سلام پزشک اوما و مامانای گل .من یکی دو هفته ای میشه دچار خارش بدن شدم بازوها ساق پا قفسه سینه به حدی میخارونم که زخم میشه .نمیدونم بخاطر چیه ☹️☹️
0
1401/11/18
رها ایمانی
راستش برای من تو اول بارداري این اتفاق افتاده کل بدنم اینقدر خاروندم همه جام زخم بخصوص ساق پام وکمرم یه وضعیتی
0
1401/11/18
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
برای منم بود.پماد کالامین بزن. اگر دیدی تنت جوش زد باید ازمایش بدی
0
1401/11/18
. .
احتمالا حساسیت ب جفت داری برو دکتر بهت دارو میده
0
1401/11/18
سوال کننده
نه جوش نزده فقط میخاره حمام میرم میام یکم بهتر میشه
0
1401/11/18
سوال کننده
مگه حساسیت به جفت اواخر بارداری اتفاق میوفته؟
0
1401/11/18
سوال کننده
اصلا کهیر نمیزنه فقط خارش بدون جوش دارم
0
1401/11/18
. .
حساسیت ب جفت خارش داره
0
1401/11/18
. .
اره ،من یکی از دوستام اخرش اینجور
شد دکتر بهش پماد داد
شد دکتر بهش پماد داد
0
1401/11/18
سوال کننده
مرسی عززم
0
1401/11/18
Fateme Manane Alisan
منم اواخر بارداری خارش داشتم ولی زیاد نبود قابل تحمل بود
0
1401/11/18
Fateme Manane Alisan
مگه بلایی هست که تو بارداری سرمون نیاد😂😂😂
0
1401/11/18
سوال کننده
همه جاتون میخارید؟
0
1401/11/18
سوال کننده
همون🥴
0
1401/11/18
Fateme Manane Alisan
اره کف سرمم میخارید ولی میگم که زیاد نبود
0
1401/11/18
سوال کننده
من بعد حمام بهتر میشم
0
1401/11/18
سوال کننده
نمیدونم علتش چیه
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
پوستت خشک شده حتما
بعد حموم لوسیون استفاده میکنی؟
بخاطر حساسیت به جفت هم میتونه باشه
بعد حموم لوسیون استفاده میکنی؟
بخاطر حساسیت به جفت هم میتونه باشه
0
1401/11/18
Fateme Manane Alisan
زنداداشم باردار بود نمیدونست. بدنش ریخته بود بیرون هر یدونش اندازه سیب زمینی داداشم برداشت با تیغ خط انداخت که بذار آبش بیاد بیرون خوب بشه🤣🤣🤣🤣😱فک کنم حساسیت به حفت بوده
0
1401/11/18
leila ♡
شکم شماهم ترک خورده🥺🥺
0
1401/11/18
leila ♡
؟؟
0
1401/11/18
Fateme Manane Alisan
چیز جدیدی نخوردی؟
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
من نع
0
1401/11/18
سوال کننده
پوستم که خیلی خشکه مدام از مرطوب کننده استفاده میکنم
0
1401/11/18
leila ♡
برا من خورد💔
0
1401/11/18
سوال کننده
نه زیاد یکی دوتا دونه خط خیلی کوچیک قرمز
0
1401/11/18
leila ♡
زایمانتونو انتخاب کردین؟
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
وقتی کهیر نمیزنه بخاطر خشکی پوسته
حساسیت به جفت اونطور که دکترم گفت دونه میزنه بدن
حساسیت به جفت اونطور که دکترم گفت دونه میزنه بدن
0
1401/11/18
leila ♡
طبیعی یا سزارین
0
1401/11/18
سوال کننده
یکی دوهفتس اینطورم بصورت مداوم
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
عب نداره
به نی نی تو شکمت داری الکی که نیست عزیزم
غصه نخور
به نی نی تو شکمت داری الکی که نیست عزیزم
غصه نخور
0
1401/11/18
سوال کننده
من الان اینترنت خوندم نوشته حساسیت به جفت همراه کهیر یا جوشه
0
1401/11/18
leila ♡
بقول شما بلایی نبوده سرم نیاد😂
0
1401/11/18
سوال کننده
برای من طبیعی چون دهانه رحمم کوتاهه دکترم گفت طبیعی بهتره برات سرکلاژی ام
0
1401/11/18
leila ♡
انشالله بسلامتی بغل بگیری نینی تو
0
1401/11/18
leila ♡
