از پاسخگویتون
ورزش با وجود دستگاه iud
باسلام خدمت دوستان عزیز
دوتا سوال داشتم اولی اینکه چقدر بعد سقط میشه ورزش نسبتا سنگین انجام داد؟
دوم، با وجود دستگاه iud میشه ورزش های نسبتا سنگین انجام داد؟
ممنونم
تنگی نفس نوزاد چهار ماهه و بستری کردن
سلام وقتتون بخیر
بچه من ۴ماه و هشت روزشه به دلیل سرفه و کم شیر خوردن بردم دکتر که فرستاد عکس ریه و ازمایش
دکتر یه اسپری سالبوترکس داده هر شش ساعت دو پاف
شربت زاکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت یک و نیم سی سی
داد و گفت در حد بستری هست اینارو بزن بدتر شد باید بستری کنی میشه شما هم یه نگاه بندازین .
نفس میکشه زیر قفسه سینه اش یکم میره تو انگار سخت نفس میکشه
میشه بهم بگین این پودر رو چجوری استفاده کنم
سلام دکتر واسه دخترم گرانول خوراکی مونته لوکاست تجویز کردن ولی نمیدونم توی چقدراز آب بهش بدم؟
لکه بینی قهوه ای در هفته دوازدهم بارداری
سلام وقتتون بخیر، من از دیروز تکرر ادرار پیدا کردم امروز از صبح خارش داشتم که بعدشم ترشحات زرد زیاد داشتم، امشبم رفتم دستشویی دیدم رو لباس زیرم ترشح قهوه ای رنگ هست مقدارش کم بود ولی چون تا شنبه به پزشکم دسترسی ندارم خواستم علتشو بپرسم، گاهی خفیف شکمم هم درد میکنه پشت کتفام هم گاهی درد دارم
شیر نخوردن نوزاد از سینه
سلام دکتر عزیز من ۲۹ اذر زایمان کردم تا فردا ظهرش به نوزادم شیر دادم ظهر مرخص شدم ولی دخترم نگه داشتن تو دستگاه رفت گفتن زردیش ۸و نیم باید بره دستگاه یک روز بیمارستان بود از دیروز ظهر که اوردیمش خونه دیگه سینه نمیگیره میدوشم با شیردوش برقی فقط شیشه و قطره چکون میخوره خیلی وقت گذاشتم بگیره اخرش یکم میگیره ولی چیزی نمیاد گریه میکنه خیلی سینه هام سنگین شده ولی شیرم روون نیست با شیردوش برقی باید دو سه دقیقه بدوشم تا راه بیفته خیلی غلیظه و زرد پررنگ مایل به نارنجی رنگه چیکار کنم که از سفتی سینه هام کم شه و شیرم روون شه چیکار کنم که نوزادم سینه بگیره انقدر دوشیدم خون میاد از سینم دیگه کنارش شیرخشک میدم
دکتر عزیزم دخترم ۴ روزه اموکسی کلاو۳۱۲هر۱۲ ساعت میخوره ولی هنوز سرفه داره
دکترجان و اومایی های عزیز دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی شدید داشت دکتر بهش اموکسی کلاو ۳۱۲ هر۱۲ ساعت ۴ سی سی با پلارژین کیدز و دکسترومتورفان داده ولی هنوز سرفه خلط دار داره گاهی هم ابریزش بینی نیازی هم باز ببرمش دکتر یا خودم براش ازیترومایسین بگیرم بهش بدم؟
15روز اززمان واکسن دوماهگی پسرم گذشته
سلام 15روز از واکسن دوماهگی پسرم گذشته سرماخورده بود نبردم فردا ببرم میزنن واسش چون گوگل خوندم تا یه هفته بگذره مشکلی نیست ولی 15روز گذشته از واکسنش://
آب قلم گوساله برای حساسیت ب پروتئین گاوی ضرر دارد؟
سلام دکتر عزیز.پسر من ۵۳ روزشه رفلاکس داره و حساسیت به پروتئین گاوی سوالم اینه آب قلم هم جز پروتئین گاوی حساب میشه؟
