Ooma

تفسیر جواب آزمایش (چکاپ)

با سلام
میشه قسمت cbc آزمایش من و تفسیر کنید؟و اینکه آیا تیروئیدم پرکاره؟

15 پاسخ 283 بازدید


دیدن مخاط در ادرار طبیعیه یا نه؟

سلام پزشک عزیزو دوستان
من از اول بارداری یه چیزی شبیه ترشح یا مخاط ببخشید در ادرارم میدیدم، ازمایش ادرار هم دادم مشکلی نداشتم، حالا این مخاط ب رنگ سبز شده وببخشید هر سه روز یکبار یا دو روز یکبار تو ادرارم میبینم
واینم بگم مطمئن هستم که از ادرار میاد نه واژن
نه درد زیر دل دارم نه سوزش ادرار
ایا طبیعیه خانم دکتر؟
دوستان کسی بوده شبیه من باشه؟

13 پاسخ 362 بازدید


خانم دکتر آزمایش رو می‌بینید

سلام خانم دکتر ،این اولی که عکس آزمایش میزارم برای تقریبا دوماه پیش هست که همسرم آزمایش داده ،اون دومی برای امروز هست به نظرتون چجوریه ؟بهتر شده؟

5 پاسخ 283 بازدید


بی قراری شدید و یهویی نوزاد هفت ماهه لطفا کمک کنید

سلام و عرض ادب پسر من هفت ماه و 19 روزه است سه روزه یکدفه شروع کرده به گریه و بی قراری شب اول تب دداشت از روز بعد قطع شد و اصلا چیزی نمیخوره به هیچ عنوان فقط شیر خودم اونم نه مثل همیشه کمتر دکتر بردم آزیترومایسین پلارژنین و سیتریزین و سرماخوردگی کریزان دادن دوتا دکتر بردم آزیترو بهش نساخت و اسهال شد بلافاصله و من قطع کردم اما بی قراری و بی خوابی و هیچی نخوردنش واقعا نگرانم کرده چیکار کنم دکتر گفت از دندان هم نیست

55 پاسخ 421 بازدید


فاموتیدین برای رفلاکس معده

سلام دوستان 6 هفته هستم هم نفخ زیاد دارم هم رفلاکس شدید انگار چیزی گلوم گیر کرده دکتر م فاموتیدین 20 تجویز کرده به نظرتون مصرف کنم؟ میخوام با تغذیه کنترل کنم کسی میدونه چی بخورم بهتره؟

14 پاسخ 453 بازدید


درمان تعداد کم اسپرم و کم تحرک بودن اسپرم را چجوری میتونیم مداوا کنیم

سلام خانمها شبتون به خیر
یه سوال دارم لطفا هر کسی تجربه ای داره لطفا راهنمایی کنه.
من ۴۲ سالمه همسرم ۴۴ سالشه یه پسر ۱۲ ساله داریم همسرم خیلی دوست داره که صاحب یه فرزند دیگه بشیم.و ۲ ماهه که اقدام کردیم و رفتیم دکتر .دکتر ازمایش اسپرم و یه سری ازمایش هم برای من نوشت .همسرم که ازمایش اسپرم داده جواب ازمایش نوشته که هم تعداد اسپرم کمه و هم سرعت حرکت اسپرم خیلی پایین هست دکتر سونوگرافی داپلر رنگی بیضه براش نوشت و سونوگرافی که انجام داد گفته که نشانی از واریکوسل نیست و مشکلی نداره .حالا الان سوالم اینه که کسی تجربه چنین موردی اگه داشته لطفا راهنمایی کنید برای تقویت اسپرم همسر باید چه اقداماتی انجام بدیم و ایا قابل درمان هست یا نه ؟
همسرم میگه اگر نیاز به جراحی بیضه باشه انجام نمیدم و بیخیال میشم و میدونم خیلی بچه دوم دوست داره و ضمنا خوب سن ۲ تامون هم تقریبا بالاست و همینجوی ریسک بچه دار شدن بالاست .حالا نمیدونیم چی کار کنیم لطفا راهنمایی میکنید .ممنونم از همه شما عزیزان

