Ooma

ادرار نکردن نوزاد دختر دو روزه

سلام خانم دکتر
بچه خواهرم دو سه روزه به دنیا اومده هنوز ادرار نکرده اما مدفوع کرده
چی کار باید یکنیم؟

23 پاسخ 687 بازدید


تفسیر سونوگرافی وزن در هفته ۳۱

سلام به عزیزان دل و دکتر اوما
میگم من رفتم سونوی وزن و داپلر
میشه بی زحمت این سونو رو تفسیرش کنید ؟
قربون دستتون

5 پاسخ 410 بازدید


سلام دکتر ازمایش تیرویید منو نگاه کنید لطفا

ازمایشم چطوره؟
آیا نیازه هنوزم قرص مصرف کنم لووتیروکسین ۲۵ میخورم یک روز درمیون صبح ناشتا

11 پاسخ 350 بازدید


سلام ضروری تروخدا درباره شربت بی بی کر

من شربت بی بی کر دکتر داده روش نوشته بود یخچال ولی من ۲ روز بیرون گذاشته بودم و بهشم دادم خاستم بدونم الان فاسد شده یانه میتونم باز استفاده کنم یانه خطر داره؟؟؟ممنون میشم زود پاسخ بدین اگه خراب شده فردا بهش ندم

26 پاسخ 535 بازدید


تریزومی 18 و غربالگری اول

سلام خانم دکتر من رفتم سونوی غربالگری و گفتن عدد ان تی 8میلیمتر هست و خیلی بالاس و البته ناهنجاری های دیگه هم تشخیص دادن و گفتن باید بارداری ختم بشه.
من و همسرم فامیل هستیم و ایشون با مادرم پسر خاله دختر خاله هستن که دکتر گفتن فامیلیتی نزدیکی نیست.
ولی من به شدت میترسم هم از سقط هم از اینکه بازم تکرار بشه و اینکه علت این اتفاق چیه

25 پاسخ 673 بازدید


سلام من ۴۰ هفته و ۳ روزم هس دهانه رحمم گفتم بسته هس کاملا چیکار کنم میترسم

سلام من ۴۰ هفته و ۳ روزم هس دهانه رحمم گفتم بسته هس کاملا چیکار کنم میترسم آمپول فشار بزنن باز نشه ببرن عمل الان من چیکار کنم به نظرتون؟

36 پاسخ 818 بازدید


ریزش مو در دوران شیردهی و درد استخوانها

سلام به همگی عزیزان
(لطفا پزشک اوما هم پاسخم و بدین)
من بچه ام پنج ماه و نیمه هست؛ بعد از زایمانم تو دوران شیردهی ریزش موی شدیدی گرفتم، بطوریکه هر دفعه حمام میرم حدود دو مُشت مو میریزه از سرم.. میخواستم بدونم شما راهکاری دارین برای جلوگیری از این ریزش که حداقل کمتر بریزه؟؟
یه سوال دیگم اینکه شما تو دوران شیردهی قرص کلسیم وقرص آهن میخوردین؟ من تمام استخوانهام بعد از زایمان درد میکنه، این درد استخوان و چطوری میشه برطرف کرد؟ ممنون میشم پاسخم و بدین

7 پاسخ 458 بازدید


دندان درد شدید دوران شیر دهی

سلام... دندان درد شدید دارم... دسترسی به دکتر ندارم فعلا.... دوران شیر دهی هستم و نی نیم دو هفتس... لطفا راهنمایی کنید دارو چی مصرف کنم... دوستان تا جایی میدونین شما هم راهنمایی کنین

7 پاسخ 476 بازدید


عطسه زیاد در بارداری

سلام من این چند هفته هست همش عطسه زیاد میکنم یعنی خیلی شدید هست و اینکه من جفتمم پایینه میترسم برای بچه خطری داشته باشه بنظرتون چی بخورم که خوب بشه یا اصلا نیازه برم دکتر براش
و اینکه به جنسیت ارطباتی داره
اصلا کسی مثل من بوده

