سلام
من عفونت دارم و دارو های سفازولین ،کلیندامایسین و تاوانکس مصرف میکنم.دوره شون هم برای ۱۰ روز هست.
داروخانه یک دارو هم داده و نوشته بعد از اتمام آنتی بیوتیک ها مصرف بشه.
منظورش بعد تموم شدن آمپول های سفازولین بوده یا تمام قرص ها؟
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2006
1401/11/20