67 پاسخ 749 بازدید


سنوی روز سیزدهم سیکل دادم میشه نگاه کنیدچرا اینقدر باسنوقبلیم تغییرکرده

سلام من ۲۲آذر سنو دادم که خوب قبل پریودیم بود بعد۳۰آذر پریودشدم ازپنج پریودی دوتا لترزول خوردم روز یازدهم ودوازدهم آمپول hmgزدم امروز رفتم سنو دادم نمیدونم چرا اینقدرتغییر کرده؟؟؟

48 پاسخ 672 بازدید


خونریزی ناشی ازهماتوم در بارداری

سلام وقت بخیر دکترجان من حدودا نزدیک سه روز ترشحات ابکی قهوه ای داشتم وبعدش از جمعه تبدیل به خون ریزی شد از روز اول لکه بینی تاالان شیاف پروژسترون استفاده میکنم شنبه سونو داخلی گفت هماتوم دارم تااینکه دیروز خونریزی فعالی نداشتم ولی امروز صبح داخل خواب متوجه خونریزی شدم ومختصر درد خفیف زیر شکم دارم نگرانم جنینم مشکلی واسش پیش نیومده باشه ازکجا بدونم جنین مشکل پیداکرده یا سقط شده؟!طبق سونو شنبه مشکلی نبود ولی امروز نمیدونم

47 پاسخ 613 بازدید


سلام‌ سوالم راجب باقیمانده قرص هست بعدخوردکردن بایددوربریزم

سلام دکتر،قرص لووتیروکسین ۱/۴روزی استفاده میکنم سوالم اینه بقیه شواگه تویه قوطی ک درش هم محکم نگه دارم واستفاده بکنم خاصیتشوازدست میده؟یاداخل همون جلدقرص نگه دارم و چسب بزنم
چون امروزیه برنامه دکترغددمیگفت اشتباهه وبایددورریخته شه چون هوامیخوره ولی گفتن تا۲۴ساعت کیفیتشوداره اگه دوتا۱/۴استفاده کنم بقیه شودوربریزم میشه؟؟
چون قرصش خارجیه دیرگیرمیادوگرونم هست

11 پاسخ 385 بازدید


چطوری دخترمو به شیرخشک عادت بدم؟

سلام خانما
من دخترم دو روزی که بیمارستان بودم و تا ۱۰روز که خونه بودم و شیر نداشتم شیرخشک نان ۱ بهش دادم که خوششم میومد بعدش شیرم راه افتاد شیر خودمم بهش دادم
بردیمش دکتر ، گفتن رفلاکس ببلاک آی آر نوشت که بهش میدادم مدام گریه میکرد..بعدش سرخود عوض کردم نان آی آر..اونم بهش میدادم گریه میکرد
حالا باز نان ۱ میدم ..میخوره اما انگار خوشش نمیاد قبلا با اینکه سنش کم بود ۹۰ تا میخورد اما الان ۶۰ تا به زور میخوره..

حالا من میخوام کمکی حتما بهش بدم چحوری عادتش بدم ...
امروز اومدم یه کم با نبات شیرینش کردم بازم همون ۶۰ تارو خورد...

وقتیم میخوره شیر مدام از کنار لبش میریزه در صورتیکه قبلا اینجوری نبود

25 پاسخ 494 بازدید


سلام لطفا کسانی ک اطلاع دارن راهنمایی کنید

سلام خدمت دکتر و اومایی های عزیز
اسم فنری ک برای بستن رگ قلب PDA نوزاد ب کار میره اسمش چیه کسی میدونه

2 پاسخ 665 بازدید


لاپارتومی برداشتن لوله سمت راست

سلام خانوما دوستم بارداری خارج رحمی بود لوله راستش از دست داد امروز روز سومه کسایی تجربه دارن از دردای بعد لاپارتومی یا همون سز میشه بگین چجوریه همش حس میکنه بخیه ها پاره میشن دلدرد پهلو داره خیلی سخت میخوابه بلند میشه

6 پاسخ 330 بازدید


عفونت سبز رنگ و خارش در بارداری

سلام خانم دکتر من ترشح سبز رنگ و خارش دارم دکتر بهم پماد کلوتریمازول داخلی داد یک هفته استفاده کردم ولی فرداش که پماد تموم شد دوباره ترشح و خارش شروع شد نمی‌دونم چیکار کنم خیلی اذیتم 🥺
لباس زیر نمیپوشم اصلا و همیشه خودمو کامل خشک میکنم

