حساسیت و خارش صورت نوزاد
با سلام خسته نباشید
صورت دخترم اگزما زده اذیت میشه و خارش داره پماد کالاندولا زدم تاثیر نداشت انگار چیکارکنم🥲🥺
شربت ستیریزین برای نوزاد بیست روزه
سلام خانم دکتر محترم وقتتون بخیر،پسرم رو به خاطر کولیک دکتر بردم ولی داروی ستیریزین رو بین داروهاش دیدم،ممکنه نسخه رو ببینید یک وقت داروهانه اشتباه نداده باشه،دکتر تو صحبتاش گفت بینیش موقع تنفس صدا میده شاید هم به همین خاطر تجویز کرده ولی توضیحی نداد،مقدار دوز مصرفی غروب و شب هر سری نیم سی سی، ممنونم
تهوع صبحگاهی نشانه ی چیست؟؟
سلام خسته نباشید..
صبح ها که از خواب بیدار میشم خیلی حالت تهوع دارم اخرین پریودیم ۱۱ آذر بوده سه تا تست زدم خداروشکر منفی بودن
ولی بخاطر این حالت تهوع خیلی میترسم
بنظرتون حالت تهوع صبحگاهی نشانه ی چیه؟؟
تفسیر پاپ اسمیر
سلام وقت بخیر لطفا ازمایش منو تفسیر کنین
و مدتیه دچار خارش واژن شدم یه مدت خوب میشه دوباره شروع میشه
سرماخوردگب و سرفه های شدید دخترم
سلام خانم دکتر خوبین ؟؟؟
من دخترم امروز بردم دکتر و این دارو هارو نوشت . سرفه هاش شدیده و صداشم تغییر کرده .
ازیترومایسین نوشتن . فقط خودشون گفتن با اب قاطی که میکنی اول یکم قاطی کن و بعد دوباره اب بریز . ولی این ازیترومایسینی که داروخونه داده سوسپانسیون هستش و نیاز نیست با اب قاطی بشه . مشکلی که نداره ؟؟؟
واکسن و تب سنج دیجیتالی
خانما این تب سنج های دیجیتالی ک زیر بغل میذاریم درسته ؟؟
الان گرفتم برا بچم ۳۷/۷ بود
یجا شنیدم باید نیم درجه بس اضافه کنی
شما اطلاعی دارین؟
بالاس تبش؟ چکار کنم؟
پسرم شش سالشه سرفه خروسک میکنه
سلام خانم دکتر و مامانا پسرم شش سالشه سرفه خروسک میکنع صداش کلابسته است چه شربتی خوبه وچه درمان خانگی دارین لطفا رهنمایی کنید
اقدام بودم نگرفت 🥲پریودی قبل از موعد
سلام خانما دوماه اقدامم اون ماه قبلش بعد تخمک گذاری بود اونو حساب نکردم ولی این ماه منظم بود ولی نگرفت روز ۲۶سیکل امروز پری شدم 4 روز جلو انداختم نمیدونم چرا 🥲 الان این ماه تخمک گذاری روز۱۳سیکل میشه؟
بچم رفلاکس داره چه رژیم غذایی باید رعایت کنم؟
سلام خانم دکتر چه رژیم غذایی داشته باشم؟ خانمایی ک بچتون رفلاکسه شما چطور؟ شما صبونه نهار شام چی میخورید؟ پ من هرچی میخورم خو بچم رفلاکس داره☹️ پدرم درومد صبونه گاهی عسل میخورم گاهی شیره خرما، ناهار فقط برنج و گوشت حالا یا مرغ یا قرمز، شبم اضافه همین 😑. میوه چیا بخورم؟ سیب و نارنگی و انار میخورم
آجیل میتونم بخورم؟
بارداری و نسخه پسوریازیس من
سلام خانوم دکتر عزیز
بعد اینکه فهمیدم بادارم رفتم پیش دکتر پوست و چون وضعیتم خیلی بده گفتم یه چیزی که حداقل یکم اروم کنه بنویسین دکتر پوستم گفت با ریسک مینویسم برات و اینا بعد این نسخرو بردم پیش دکتر زنان ایشون گفتن که فعلا نزن نظر شما چیه
چون خیلی وحشتناک شده پوستم موندم چیکار کنم داره میاد رو گردنم از همه خجالت میکشم
تشکیل قلب جنین
سلام
روز بخیر مادرای مهربون
خوبین؟
ایشالا که حال همگی خوب باشه
من تو هفته هشتم هستم
میتونم برای سنوقلب برم ؟؟
یعنی هفت هفته و سه روز
ایاقرص کوآموکسی کلاوقرص روکین روخنثی میکنه؟
سلام دکترجان میشه راهنماییم کنیدگلوم چرک کرده اماازترس اینکه قرص جلوگیری روخنثی کنه نمیتونم مصرف کنم
کشیدن پاشنه پاها به هم
سلام خانم دکتر
دختر من وقتی بغلش میکنم همش پاشنه پاهاش رو به هم میماله، این طبیعیه یا مشکلی وجود داره؟؟
ضمنا موقع تعویض پوشک پاهاش رو تو شکمش جمع میکنه،طوری که همش شیر میاد تو دهنش
سلام خانم بیایید ی لحظه بهترین روتین پوست.....
