سلام خانم دکتر نازنین و دوستان عزیز
من دو دوره قرص ضدبارداری برای کیست مصرف کردم البته سری اول، ۱۶تا قرص که خوردم خونریزی کردم و قطع کردم، برای سری دوم دکتر قرصم رو عوض کرد و اوکی بود
الان دو دوره قرصم تموم شده و سه روزه پریود شدم اما از چند روز قبل از پریودم سینه هام درد گرفته و ورم کرده و هنوز خوب نشده، این حالت برام سابقه نداره چون همیشه نهایت دو روز و خیلی کمتر این حالت رو داشتم
خواستم بپرسم طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1401/11/20



