سلام خانم دکتر عزیزم
ممنون میشم جواب سونو و ازمایش غربالگری اول دوقلوهای من رو تفسیر کنید
پرسش (1401/10/15):
تفسیر غربالگری اول دوقلویی
1624
104
1401/10/15
سوال کننده
0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده
اینا ازمایش غربالگری بود
1
1401/10/15
عسل م
عزیزم خوبه خداروشکر
0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده

0
1401/10/15
سوال کننده
اینم سونوهام
0
1401/10/15
سوال کننده
مردم و زنده شدم تا جواب غربالگری بیاد
مطمینی مهدیه جون؟
مطمینی مهدیه جون؟
0
1401/10/15
haniye ♡
الهی بگردم من از ازمایش خیلی چیزی متوجه نمیشم ولی سونوت عالیه😍 میفهمم چه استرسی کشیدی منم الان همینطورم شنبه باید برم خیلی دعا کن برام که واسه منم نرمال باشه همه چی♥️
1
1401/10/15
سوال کننده
الهی که همه چیز عاااالی و نرمال و خیر پیش میره برات😍😍😘😘😘
0
1401/10/15
haniye ♡
ممنون گلی شما صب رفتی سونو بعد رفتی ازمایش؟
0
1401/10/15
haniye ♡
هزینش چقدر شد و کار خاصی نمیخواد قبلش انجام بدم؟
0
1401/10/15
haniye ♡
مثلا شیرینی چیزی صبح بخورم یا چیزی همرام باشه تو مطب بخورم که نی نی حرکت کنه یا لازم نیس من هیچی بلد نیستم😂
1
1401/10/15
سوال کننده
شب رفتم سونو
صبحش با سونو رفتم ازمایش
صبحش با سونو رفتم ازمایش
0
1401/10/15
سوال کننده
هزینش به من کفتن کلا آزاده
دو تا ۳۷۰ تومن هزینه سونو
ولی ازمایش با دفترچه اس
با دفترچه واسه من شد ۱۱۸
دو تا ۳۷۰ تومن هزینه سونو
ولی ازمایش با دفترچه اس
با دفترچه واسه من شد ۱۱۸
0
1401/10/15
سوال کننده
شیرینی همراهت باشه
قبل سونو یه چیز شیرین بخور که قشنگ نینی تکون بخوره و همه چیش حتی جنسیتش معلوم باشه
قبل سونو یه چیز شیرین بخور که قشنگ نینی تکون بخوره و همه چیش حتی جنسیتش معلوم باشه
0
1401/10/15
haniye ♡
بتو گفتن جنسیتشونو😍
0
1401/10/15
haniye ♡
چقد طول کشید جواب آزمایش بیاد؟
1
1401/10/15
سوال کننده
بله گلم
به لطف خدا یه دختر و یه پسر
به لطف خدا یه دختر و یه پسر
0
1401/10/15
سوال کننده
واسه من ۱ هفته طول کشید
0
1401/10/15
haniye ♡
عزیز دلم چقدر قشنگ الهی به سلامتی بغل بگیری فندق کوچولو هارو♥️😍😘
0
1401/10/15
haniye ♡
عه پس لامصب این استرس قراره یه هفته طول بکشه🥲☹
1
1401/10/15
سوال کننده
الهی آمین
همچنین برای خودت عزیزم🥰😍
همچنین برای خودت عزیزم🥰😍
0
1401/10/15
elnaz sph
مال من فک کنم سه چهارروز بعدش اومد
0
1401/10/15
elnaz sph
اونم چون ب جمعه خورد اگه تعطیل نمیبود شاید زودتر هم میومد
0
1401/10/15
زری مامان هانا
سلاام تبریک عزیزم..... طبیعی دوقلوباردارشدی
0
1401/10/15
عسل م
آره عزیزم، جفتاتم خوبن، طول سرویکست رو با دکترت مشورت کن، ۳۰ به بالا خوبه، من خودم دو قلو باردارم طول سرویکسم ۳۶ واژینال بود
0
1401/10/15
سوال کننده
سلام عزیزم بله
0
1401/10/15
سوال کننده
خب خداروشکر
اون کادر زرد رنگ یه ذره نگرانم کرد
اگه تو میگی خوبه حتما خوبه
اون کادر زرد رنگ یه ذره نگرانم کرد
اگه تو میگی خوبه حتما خوبه
0
1401/10/15
عسل م
نه عزیزم نگران نباش
0
1401/10/15
عسل م
دیگه فقط از حالا مراقب خودتو نی نی هات باش
0
1401/10/15
سوال کننده
چشم حتما
اگر نکته ای هم داری ممنون میشم بهم بگی
اگر نکته ای هم داری ممنون میشم بهم بگی
0
1401/10/15
عسل م
کار سنگین انجام نده، پله بالا پایین نکن، توالت فرنگی استفاده کن، رابطه هم من نداشتم تو با توجه به شرایطتت ببین چجوری هستی
0
1401/10/15
عسل م
کلا هم به تغذیت برس که نی نی ها خوب رشد کنن
0
1401/10/15
عسل م
مایعاتم فراوون بخور، آب زیاد بخور
0
1401/10/15
سوال کننده
رابطه رو تا الان منع نبودم با احتیاط هفته ای یک بار رو داشتم .حالا باز ببینم دکتر برم چیمیگه بهم .
