Ooma

عقب افتادن پریودی

سلام خانم دکتر من اگه بخوام دوره مو 40 روز حساب کنم 1 روز ولی اگه بخوام 30 روزه حساب کنم 11 روز عقب انداختم این ماه کلومفین و اووسیت خوردم و اقدام داشتم کلا چند ماه خیلی ریخته به هم دوره هام دیروز سونو دادم هیچ مشکلی نداشتم نه کیست نه تنبلی آزمايش هم دادم منفی بود به نظرتون مشکل چیه البته من یکم وزنم زیاده ممکنه بخاطر اون باشه چی بخورم که تنظیم بشه؟ و اینکه هنوز هم احتمال داره باردار باشم؟

7 پاسخ 411 بازدید


دکتر عزیزم فولیکول های ریز پریفرال

من دوره هام 30تا35روزست
140/10/07پریود شدم تا ده روز
دوباره 1401/10/27دوباره خونریزی افتادم تا ده روز
امروز رفتم سونو دادم زده تخمدان حاوی فولیکول های ریز پریفرال داری مرکز اکوژن به نفع PCOD میباشد
تنبلی تخمدان دارم یعنی شدید یا ن

21 پاسخ 5,834 بازدید


عفونت چشم و سرما خوردگی نوزاد دوماهه

سلام وقت بخیر خانم دکتر یه هفته پیش دخترم رو بخاطر سرماخوردگیش بردم پیش متخصص و بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر هشت ساعت دو سی سی داد با سیتریزین هر هشت ساعت نیم سیسی و قطره برا بینیش
سوالم اینجاست که اموکسی سیلین۲۵۰ براش زیاد نیست؟
و سوال بعدیم اینکه از صب چشماش عفونت کرده،برا چشمش چیه قطره ای بریزم؟ بنظر شما علت عفونت چشمش از چی میتونه باشه؟ عکسش رو براتون ارسال میکنم

29 پاسخ 344 بازدید


استفراغ نوزاد هشت ماهه

سلام. خانم دکتر و خانومای اومایی دخترم از یازده شب تا الان سه بار بالا اورده دارم میمیرم از استرس چکار کنم سیب زمینی خورده بودفقط استفراغش سیب زمینیه میاره بالا تورخدا کمکم کنید

34 پاسخ 353 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
جواب آزمایش غربالگری اول خواهرم اومده و متاسفانه ریسک متوسط سندرم دان داره بنظرتون چقدر جای نگرانی وجود داره؟
میتونه بخاطر سنش یا فامیل بودنش با شوهرش باشه؟ خیلی نگرانیم
بهترین زمان انجام سلفری کی هست؟

21 پاسخ 490 بازدید


یبوست نوزاد یازده روزه

با سلام خدمت پزشک محترم اوما . من نوزاد یازده روزه دارم که شیر خشک آپتامیل میخورد ولی بعد از چند روز که شکمش دیگه درست کار نکرد شیر خشک ببلاک براش گرفتم ولی باز هم همچنان یبوست داره و الان ۴ روزه شکمش کار نکرده به جز یکی دوبار به مقدار یه بند انگشت و بسیار سفت . میخواستم ازتون بپرسم که چی بهش بدم تا شکمش راحت تر کار کنه . آیا mct oil رو تو این سن میتونم بهش بدم ؟ و روزی چند قطره ؟

6 پاسخ 250 بازدید


هفته 24 بارداری هستم، گلودرد گرفتم😕

سلام خانم دکتر عزیز، من از دیروز گلو درد دارم. درحدیه که وقتی بزاق دهن یا غذایی میخورم درد میگیره. آبریزش بینی و سرفه و تب ندارم الحمدلله. فقط گلوم درد میکنه و از امروز صبح حس میکنم کمی گوشام کیپ شده.
چه دارویی میتونم مصرف کنم؟

14 پاسخ 354 بازدید


سلام دکتراوما،به پسرم آدزوفرمیدمشربت ایمیونسم بدم اشکالی نداره؟

دکترخودش آدزوفرمیده،اینودکاردیوری که برای ابسه مراجعه داشتم جراح داد

12 پاسخ 263 بازدید


ترشح زرد رنگ بعداز زایمان

سلام خانوم دکتر من الان ۶روزه زایمان کردم بیشتر از اینکه خونریزی داشته باشم ترشح زرد رنگی ازم میاد بعضی وقتا تا بلند میشم مثل اب ازم میریزه ‌الان طبیعیه؟؟؟؟؟تا کی طبیعیه؟؟؟؟نیازی نیست برم دکتر ؟؟؟

24 پاسخ 307 بازدید


هر ۴۸ ساعت بتا دوبرابر میشه؟؟؟

سلام شبتون آروم

خانوما ازمایش بتا ۴۸ ساعت بعد دوبرابر میشه ؟؟؟ چرا دکترا میگن تکرار شه ؟؟؟؟

ممنون میشم جواب بدین

14 پاسخ 605 بازدید


بهترین زمان برای آنومالی

سلام دکترجان دکترخودم برا۱۴ینی دوشنبه هفته دیگه نوبت زده ک برم سونوآنومالی اونموقع میشم ۱۸هفته و۳روزولی فعلانمیتونم برم تااخرماه بنظرتون تااخرماه دیرنمیشه...تاچن وقت نشدبرم مشکلی پیش نمیاد؟؟