واینک اگه حبوبات رو ۴۸ ساعت خیس کنم و آبشو هر چند ساعت عوض کنم باز نفخ میاره؟
😐 تفسیر سونوگرافی 😐
سلام دکتر اوما
و دوستان
من امروز ۱۲ سیکلمه سونو دادم عکسشو میفرستم
آمپول hcg رو کی تزریق کنم؟
چقد بعد آمپول اقداممو شروع کنم ؟تا چند روز؟
از سوم تا هفتم پریود روزی دوتا کلومیفن و دوتا فمارا خوردم🤦🏻♀️
ماه قبل بدون دارو اقدام کردم که نشد
این ماه هم دارو خوردم کلا یه دونه فولیکول دارم
بی بی چکم هرروز کمرنگ تر میشه
سلام من چن روز قبل بی بیچک استفاده کردم ب فاصله دو روز پشت سر هم روز دوم نسبت ب اول یکم کمرنگتر شد امروز ک چن روز از موعدم میگذره بی بی گذاشتم خیلیی کمرنگتر شده بود چرا؟ضمنا این ماه لتروزول و دوفاستون هم استفاده کردم ممنون میشم جواب بدین
عفونت یا لکه بینی
سلام خانما و دکتر عزیز
خیلی شرمنده ک این عکس رو میفرستم
میخام بدونم این عفونته یا لکه بینی هستش
ممنون میشم جواب بدید و بازم معذرت میخام برای فرستادن این عکس
یک ماهی میشه ک زایمان کردم
سزارین بودم
مصرف دارو های شیمیایی در کنار دارو گیاهی در زمان اقدام
سلام دوستان خوبین روزتون بخیر . من سقط داشتم و برای بارداری مجدد رفتم کلینیک طب سنتی بهم دارو های گیاهی دادن داروهامم حلوای بارداری هست و حلوای تقویت تخمدان و دو تا شربت دست ساز که یکیش با قطره ویتاگنوس هست و دیگری و باید مثل دمنوش استفاده کنم . حالا درکنار اینا میخوام پودر اینوفولیکم بخورم . نظرتون چیه ؟ چون میخوام اصلاح سبک انجام بدم و رژیم بگیرم و ورزش کنم . نظرتون راجب اینکه بخوام پودر و همزمان با دارو های سنتی بخورم چطوره ؟ این دارو های گیاهی و یک دوره از پریودم خوردم و امروز مجدد پریود شدم و حالا دوره دوم سیکلم و دارم استفاده میکنم 🌹🌹🌹🌹ممنونم ازتون خوشگلا
کم اشتهایی نخوردن گریه نکردن
سلام وقتتون بخیر بچم چند ساعت میشه هیچی نمیخوره اصلا هم گریه نمیکنه ۵ ساعت میشه هیچی نمیخوره در طول روز هم قبلا هر دو ساعت یا ۳ ساعت شیر میدادم بهش هم شیر منو میخوره هم شیر خشکدست و پاهاشم همچنان سردن دستشو زیاد میخوره با حرض شکمش صدا میده از گشنگی نمیخوره نمیدونم شاید من هنوز نمیتونم خوب غذا بهش بدم چند وقته اینجوری شده ولی حدودا ۲۰ روزه این شکلی غذا میخوره در طول روزم هر وقت پوشکشو عوض کردم خیس بود حدودا ۷ یا ۸ تا در طول روز عوض میکنم ولی ادرارش زرده نمیدونم دیگه با نخوردنش چیکار کنم مگه میشه ۵ یا ۶ ساعت گشنش نشه خوابشم کمه در طول روز به زور بخوابونمش چرت نیم ساعت ۱۰ دقیقه ناهیت ۱ ساعت بخوابه شب میخوتبه ولی اگه شیر منو بخوره به خودش خیلی میپیچه شیر خشک میدم راحت میخوابه
ازمایش تحمل گلوکز خون
من امروز ازمایش گلوکز دادم ولی معدم تحمل نکرد و به یک ساعت نرسبده گلاب به روتون بالا اوردم
دکترم گفت مجدد همینو باید انجام بدی و برای رفع حالت تهوعت میتونی دمیترون بخوری
میخواستم بپرسم که قرص رو کی بخورم که به موقع اثر کنه، خونه بخورم برم یا اینکه بعد از خوردن شربت گلوکز