0
1401/10/15
سوال کننده
اب یا آبمیوه و شیر فرقی نداره
من شیر خیلیییی میخورم
من شیر خیلیییی میخورم
0
1401/10/15
عسل م
الانم با توجه به ان تی منع نیسی عزیزم
0
1401/10/15
عسل م
نوش جونت بخور، نه فرقی ندارن
0
1401/10/15
سوال کننده
خب خداروشکر
ممنونم از قوت قلبی که دادی
انشاءالله نینی هات صحیح و سالم به دنیا بیان😍😍😍😍
ممنونم از قوت قلبی که دادی
انشاءالله نینی هات صحیح و سالم به دنیا بیان😍😍😍😍
0
1401/10/15
عسل م
بلدرچین، کوبیده، ماهی، عدس، سبزیجات و سالاد ....
0
1401/10/15
عسل م
قربونت انشالله بارداری راحت و خوبی داشته باشی عزیزم
0
1401/10/15
عسل م
مغزیجاتم هر روز بخور حتما، مغزیجات خام، بادوم فندق گردو...
0
1401/10/15
سوال کننده
بلدرچین و ماهی رو نمیتونم🤢🤢🤢
ولی بقیش و حتی سالاد هر نوعش باشه میخورم
ولی بقیش و حتی سالاد هر نوعش باشه میخورم
0
1401/10/15
عسل م
ماهی رو برای هوش بچه ها حتما بخور
0
1401/10/15
عسل م
بلدرچینم مزه دار کن بزار تو فر حسابی پخته و برشته بشه، سرشار از پروتیینه
0
1401/10/15
زری مامان هانا
عزیزمممم....خداحفظشون کنه
0
1401/10/15
عسل م
من خودم متاسفانه تا ۶ ماهگی به خودم نرسیدم خیلی و همش سر کار بودم
0
1401/10/15
زری مامان هانا
من عاشق دوقلوام
1
1401/10/15
زری مامان هانا
اونم ی پسر ی دختر
0
1401/10/15
عسل م
دیگه مرخصی زایمان گرفتم و یه هفته بعدش به خونریزی وحشتناک افتادم و بستری شدم، فعلا خداروشکر به خیر گذشته
0
1401/10/15
سوال کننده
خدا قسمتت کنه الهی 😍😍😍
0
1401/10/15
سوال کننده
مرررسی از توضیحاتت
چیزی به زایمانت نمونده عزیزم
الهی این چند هفته رو هم رااااااحت بگذرونی و عکس نینی های خوشگلتو ببینیم😍😍😍😍😍
چیزی به زایمانت نمونده عزیزم
الهی این چند هفته رو هم رااااااحت بگذرونی و عکس نینی های خوشگلتو ببینیم😍😍😍😍😍
0
1401/10/15
عسل م
فدات شم ممنون
0
1401/10/15
عسل م
واسم دعا کن😘😘😘
0
1401/10/15
سوال کننده
چشم اگر قابل باشم🥰😍
۳۶ هفته زایمان میکنی دیگه نه؟
الان وزنشون چطوره؟
فرقی هم از لحاظ سنی دارن؟
۳۶ هفته زایمان میکنی دیگه نه؟
الان وزنشون چطوره؟
فرقی هم از لحاظ سنی دارن؟
0
1401/10/15
عسل م
اگه بشه ۳۷ هفته
0
1401/10/15
عسل م
وزن ۳۱ هفته و ۶ روزگیشون ۱۹۷۵ و ۱۸۴۶ بوده
0
1401/10/15
عسل م
آره فرق دارن در حدود ۴ روز، البته دور شکماشون یک هفته
0
1401/10/15
عسل م
تا دو هفته تو سونوها نرماله
0
1401/10/15
سوال کننده
الهییی😍😍😍
0
1401/10/15
آهید اکبری
سلام مگه تو یازده هفته رفتی غربالگری؟ جوابش مگه چند روزه میاد.