سلام خانما من پوستم حساس درواقع با هیچ کرم و روتین سازگار نیست جز ی ضد آفتاب ایرانی🥲 شما از چه برند آرایشی و روتین و آبرسان و کرم شب استفاده می کنید؟و از چ عطری که ماندگاری و بوی خوبی داشته باشه
یبوست در بارداری و راههای درمانش😭کمکم کنید🙏
سلام دکترجان و دوستان عزیز من قرص آهن روزی ۳تا میخورم و شیاف پرژسترون و بخاطر جفتمم کم تحرکم شدیدا دچار یبوست شدم ک باعث خونریزیم میشه و اینم بگم آلو و انجیر خیس میکنم میخورم و غذاهای ملین کننده شیر و گلابی و شربت انجیر و روغن زیتون و کاهو وهرچی ک خوراکی هست دارم مرتب استفاده میکنم اما فایده نداره و شکمم سنگ میشه دکترم ی پود نوشته موسیلیوم اونم خوردم فایده نداشت 😭😭😭فقط لاسی ژل بخورم نرم میشه ک میگن خطرناک ت بارداری و ب مغز بچه آسیب میرسونه 🥺تورو خدا کمکم کنید اگر راه دیگه ای ک بی خطر هست و میدونید بهم بگین ممنون میشم ازتون خیلی دارم عذاب میکشم😭😭چون با هر بار یبوست خونریزی میشم
رفلاکس نوزاد پنح ماهه
سلام دکتر جان وقت بخیر. پسر من از دوهفتگی شیر بالا میاورد و تو دوماهگی سینه نگرفت بردمش دکتر و پودر اس امپرازول نوشتن سینه گرفتنش بهتر شد ولی استفراغش نه پودر رو تقریبا دو ماه بهش دادم و بعد تموم شدن دیگه دکتر نبردمش .تقریبا 10 روز میشد که بالاآوردنش کامل خوب شده بوذ ولی از چهارشنبه هفته قبل سینه نمیگیره و از دیروز هم جهشی بالا میاره از دهن و دماغ. به نظرتون دوباره ببرمش دکتر؟ چون هوای اینجا خیلی سرده از سرماخوردگیش میترسم
حساسیت به پنی سیلین
سلام بچه ها دندونم عفونت داشت رفتم دکتر دیروز برام پنی سیلین نوشت گفت تست بشه .
رفتم داخل یه مطب که برام بزنن بدون تست برام زد بعدش از معده درد و دل درد میخواستم بمیرم بعد فرداش دونه های قرمز همراه با خارش شدید ریخت بیرون داخل پام و شکمم
نمیدونستم واسه چیه
بعد دیروز دوباره پنی سیلین زدم
حالا امروز بازم دستام خارش شدید گرفته انگار واقعا حساسیت دارم دونه های کوچک پف پفی هم هست مثل کهیر
و دستم ورم کرده
به نظرتون حالا از چی استفاده کنم؟؟ میشه دارویی استفاده کرد خوب بشه این حالت؟؟ 🥺
دندان درآوردن و عفونت لثه
سلام دکتر جان و دوستان عزیز دختر من الان دوسه روزه کل لثه هاش قرمز شده و شبا تب میکنه دیشب تا الان لثه خوب شد ولی جایه یه دندون که هنوزدر نیومده سفید شده و تازه صدا بچم گرفته گاهی دستشو هی میزاره رو گوشش ببخشید پی پی شم ابکیه البته غذا نمیخوره فقط شیر خودمو میخوره میخام بدونم اینا علامت دندون در آوردن یا خدایی نکرده عفونته آخه سر اون یکی دندوناش اینهمه درد نکشید بچم از کوچکترین صدا میترسه همش باید تو بغلم باشه زمین میزارمش جیغ میزنه
سونوگرافی وضعیت جنین و وزن جنین
سلام. وقت بخیر. خسته نباشید؟
سونوگرافی وضعیت جنین و وزن جنین رو امروز انجام دادم بیزحمت میبینید مشکلی نداره. ممنون
زمان انجام تست تحمل گلوکز
تست تحمل گلوکز چند هفته باید انجام داد و آزمایش دیگه ای نیست فقط قند هست؟؟




