در مورد علائم بارداری که یه روز هست و یه روز نیست
پزشک اوما با سلام خدمت شما
طبق گفته شما پرسش رو تغییر دادم
علائم های بارداری من مثل تهوع و دلدرد یه روز خیلی شدید
ولی یه روز میبینی انگار نه انگار باردارم
البته از هفته گذشته نوک سینه هام خیلی حساس شدن و متورمم شده و با شیر دادن بچم حس دردناکی داره
تهوع چند روز پیش داشتم خیلی شدید یعنی از هر بویی بیزار بودم
الان به اون شدت نیستم ولی خب بعضی بوها حالمو بد میکنه
اینکه علائم هی کم و زیاد میشه علتش چیه؟
وزن نگرفتن نوزاد ۱۰ ماهه
سلام خانم دکترعزیز
پسرم ۱۰ ماهشه ۲ماهه که همون ۸کیلو مونده ، بهش مولتی ویتامین و نئوزینک و آهن میدم. تو غذاش هم همه چیز می ریزم ولی نمیدونم چرا وزن نمیگیره شیر خودمم میخوره
ساعت۹صبح بهش صبحانه میدم، ساعت۱نهار،۹شام
بین وعده ها هم بهش میوه میدم بنظرتون این سبک درست نیست؟تعداد وعده هاش بیشتر کنم؟
یه سوال دیگه اینکه مفاصلش خیلی صدا میده همش تق تق میکنه
سرکلاژ و زایمان زود رس
سلام اومایی های عزیز و دکتر اوما
خواستم بدونم من با وجود سرکلاژ با دهانه رحم ۲۷ امکان زایمان زود رس دارم؟؟؟همش استرس دارم کلا تو خونم بیشتر دراز کشیده ام فقط در حد سرویس و یه چی بخورم بلند میشم
مدفوع سبز و خلطی
سلام خانم دکتر.شبتون بخیر
ببخشید نوزاد من سه روزه آموکسی کلاو و پلارژین مصرف میکنه امروز مدفدعش سبز و خلطی شده
خطرناکه یا طبیعیه؟!
تعریق شبانه و آفت لثه بعداز تب
دخترم یک هفته تب کرد و تحت نظر دکترش آزمایشات عفونت ادراری و خون انجام شد و درنهایت منفی بود و بخاطر ویروس قبلی(طی دو دوره آنتی بیوتیک مصرف کرده بود) دکتر سفیکسیم 100تجویزکردن بعداز گذشت یکهفته تبش قطع شد و شبها به شدت عرق میکنه و بالای دندونهای جلو قسمت پایینی لثه سفید شده حالت آفت باید داروی خاصی مصرف کنم؟ اونجور که دقت کردم از شنبه حالت سفیدیش بهترشده و میخواستم لطف کنین بگین که این حالت سفیدی آیا ازتب هستش؟ (ژل دندون هم براش زدم چون دندون نیش درمیاره)
تفسیر تست پاپ اسمیر
ممنون میشم ببنیدمشکلی نیس
تفسیر سونوی بای فیزیکال
سلام لطفا ازمایش منو تفسیر کنید
هفته پیش آب دور جنین ۲۴ بود اما الان بیشتر شده
دکتر برام نوبت سزارین زده
میخواستم بدونم این خطرناک نیست؟ ممکنه بچه مشکلی داشته باشه؟ تا روز زایمان چکار باید بکنم؟
قرص ۲۷ عددی جلوگیری
از کجا میتونیم متوجه بشیم که مصرف قرص های جلوگیری از بارداری ۲۷ عددی اثر گذاشته؟
استفراغ و بیحالی نوزاد ۹ماهه
سلام خدمت دکترو اومایی ها دیشب بیرون شامخوردیم کنار کباب گوجه هم کبابی بود از گوجش له کردم داخل آب گوجه نون ریختم دادم خورد از ساعت ۵دخترم از خواب بیدار شده هر چی میخوره میاره بالا قبلا هم ایجوری گوجه دادم بهش هیچیش نمیشد از چی میتونه باشه خیلی نگرانم وچه دارویی میتونم بدم بهش که خوب بشه چون دسترسی به دکتر ندارم فعلا
بهترین زمان ختنه نوزاد پسر
بهترین زمانش ختنه بچه کی هست که خیلی اذیت نشه و عفونت ادراری نگیره چون میگن دیر بشه بچه عفونت ادراری میگیره درسته؟
داشتن عفونت و درد و سوزش هنگام نزدیکی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید سوال یکی از دوستان بود
