سلام خانوم دکتر وخانومای عزیز دوروز پیش دست پسرم با آب جوش سوخته بردم دکتر پانسمان کرد ۳ تاپماد داد با شربت سفالکسین الان دستشو باز کردم انقد گریه کرد نمیزاره ببندم چیکار کنم بنظرتون ببندم یا باز بزارم عکسشو الان میفرستم
0
1401/11/19
سوال کننده

0
1401/11/19
Nazanin 🧚♀️
وای خدا دلم ریش شد🥺
0
1401/11/19
mahi ♤
بنظرم پماد بزن و باز بذار
هوا بخوره سریعتر خوب میشه
پسرت که فهمیدس ازش بخاه به جایی نزنه دستشو
هوا بخوره سریعتر خوب میشه
پسرت که فهمیدس ازش بخاه به جایی نزنه دستشو
0
1401/11/19
اعظم موسوی
پماد آلفا بزن
0
1401/11/19
اعظم موسوی
این دست بچه ۷ماهه
0
1401/11/19
سوال کننده
میبینه انقد گریه میکنه
0
1401/11/19
سوال کننده
نه ۳ سالشه
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
دقیقا منم سه هفته پیش با اب جوش کتری دستم سوخت.رفتم بیمارستان ۱۲روز تمام پانسمان کردم.خونه خودم روزی یک بار با شامپو بچه شستشو میکردم بعد میرفتم بیمارستان برام پماد میزدن و پانسمان میکردن.این وسطا یه چندباری مسیرم نبود خونه خودم پماد گرفته بودم و این کار میکردم.ولی بعد ۱۲روز دکتر بهم گفت دیگه نمیخادپانسمان کنی چون چرک و عفونت خشک شد و فقط روزی ۳یا۴بار در روز شستشو بده
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
حتما باید گریه تحمل کنه دستشو همه روز با شامپو بچه شستشو بدی و عفونت خشک بشه.وگرنه عفونت عمیق بشه خطرناکه.
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم

0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
دست من اول اینطوری شده بود
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم

اینم برای الانه.بعد ۱۸روز اینجوری خوب شد.
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
عزیزم من ۲۹سالمه پانسمان باز میکردم برای شستشو ؛زار زار فقط یساعت گریه میکردم.این دیگه ۳سالشه فقط
0
1401/11/19
mahi ♤
آره گناه داره
پسر من یه سالش بود یه ذره پاش سوخت با آبجوش اصلا پانسمان نکردم فقط پماد میزدم به یه هفته نرسید خوب شد
پسر من یه سالش بود یه ذره پاش سوخت با آبجوش اصلا پانسمان نکردم فقط پماد میزدم به یه هفته نرسید خوب شد
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
اره خیلی درد داره
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
اگه سطحی باشه پانسمان نمیخاد.اما بعضی سوختنی ها مثل دست من یا دست این بچه عمیقه و به استخون رسیده و عفونت داره.باید پانسمان بشه تا ۱۲روز تا میکروب روی زخم عمیق نشینه و عفونت بیشتر بشه
0
1401/11/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
وای دلم با عکسا ضعف میررره😭😭
0
1401/11/19
زهرا مامان نفس خانم
دلشو نداری نبین عزیز.ضعف میکنی.
1
1401/11/20
ناهد z
روغن كنجد طبيعي بزن عاليهههه
0
1401/11/20
ناهد z
دست پسرت عميقه فك كنم
0
1401/11/20
ناهد z
سطحيه اين نگران نباش جاش ميره
0
1401/11/20
ناهد z
اگ از الان دست پسرت روغن بزني خيلي خوبه جاش هم ميره پماد اصلا فايده نداره
0
1401/11/20
ناهد z
اب جوش اينقطر عميق نميسزونه ك
0
1401/11/20
زهرا مامان نفس خانم
عزیزم واسه من خوب صد.ولی عمیق بود.چون بعد سوختن آب سرد نزدم و نیم ساعت طول کشید تا برم بیمارستان.برا همین دکتر گفت سوختگیت به استخوان دستت رسید.که ۱۰روز عفونت داشت.ولی حالا خداروشکر خوبه.دکتر میگفت اگه سریع بعد سوختن اب سرد میزدی عمیق نمیشد
0
1401/11/20
سوال کننده
الان شربت چرک خشک کنو بدم؟
0
1401/11/20
هانیه حسینی
سلام عزیزم
دوروبرت کسی ازمحصولات نفیس نمیفروشه؟
ازش پماد میموزا بگیری عالیه برای سوختگی
دوروبرت کسی ازمحصولات نفیس نمیفروشه؟
ازش پماد میموزا بگیری عالیه برای سوختگی
0
1401/11/20
bahar 94
سلام این سطح از سوختگی حتماباید پانسمان بشه خواهشا ببرش دکتر بچه عذاب نکشه
1
1401/11/20
Zahra Delbar
سلام بهتره ببری دکتر چون خدایی نکرده عفونت کنه، بچه بیشتر اذیت میشه و اینکه حتما پانسمان لازم داره روش انگار حالت چرک داره الانم
0
1401/11/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم باتوجه به وسعت و شدت سوختگی حتما پانسمان لازم است تا خدای نکرده دچار عفونت جدی نشود. برای تعویض پانسمان به پزشک مراجعه کنید تا دلبندتان کمتر اذیت شود 🌸
عزیزم باتوجه به وسعت و شدت سوختگی حتما پانسمان لازم است تا خدای نکرده دچار عفونت جدی نشود. برای تعویض پانسمان به پزشک مراجعه کنید تا دلبندتان کمتر اذیت شود 🌸
0
1401/11/20
مامان ی خانم کوچولو
سلام اگه تو خونه روغن بایوایل دارید بزن عالیه هم خشکش میکنه هم جاش نمیمونه
0
1401/11/20
سوال کننده
سلام نه عزیزم
0
1401/11/20
سوال کننده
بزدم دکترپانسمان کرده گفته هرروز عوض کن
1
1401/11/20
سوال کننده
ممنونم خانوم دکتر شربت سفالکسینم بدم بهش یا دیگه نمیخاد
0
1401/11/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، اگر تجویز شده تا پایان دوره درمان توصیه شده بله ادامه دهید 🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



755