دخمل یاپسل
0
1401/11/18
leila ♡
؟
0
1401/11/18
سوال کننده
ممنون گلم همچنین شما
0
1401/11/18
leila ♡
فدات
0
1401/11/18
سوال کننده
دختره
0
1401/11/18
سوال کننده
شما چی
0
1401/11/18
leila ♡
برا منم دختره
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره درسته
0
1401/11/18
سوال کننده
دختر نعمته😊
0
1401/11/18
leila ♡
😎😎
1
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
به بعدش فکر کن
همه چی یادت میره
همه چی یادت میره
0
1401/11/18
سوال کننده
انشالله همه مامانای باردار به سلامتی زایمان کنن صحیح و سالم نی نیشونو بغل بگیرن
0
1401/11/18
leila ♡
وای ترس نشسته به جونم
0
1401/11/18
leila ♡
انشالله
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ایشالله گل دختراتونو به سلامت بغل کنید
0
1401/11/18
سوال کننده
شما سزارینی یا طبیعی
0
1401/11/18
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/11/18
leila ♡
سزارین هفتهی بعد پنجشنبه وقت داده دکتر
0
1401/11/18
leila ♡
مرسی واسه شما پسله؟
0
1401/11/18
سوال کننده
چه خوب راحت میشی.آخرین سونوتو چند هفتگی دادی؟بچه چند کیلو بود
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره پسره
0
1401/11/18
leila ♡
۳۳ هفته دادم ۲کیلو و ۱۰۰ بود
احتمالا یبارم هفته بعد بدم ببینیم وزنش چطوره
احتمالا یبارم هفته بعد بدم ببینیم وزنش چطوره
0
1401/11/18
سوال کننده
بسلامتی خدا هردوتونو حفظ کنه
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
دقیق چند هفته و چند روز میشی؟
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
قربونت
2
1401/11/18
leila ♡
بسلامتی عزیزم
0
1401/11/18
سوال کننده
خوبه پس نرماله خداروشکر
0
1401/11/18
leila ♡
۳۸ هفته و ۳ روز
1
1401/11/18
leila ♡
فدامدا❤️
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اها
به منم ۳۸ هفته و ۳ روز نوبت داده
به منم ۳۸ هفته و ۳ روز نوبت داده
0
1401/11/18
leila ♡
نینی اولتونه؟
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ولی چون سن بچه رو تو سونوگرافی بیشتر زدن امروز تو بهداشت گفتن دیر نوبت داده بهم
0
1401/11/18
leila ♡
عه
0
1401/11/18
leila ♡
به دکترت بگوو
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
نه
یه پسرم دارم
یه پسرم دارم
0
1401/11/18
leila ♡
درد دارین؟
0
1401/11/18
leila ♡
خدا هردورو حفظ کنه
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
فردا نوبت دارم میگم بهش
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
گاهی درد پریودی
0
1401/11/18
سوال کننده
اوففف برای من خیلی داره دیر میگذره این اواخر
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
ولی هرچقدر دیرتر بهتر
بچه درشت میشه
بچه درشت میشه
0
1401/11/18
leila ♡
اخه آدم میترسه دردش بگیره طبیعی بیاد🥺
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
برا من زود میگذره
چون پسرمم کوچیک و شیطونه دوس داشتم دیر بگذره
چون پسرمم کوچیک و شیطونه دوس داشتم دیر بگذره
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
دردتم بگیره بری بیمارستان سز میشی
0
1401/11/18
سوال کننده
اخی شما چون وقتت پره برای همین زود میگذره
0
1401/11/18
سوال کننده
ماها چون بچه اولمونه کلافه میشیم