14 پاسخ 460 بازدید


مصرف آموکسی سیلین دربارداری

سلام خانم دکترنازنین انشالله خوب باشید من اول بارداری ام یکهو دندون سالمم افتاد الان لثه اش ورم کرده خوردن آموکسی سیلین برام ضرری نداره؟دوز۵۰۰؟چون درد ندارم راستی سرماهم خوردم داروهای ک خودتون تجویز کردید برام شربت سیم پرگناکلد و قرص استامینوفن ۳۲۵ ساده و سیتریزن و آسپرین ۸۰ مصرف میکنم بااین داروها ک تداخل نداره؟وهرچندساعت یکبارمیتونم مصرف کنم

19 پاسخ 327 بازدید


شیر نخوردن نوزاد یک ماهه

سلام خدمت خانم دکتر عزیز
و مامانای گل اوما
خانم دکتر پسرم امروز یک ماهش شده. وقتی زیر ده روزش بود دکتر بهش قطره کولیف داد هر ۸ ساعت ۵ قطره منم تا دیروز همین روند رو میرفتم اما الان میخوام اهورا نی نی بدم لطف میکنین میزان دوز و ساعتشو بهم بگین شاید بهتر بهش بسازه
پسرم تا پریروز شیر خوردنش خوب بود اما از دیروز صبح خیلی نق میزنه و بی تابی میکنه وقتی تو آغوشه ارومه همین که میاد زیر سینه گریه میکنه و سینه رو پس میزنه اصلا به دهنم نمیگیره باید خیلی کلنجار برم باهاش که باعث میشه مثلا ۵ ساعت بشه که شیر نخوره چکار کنم؟ ممکنه رفلاکس داشته باشه من ندونم بالا که نمیاره

14 پاسخ 377 بازدید


کیا ازیونی تست استفاده کردن لطفا بیایین؟؟؟؟

سلام من امروز۱۵روزازتزریق آمپول هاش سی جیم میگذره دیروزکه ۱۴ بعدازتزریق هاش سی جی بودم ساعت ۶ونیم یا۷ونیم بود یه تست یونی زدم یه هاله خیلیییییییی کمرنگ انداخت بعدساعت ۱۰ونیم شب یکی دیگه گذاشتم مثبت شد عکسشو هم میزارم لطفانظراتتونوبگیدبرام

83 پاسخ 815 بازدید


چگونگی از استفاده شیاف

سلام هفته ۶ بارداری هستم ترشحات قهوه ای دارم دکتر شیاف فروژیست داده نمی دونم وازینال استفاده کنم یا مقعدی ممنون میشم کسی راهنمایی کنه

13 پاسخ 326 بازدید


سونوی هفته ۳۱ بارداری

سلام وقت بخیر خانوم دکتر سونو هفته ۳۱ بارداریمه چون فعلا دکترم ندیده میخواستم ببینید که نرماله؟ مشکل خاصی که نداره خدایی نکرده؟

21 پاسخ 892 بازدید


تزریق امپول اناکسوپارین تا کی باید انجاام بشه

سلام خانمها من الان هفته ۱۱ باردارز هستم و حدودا ۴۰ روز پیش که تازه فهمیدم باردار هستم رفتم دکتر برام امپول اناکسوپارین ۴۰۰۰ و امپول پرولوتون نوشت و پرولوتون هفته ای یکی و اناکسوپارین روزی یه دونه .الان دکتر میگه تا اخر بارداری همین روش باید ادامه بدی من خسته شدم شکمم سوراخ سوراخ و کبود شده الان که یک ماهه زدم چجوری ۷ ماه دیگه بزنم ؟ ایا کسی تجربه ای داره تروخدا راهنمایی کنید دارم دیوونه میشم .

107 پاسخ 5,386 بازدید


نسخه خوانی داروها و عفونت

دکتر عزیز سلام میشه نسخه منو ببینین چه داروهایی هست
من عفونت دارم
کدوم دارو مال عفونته
اون ساشه های منیزیوم برای چیه؟؟؟

32 پاسخ 656 بازدید


تفسیر سونو دوازده هفته

سلام دکتر عزیز،میشه لطف کنید سونو رو بررسی کنید.
من ویتامین دی ،یدوفولیک، آ اس آ و انوکساپارین مصرف میکنم.

11 پاسخ 372 بازدید


راه حل یبوست در بارداری

سلام خانم دکتر
سلام خانوما
کمککککک باور کنید همه ی راه های خونگی و رفتم،آب ولرم ناشتا خوردم،
پر زرد آلو خوردم لواشک خوردم قارا خوردم کشک خوردم اصلا اثر نکرد
من الان یک هفتست از ترس بدتر شدن لب ب یه قاشق برنجم نزدم نون هم فقط صبحانه
همش دارم غذای آبکی میخورم اما دریغ دیشب دیگه همون غذای آبکی هم نخوردم فقط کاهو خوردم اما خوب نمیشم
داغون شدم از دل درد
از یه طرف حالت تهوع از یه طرف یبوست(روزی دوتا دمیترون مصرف میکنم)
تا شنبه ک نوبت دکتر دارم شما راه حلی دارین؟
ترسیدم سرخود شربت بخورم
دستتون درد نکنه ک راهنمایی میکنید😘😘😘
ببخشید اگه طولانی شد،ممنون که میخونید❤️

37 پاسخ 471 بازدید