0
1401/10/15
آهید اکبری
به من میگن 12 هفته که تمام شد برو.
اما دکترم گفت از یازده تا سیزده وخت داری.منم عجولم دوست دارم زود برم.
اما دکترم گفت از یازده تا سیزده وخت داری.منم عجولم دوست دارم زود برم.
0
1401/10/15
آهید اکبری
فردا میرم تو یازده
0
1401/10/15
سوال کننده
به منم گفت ۱۲تموم شد بیا
من اخررر ۱۲ رفتم
۱۲ هفته و ۵ روزم بود
من اخررر ۱۲ رفتم
۱۲ هفته و ۵ روزم بود
0
1401/10/15
سوال کننده
تو هفته ۱۲ برو
0
1401/10/15
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
مبارکتان باشد جان دل در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین ها، جفت، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. فقط فعلا چون طول سرویکس اندکی رو به پایین است و دوقلو باردار هستید بهتر است تا میزان استراحت خود را بسیار بسیار افزایش دهید. و اگر استراحت رو به مطلق داشته باشید بهتر است. تا جایی که میتوانید اصلا از پله بالا و پایین نروید. سفر برایتان ممنوع است. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها و دخول نیز ممنوع است. بهعلاوه ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. سطح mom بتا هم بدلیل بارداری دوقلویی بالا است که طبیعی است. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین ها انجام دهید💞
مبارکتان باشد جان دل در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین ها، جفت، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. فقط فعلا چون طول سرویکس اندکی رو به پایین است و دوقلو باردار هستید بهتر است تا میزان استراحت خود را بسیار بسیار افزایش دهید. و اگر استراحت رو به مطلق داشته باشید بهتر است. تا جایی که میتوانید اصلا از پله بالا و پایین نروید. سفر برایتان ممنوع است. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها و دخول نیز ممنوع است. بهعلاوه ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. سطح mom بتا هم بدلیل بارداری دوقلویی بالا است که طبیعی است. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین ها انجام دهید💞
0
1401/10/15
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر جانم 😘
طول سرویکس من کمتر از این محدوده بوده و الان بالا اومده
با این حال باز هم باید استراحت داشته باشم؟
طول سرویکس من کمتر از این محدوده بوده و الان بالا اومده
با این حال باز هم باید استراحت داشته باشم؟
0
1401/10/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💜بله همچنان در محدوده ای است که مراقبت ها مانند قبل با جدیت لازم هستند 🌹
1
1401/10/16
سوال کننده
چشم
رعایت میکنم حتما😊💓
رعایت میکنم حتما😊💓
0
1401/10/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 💓💓
0
1401/10/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/10/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر
من امروز نتیجه این غربالگری رو بردم پیش پزشک
گفت همه چی نرماله فقط سطح مام بتا بالاست که ممکنه به خاطر دوقلویی باشه و امکان خطا در دوقلویی بالاست.
ادرس یه دکتر پرناتالوژیست دادن بهم و گفتن سلفری بدم
حالا من نمیدونم چیکار باید بکنم ؟
به نظر شما نیازه سلفری؟
من امروز نتیجه این غربالگری رو بردم پیش پزشک
گفت همه چی نرماله فقط سطح مام بتا بالاست که ممکنه به خاطر دوقلویی باشه و امکان خطا در دوقلویی بالاست.
ادرس یه دکتر پرناتالوژیست دادن بهم و گفتن سلفری بدم
حالا من نمیدونم چیکار باید بکنم ؟
به نظر شما نیازه سلفری؟
0
1401/10/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
نظر نهایی با پریناتولوژیست هست اما باتوجه به نتیجه غربالگری از نظر من نیازی نیست، با پریناتولوژیست هم مشورت کنید تا با دریافت چند نظر بهترین تصمیم گرفته شود🌹
نظر نهایی با پریناتولوژیست هست اما باتوجه به نتیجه غربالگری از نظر من نیازی نیست، با پریناتولوژیست هم مشورت کنید تا با دریافت چند نظر بهترین تصمیم گرفته شود🌹
1
1401/10/18
سوال کننده
ممنونم
دعام کنید خانم دکتر
واقعا استرس گرفتم
دعام کنید خانم دکتر
واقعا استرس گرفتم
0
1401/10/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم اصلا نترسید بنظر من همه چیز خوب است ❤️
0
1401/10/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/18
پزشک اوما
من را هم در جریان تصمیم پریناتولوژیست قرار دهید
0
1401/10/18
سوال کننده
چشم مهربانو ❤️
حتما نتیجه رو بهتون اطلاع میدم
حتما نتیجه رو بهتون اطلاع میدم
0
1401/10/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر
دکتر پریناتولوزیست گفتن عدد مام بتا بالاست که ممکنه به خاطر دوقلویی باشه و طبیعی باشه
حالا ما میتونیم سلفری انجام بدیم که باز هم توی دوقلویی دست ما بسته است و ازمایش خطا داره و مطمئن نمیتونیم نظر بدیم . جوابش هم ۲ هفته طول میکشه که من میشم ۱۷ هفته.