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره همینطوره
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اره منم برا اولی همینطور بودم
اخراش هر یه روزش انگار یه ماه
اخراش هر یه روزش انگار یه ماه
0
1401/11/18
سوال کننده
من همش روزا به ساعت نگاه میکنم هر روزمو میشمارم تا بگذره☹️☹️
0
1401/11/18
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
اینجوری که خیلی سخت میشه
خودتو سرگرم کن
خودتو سرگرم کن
2
1401/11/18
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منم این مشکل و داشتم
حتما آزمایش آنزیم کبد بده خطرناکه
من کلستاز گرفته بودم
حتما آزمایش آنزیم کبد بده خطرناکه
من کلستاز گرفته بودم
0
1401/11/18
مامان سه تا جوجه سین🐣
منم اینطوری میشدم سعی کن نخارونی چون من خاروندم همش سینه هام و رون پاهام از بس خاروندن ترک ترک شد میگن اگه بخارونی اینجور میشه
لباسای آزاد بپوش و سعی کن دوش بگیری تا خارش کمتر بشه
لباسای آزاد بپوش و سعی کن دوش بگیری تا خارش کمتر بشه
0
1401/11/18
maria 🌼
عزیزم حتما باید ازمایش بدی ک مقدار انزیم های کبدت چک بشه ک اگر زیاد بود باید دارو بگیری
منم همینجوری بودم طوری ک زخم میشد بدنم رفتم ازمایش دادم همه چی خوب یود چندتا قرص داد خارشم کلا از بین رفت
منم همینجوری بودم طوری ک زخم میشد بدنم رفتم ازمایش دادم همه چی خوب یود چندتا قرص داد خارشم کلا از بین رفت
0
1401/11/18
maria 🌼
اصلا شوخیش نگیر حتما برو چک کن
0
1401/11/18
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/11/18
سوال کننده
ممنون گلم حتما
0
1401/11/18
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزدلم خارش بدن در طی بارداری اگرچه در بیشتر مواقع ناشی از واکنش های آلرژیک یا خشکی پوست و همچنین تغییرات هورمونی است اما در مواردی می تواند ناشی از مشکلی جدی تر به نام کلستاز بارداری باشد که با افزایش سطح آنزیم های کبدی همراه است. بنابراین حتما به پزشک خود مراجعه کنید تا آنزیم های کبدی را برای شما چک کند و اگر سطح این آنزیم ها بالاتر از حد طبیعی بود، اقدامات درمانی لازم زودتر انجام شود، به علاوه فعلا براي کنترل خارش شبی یک عدد سیتریزین بخورید و پماد کالاندولا را روی نواحی ملتهب و خارش دار امتحان کنید،لباس گشاد و نخی بپوشید، دوش آب خنک بگیرید و اگر احیانا پوست خشک است بعد از حمام از لوسیون برای افزایش آبرسانی به پوست کمک بگیرید 🌷
عزیزدلم خارش بدن در طی بارداری اگرچه در بیشتر مواقع ناشی از واکنش های آلرژیک یا خشکی پوست و همچنین تغییرات هورمونی است اما در مواردی می تواند ناشی از مشکلی جدی تر به نام کلستاز بارداری باشد که با افزایش سطح آنزیم های کبدی همراه است. بنابراین حتما به پزشک خود مراجعه کنید تا آنزیم های کبدی را برای شما چک کند و اگر سطح این آنزیم ها بالاتر از حد طبیعی بود، اقدامات درمانی لازم زودتر انجام شود، به علاوه فعلا براي کنترل خارش شبی یک عدد سیتریزین بخورید و پماد کالاندولا را روی نواحی ملتهب و خارش دار امتحان کنید،لباس گشاد و نخی بپوشید، دوش آب خنک بگیرید و اگر احیانا پوست خشک است بعد از حمام از لوسیون برای افزایش آبرسانی به پوست کمک بگیرید 🌷
0
1401/11/19
سوال کننده
ممنون پزشک جان .اما مثلادیروز اصلا خارش نداشتم .شب فقط چون مهمون داشتم یه لباس بلند پوشیدم همینکه عرق کردم خارشم شروع شد وقتی بعدش رفتم دوش گرفتم اینگار آب رو آتیش بود .تا الان هم هیچ خارشی ندارم بنظرتون بازم ازمایش بدم؟