3 پاسخ 312 بازدید


تزریق امپول کورتون درسیکل آی وی اف

سلام خانم دکتر
یه سوال اورژانسی دارم
من الان روز۴پریودمه،توی سیکلivfام،دارم آمپول هایfshمیزنم
دیروزازشدت حال بدوسرماخوردگی و سرفه های شدید رفتم دکتروآمپول پردنیزولون دادبهم،بعدا ک اومدم خونه فهمیدم کورتونه،شدیدا نگران شدم ک تداخل داشته باشه باسیکلم،چیکارکنم

1 پاسخ 438 بازدید


تشکیل نشدن جنین با وجود کیسه زرد

سلام دکتر عزیز🌹من امروز رفتم سونو شکمی ک طبق اوما ۸ هفته و ۷ روزم هس
سونو ک کرد گف ساک حاملگی و کیسه زرده هس ولی خالیه توش، هیچی دیده نمیشه.دکترم سونو رو نگا کرد و خودش دوباره سونو واژینال کرد ک گف بله خالیه توش گف تا ۱۰ روز دیگه اگه جنین تشکیل نشه با دارو باید سقط بشه
آیا ممکنه تا ۱۰ روز دیگه جنین تشکیل نشه؟؟و اینکه من علائم خاصی ک مربوط ب حاملگی پوچ باشه ندارم

120 پاسخ 13,297 بازدید


پی پی کردن نوپا

سلام وقت بخیر
پسر ۲۲ ماهه‌ی من برای مدفوع کردن یه وقتا خیلییییی بی قراری میکنه،دور تا دور اتاق میدوه، بعد قرمز میشه، کلی بهش فشار میاد، اطرافیان هرکی میبینتش کلی دلش میسوزه براش و ابزار نگرانی میکنن
خواستم بپرسم چیز غیر عادی ای هست؟ باید کاری بکنم؟
ممنون میشم کمکم کنید

36 پاسخ 652 بازدید


نوزادم ۱ماه و نیمشه یبوست گرفته چیکار کنم؟؟

با سلام،نوزادم شیرخشک مصرف میکنه و رفلاکس داره ب توصیه دوستان بهش ببلاک ای ار دادم،الان یبوست گرفته،خیلی زور میزنه ولی نمیتونه مدفوع کنه،شکم و کمرشو با روغن براش ماساژ دادم،ب مقعدش روغن زدم،الانم شیرخشک قبلیشو ک گیگوز بوده میدم،ولی نمیتونه دفع کنه،چیکار کنم؟؟؟؟

9 پاسخ 324 بازدید


خانم دکتر عزیزم میشه لطفا ازمایش قبل از بارداری رو تفسیر کنید

سلام دکتر مهربان.میشه بی زحمت این ازمایش رو تفسیر کنید؟ممنون میشم

14 پاسخ 295 بازدید


پریودی در دوران شیردهی

سلام ب دکتر اومای عزیز و همه مامانای مهربون.
من پسرم ۴ ماه و ۳ روزش ،امروز پریود شدم ! مگه نمیگن تا زمانیک شیر میدیم پریود نمیشیم ؟ چرا پس من پریود شدم 😭😭😭😭😭وحشتناک تر از این نمیشد

14 پاسخ 380 بازدید


رفلاکس دختر یک ماهه

سلام خانم دکترعزیز دخترمن یک ماهشه و شیرخشک آپتامیل یک میخوره و روزی یکی دوبار هم شیرخودمو میخوره.روزانه چهارپنج بار سکسکه میکنه.یه حالت آدامس جویدن هم داره و بعداز آدامس جویدن ها سفیدی های روی زبونشو که بخاطر شیره پاک میکنه.وبعضی وقتا که سکسکه میکنه شیربریده شده بالا میاره که فورا خودش قورتش میده.وزن گیریش هم نرمال هست.آیادخترم رفلاکس داره؟
راستی خیلی اوقات هم آروغ نمیزنه بااینکه بعداز شیردهی پشت کمرش میزنم و ده دقیقه هم به حالت عمودی توی بغلم نگهش میدارم

44 پاسخ 396 بازدید