راه دومشون اینه که داخل ۱۸ هفته سونو آنومالی انجام بدیم و اگر لازم شد اون موقع امینوسنتز کنم .
الان هم گفتن سونوی داپلر انجام بدم تا وضعیت خون رسانی به جنین ها مشخص بشه و در صورت صلاحدید آسپرین شروع بشه .
من راه دوم رو انتخاب کردم
دکتر پریناتولوزیست گفتن عدد مام بتا بالاست که ممکنه به خاطر دوقلویی باشه و طبیعی باشه
حالا ما میتونیم سلفری انجام بدیم که باز هم توی دوقلویی دست ما بسته است و ازمایش خطا داره و مطمئن نمیتونیم نظر بدیم . جوابش هم ۲ هفته طول میکشه که من میشم ۱۷ هفته.
راه دومشون اینه که داخل ۱۸ هفته سونو آنومالی انجام بدیم و اگر لازم شد اون موقع امینوسنتز کنم .
الان هم گفتن سونوی داپلر انجام بدم تا وضعیت خون رسانی به جنین ها مشخص بشه و در صورت صلاحدید آسپرین شروع بشه .
من راه دوم رو انتخاب کردم
0
1401/10/18
سوال کننده

0
1401/10/18
سوال کننده
سونوی داپلر من
0
1401/10/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
من هم با راه دوم موافق هستم و بنظر من اگر خدا یاری کند نیازی به آمنیوسنتز هم نخواهید داشت چون هم ریسک منفی است هم عدد mom بتا باتوجه به بارداری دوقلویی اصلا اتفاق عجیبی نیست، واقعا شرایط غربالگری طبیعی است ولی باتوجه به داپلر آسپرین با دوز مدنظر ایشان حتما آغاز گردد، نگران غربالگری هم نباشید ❤️
من هم با راه دوم موافق هستم و بنظر من اگر خدا یاری کند نیازی به آمنیوسنتز هم نخواهید داشت چون هم ریسک منفی است هم عدد mom بتا باتوجه به بارداری دوقلویی اصلا اتفاق عجیبی نیست، واقعا شرایط غربالگری طبیعی است ولی باتوجه به داپلر آسپرین با دوز مدنظر ایشان حتما آغاز گردد، نگران غربالگری هم نباشید ❤️
1
1401/10/18
سوال کننده
کاش همه پزشکا به جای وارد کردن استرس و ترس به مادر باردار، مثل شما انقدر با ارامش حرف میزدن ..
مرسی که هستید خانم دکتر مهربون
الهی که ارامش سهم دل و روح و زندگیتون باشه مهربانو😘❤️
مرسی که هستید خانم دکتر مهربون
الهی که ارامش سهم دل و روح و زندگیتون باشه مهربانو😘❤️
0
1401/10/18
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل ❤️❤️
ممنونم از محبتتون جان دلم و خداروشکر که چنین حسی نسبت به من دارید. امیدوارم که شما هم در پناه امن خدا همیشه شاد باشید ❤️❤️
ممنونم از محبتتون جان دلم و خداروشکر که چنین حسی نسبت به من دارید. امیدوارم که شما هم در پناه امن خدا همیشه شاد باشید ❤️❤️
0
1401/10/18
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/11/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیزم
میشه لطفا سونوی انومالی منو که تاپیک زدم پاسخ بدید؟😘
میشه لطفا سونوی انومالی منو که تاپیک زدم پاسخ بدید؟😘
0
1401/11/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله حتما به ترتیب پاسخ داده خواهد شد نگران نباشید ❤️❤️
بله حتما به ترتیب پاسخ داده خواهد شد نگران نباشید ❤️❤️
1
1401/11/20
سوال کننده
ممنونم ازتون مهربان بانو🥰
0
1401/11/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
0
1401/11/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