1
1401/11/19
پزشک اوما
بله مامان گل با این وجود به هر حال خارش را گاهی دارید آن هم در حدی که منجر به زخم میشود بنابراین باید بررسی شوید
1
1401/11/19
سوال کننده
چشم ممنون
0
1401/11/19
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سمیرا شبا خارشت بیشتر میشه؟
0
1401/11/19
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
درضمن خیلی خوشگلی🥰🥰😘
0
1401/11/19
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم ❤️💜
0
1401/11/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/11/20
فریبا دیناری
برای منم این اتفاق افتاد مثل بیمارهای روانی فقط میخاروندم به حد مرگ
تا وقتی باردار بودم با کمپرس یخ روی محل هارش خارش کم میشد دکتر ازمایش کبد داد و گفت مشکلی نداره و گفت هورومونی بعد زایمان رفع میشه
بعد زایمان همین که از درد نجات پیدا کردم و بچه رو گذاشتن روی سینم خارش دوباره شروع شد با التماس به شوهرم میگفتم تر خدا ساق پاهام و بخارون
بعد همینجا تاپیک زدم اوما کمک کرد اخر سر بعد بارداری با سه روز خوردن ترنجبین خارش ها رفت که رفت البته فک کنم بعد از زایمان ترنجبین تا مقدار کم ضرر نداره
تا وقتی باردار بودم با کمپرس یخ روی محل هارش خارش کم میشد دکتر ازمایش کبد داد و گفت مشکلی نداره و گفت هورومونی بعد زایمان رفع میشه
بعد زایمان همین که از درد نجات پیدا کردم و بچه رو گذاشتن روی سینم خارش دوباره شروع شد با التماس به شوهرم میگفتم تر خدا ساق پاهام و بخارون
بعد همینجا تاپیک زدم اوما کمک کرد اخر سر بعد بارداری با سه روز خوردن ترنجبین خارش ها رفت که رفت البته فک کنم بعد از زایمان ترنجبین تا مقدار کم ضرر نداره
0
1401/11/20
سوال کننده
نه اصلا شبا خارش ندارم .بعضی اوقات خارش دارم مثلا موقعی که عرق میکنم .وقتی هم میخارونم تنم زخم میشه .خارشم همیشگی نیست اما خب باید بررسی شه دیگه
0
1401/11/20
سوال کننده
مرسی گلم لطف داری😘
0
1401/11/20
سوال کننده
باز خداروشکر رفع شد خارشتون
0
1401/11/20
پری 👶
من کف دستام بعضی وقتا میخارید دکترم خودش برای همه آزمایش کبد مینوشت که بعد فهمیدم بخاطر آنزیم های کبدی بود این خارش که با دارو کنترل شد اگر نمیشد ۳۶ هفته ختم بارداری میزدن حتما آزمایش بده چون خارش منم مدام نیود
0
1401/11/20
سوال کننده
الان که پنجشنبه جمعس باید شنبه زنگ بزنم مطب اوووف این چه داستانیه🤦♂️
0
1401/11/20
سوال کننده
شنبه هم که تعطیله
0
1401/11/20
سوال کننده
😐😐😐
0
1401/11/20
سوال کننده
میوفته یکشنبه
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
کاش زودتر میرفتی پیش دکترت
شما از ۲ روز قبل تاپیک زدی همون موقع باید میرفتی دیگه
انشالله که بخاطر آنزیمهای کبدت نباشه وگرنه خیلی خطرناکه ها
پشت گوش ننداز و حتما آزمایشو بده
شما از ۲ روز قبل تاپیک زدی همون موقع باید میرفتی دیگه
انشالله که بخاطر آنزیمهای کبدت نباشه وگرنه خیلی خطرناکه ها
پشت گوش ننداز و حتما آزمایشو بده
0
1401/11/20
سوال کننده
☹️☹️☹️ اخه زیاد خارش نداشتم گفتم شاید بخاطر خشکی پوستم باشه
استرس گرفتم الان 🥺
استرس گرفتم الان 🥺
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من خارشم زیاد بود مخصوصا شبا بیشتر میشد
