یبوست یا دل دل درد نداره؟ دفعش راحته؟
الان که سرما خورده،ازیتومایسین میخوره،اسهال شده
من شنیدم از کم خونی میتونه باشه ،ولی بازم از دکتر بپرسین ،حتما علتی داره
گناه داره الان پنج باره سرما میخوره
دندون اعصابش رو خورد کرده
اگه داره دندون در میاره ژل بزن اب رو اتیشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
در چه شرایطی این مساله رخ میدهد؟ نفخ ندارد؟ هنگام دفع اینطور نمیشود؟
هنگام دفع مشخصه فشار میاد سرخ میشه دستشویی کرد تمام
ولی الان چند دفعه است بدون دلیل اینطوری میشه،مثل وقتی عصبانی بشی یا حساسیت داشته باشی حتی گوش هاش سرخ میشه
عزیزم اگر تب ندارد احتمال حساسیت به آزیترومایسین مطرح است، در صورت پابرجا بودن جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید 💜💜
تشکر
چشم این بار موقع دادن ازیترو دقت میکنم ببینم دوباره واکتش میده
چشم هاتون بی بلا جانم حتما دقت کنید
سلام وقت بخیر
نه اصلا،تمام داروهاشو با فاصله میدم ،دقت کردم ولی اصلا واکنش نداد.
فردا ان شاءالله نوبت دکتر خودش رو داره،حتما انتقال میدم
ممنون از وقتی که گذاشتید.
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر ، بنابراین یک چک توسط متخصص اطفال انجام گردد