من تنبلی تخمدان دارم و پاپ اسمیرم انجام دادم بهم گفتن که التهاب دارم شیاف بهم داده دکتر که استفاده کردم ولی نتیجه نداشته و موقعه رابطه جنسی درد و بعدشم سوزش دارم چه دارویی میشه مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
اقدام به بارداری کردم
سلام خانوما و دکترهای اومایی من ۲۷ اقدام کردم
با فردا که میشه سه شنبه میشه ۳ روز که پریود نشدم تاریخ پریودم ۸ هست
دیروز بیبی چک زدم منفی بود
بنظرتون تا آخر هفته اگه نشدم برم آزمایش بدم یا طبیعیه
تا حالا عقب نیفتاده بود
همشم از ۲۷ به بعد سرگیجه و حالت تهوع دارم کمر درد هم دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
دادن شیر گاومیش به بچه یکسالو یازده ماهه
سلام خانوم دکترو دوستان اومایی عزیز میخاستم بدونم میشه به دخترم شیر گاومیش بدم ؟تاحالا بهش ندادم ماستشو خورده ولی شیرشو بهش ندادم الان تو این سن میشه بهش داد؟
خوردن آواکادو بعد از انتقال جنین
سلام خوردن میوه آواکادو بعد از انتقال جنین ایرادی ندارد؟
ivf تخمک تعیین جنسیت
سلام دکتر عزیز و مهربان
من دیروز پانکچر داشتم و دو ماه آینده انتقال اما تعیین جنسیت نکردم میشه فردا برم مرکز بگم برام تعیین جنسیت هم کنند؟ ۶ تا تخمک کشیدن
نفخ کودک و علت و درمان
سلام دکتر عزیز
وقتتون بخیر
پسر من ۵ ماهش هستش فقط هم شیر خشک میخوره، ولی همیشه به شدت نفخ داره و باد گلو و باد معده داره! میشه راهنمایی کنید دلیلش چی هست؟ و اینکه خوب میشه یا نه؟ و اینکه نیازی به پیگیری و مراجعه به جای خاصی برای درمان داره؟
درد پهلو و کتف در بارداری
سلام به همگی و به دکتر عزیز
من هفته ۲۵ بارداری هستم. از اول بارداری مشکل معده به صورت رفلاکس و سوزش معده، حالت تهوع و دیر هضم شدن غذا داشتم و دارم. الان حدود ۳ هفته هست که درد توی پهلوی چپم دارم و همینطور توی کتف چپم. با دکترم صحبت کردم. گفت ممکنه از کبد یا صفرا باشه. سونو انجام دادم اما مشکلی توی کبد و صفرا نبود. هنوز نتونستم نتیجه رو به دکترم نشون بدم. خواستم ببینم کسی از شما عزیزان تجربه مشابهی داشته یا خیر؟ اگر داشتید، رفع شده و چطوری؟
دکتر عزیز، ممنون میشم اگر شما هم راهنماییم کنید.
ورم شکم نوزاد ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام دکتر جان از دیروز تا حالا شکم بچم ورم داره یه چند روزی میشه بهش استامینفن میدم برای دندونش داره در میاد شب تا صبح تو خواب میناله و بیدار میشه از چی میتونه باشه به نطرتون ورم شکمش خطرناکه؟
مصرف قرص اورژانسی اووسیز ۰/۷۵
سلام روز بخیر من این قرص را چطوری باید مصرف کنم ؟ دوتا شو هم زمان بخورم ؟ از دارو خونه گرفتم دوتا بسته داد که هر کدومش دوتا دونه داره ۴ تا را باید مصرف کنم یا دوتا دونه ؟؟؟
خیلی فوریه لطفا بگید
دوفامد ۱۰ عدم پرید
با سلام
من از روز چهارم پرید لترازول شروع کردم به دستور پزشک و از روز ۱۲ آمپول hcg زدم و از روز ۱۶ شبی دو تا دوفامد ۱۰ خوردم ۳۶ سالمه سه ساله ازدواج کردم سه ماهه جلوگیری ندارم و اقدام کردم ولی باردار نشدم الان سه از از پریدم گذشته ولی پرید نشدم و خیلی مضطرب و نگران شدم دلهره گرفتم شبا از استرس بیدار میشم میشه راهنماییم کنید