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله چیزی نیس ولی خارش بدن هفته های آخر بارداری خیلی مهمه که بخاطر بالارفتن آنزیمای کبد نباشه
0
1401/11/20
سوال کننده
نه شب اصلا خارش ندارم روزا گاهی اوقات
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
خب انشالله که کلستاز نیست
من خارشم انقد زیاد بود دستوپام خونی میشد انقد میخاروندم
من خارشم انقد زیاد بود دستوپام خونی میشد انقد میخاروندم
0
1401/11/20
سوال کننده
سیتریزین بخورم بنظرت ضرر داره؟
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نه اشکال نداره بخور
0
1401/11/20
سوال کننده
شما کلستاز گرفته بودی؟چند هفته اینطور شدی؟
0
1401/11/20
سوال کننده
دکتر بهت دارو چی داد؟
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره ۳۳ هفته آزمایش دادم خیلی بالا بود
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من با قرص ارسودکس تاهفته ۳۶ رسوندن خودم بعد سزارین اورژانسی شدم
0
1401/11/20
سوال کننده
اوه بعدش رفع شد؟
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره بعد زایمان کلا خوب شدم
0
1401/11/20
سوال کننده
خداروشکر .خدا کنه من نشده باشم .البته من اوایل بارداریم آنزیم کبدیم بالا بود یکی دوماه بودم البته بدون خارش .بعد یه هفته آزمایش دادم خوب شدم .بازم وسطای بارداری دکترم آزملیش نوشت همینطور پایین بود ممکنه دوباره رفته باشه بالا؟
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آزمایش بدی بهتره آره دیگه خارش خودش میتونه یکی از علائمش باشه
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من هیدروکسی زین هم برای خارش میخوردم
0
1401/11/20
سوال کننده
سیتریزین دارم میخورم .ببینم چی میشه
0
1401/11/20
سوال کننده
پناه برخدا
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من ۳۳ هفته میخواستن سزارینم کنن با قرص کنترل شد بزور تا هفته ۳۶ رسوندم خودمو
۲هفته بستری بودم بیمارستان
۲هفته بستری بودم بیمارستان
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
انشالله که خیره و بخاطر کبدت نیس
خیلیها بخاطر حساسیت ب جفت اینجوری میشن
خیلیها بخاطر حساسیت ب جفت اینجوری میشن
0
1401/11/20
سوال کننده
☹️☹️🥺🥺
0
1401/11/20
سوال کننده
حساسیت ب جفت زدم اینترنت نوشته همراه با کهیر و جوشه
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
شما جوش نداری
0
1401/11/20
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
منم نداشتم
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
فقط خارش داشتم
0
1401/11/20
سوال کننده
فقط گاهی اوقات میخاره اونم خارشش قابل تحمله .
بعدش ک میخارونم جای ناخونام میوفته🤦♂️
بعدش ک میخارونم جای ناخونام میوفته🤦♂️
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من کل پاهامو دستام زخم بود
من بیشتر پاها ودستام خارش داشت
من بیشتر پاها ودستام خارش داشت
0
1401/11/20
سوال کننده
اوففف استرس گرفتم یعنی چیزی میشه تا یکشنبه؟
0
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نه فعلا سیتریزین یا هیدروکسی زین بخور ببین خارشت کم نمیشه
0
1401/11/20
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
1
1401/11/20
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
قربونت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



540