20 پاسخ 388 بازدید


پسرم فقط تو خواب شیر میخورد

پسرم اکثرا اوقات تو خواب شیر میخورد
مثلا چهار صبح پا میشه شیر میخواهد ولی سی سی سی شیر میخورد دیگه نمیخورد
سن پسرم سه ماه و بیست و نه روز

9 پاسخ 751 بازدید


استفاده از متفورمین

سلام خسته مباشید من این ماه از متفورمین استفاده کردم و پریود که شدم دو روز اول لک دیدم اونم لک هدی قهوه ای بعدش که معذرت میخام یکم لخته از خارج شد ولی همچنان دارم لک قهوه ای میبینم من پریودیم ۴ روزه بوده الان روز پنجم و وقتی دستمال میکشم لک های قهوه ای روی دستمال پیاد
آیا بخاطر متفورمین هس ک این اتفاق افتاده؟

10 پاسخ 421 بازدید


سلام وقت بخیر خدمت پشتیبان..

میخواستم وضعیتمو ب شیردهی تغییر بدم چکار کنم فقطم گزینه های مادرانه و شیردهی و بارداری داره..ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر دوست دار شما😁

15 پاسخ 547 بازدید


سلام خانما لطفا بیاین سوالم ضروریه

سلام روزتون بخیر خانما من بچم ۵ ماهشه ، ۵ روز مونده پریودم یه ببخشید رابطه محافظت نشده داشتم ببخشید یعنی کاندوم پاره شد ۵ روز مونده به پریودی امامکان بارداری هست ؟ من میتونم قرص اوژانسی بخورم ؟ چیکار کنم زودتر پریودشم ؟

11 پاسخ 405 بازدید


هماتوم در هفته ۹ بارداری

سلام من ۸ هفته دو روز هستم و تاحالا مشکلی نداشتم ،امروز به یکباره دچار خونریزی شدید شدم رفتم دکتر و بهم گفتن هماتوم دارم
کسی بوده با این شرایط بچش مونده باشه
شیاف ایرانی مشکلی نداره مصرف کنم؟

11 پاسخ 734 بازدید


دکتر جان وخواهرای گلم لطفا ازمایش داداشمو تفسیر کنید

معدش درد میکنه دکتر نوشته نگرانیم

5 پاسخ 304 بازدید


سلام خانومای عزیز این آزمایش و نگا میکنین

همون دیگه بالا گفتم بیاین؟

18 پاسخ 426 بازدید


سونوگرافی تشکیل قلب جنین

سلام دوستان من امروز رفتم سونو دکتر گفت که جنین نیس قلبش تشکیل نشده،جواب سونو رو میفرستم لطفا نگاه کنید کسی بوده مث من؟

138 پاسخ 905 بازدید


درد واژن دارم توروخدا بیاید

سلام خانوما من‌از وقتی رفتم‌ تو ۲۰ هفته همش احساس میکنم بچم ته واژنمه انگار اونجا لگد میزنه خطرناک نیس ؟آخه وقتی میزنه از جا میپرسم دردم میگیره

25 پاسخ 570 بازدید


خوردن شله زرد و ته چین و غذاهای زعفرون دار

سلام ب همگیه خانم های گل
ببخشید بچه ها من این ماه اقدامم.میخاستم بدونم دسرها و غذاهای زعفرون دار از چندم سیکل دیگه بهتره ک خورده نشه.
من الان ۱۲ سیکل هستم و دو روزه وارد مراحل اقدام شدم.

7 پاسخ 419 بازدید


سکسکه نوزاد و خس خس سینه

سلام به همگی سه تا سوال دارم
۱_نوزاد من ۱۵روزشه تن تن سکسکه اش میگیره ولی تا شیر میدم میخوره قطع میشه سکسکش.مشکلی داره الان؟
سوال دوم_سینش حس میکنم خس خس مانند میکنه گاهی هم نفس نفس میزنه
امروز هم تو خواب همش ناله میکرد
سوال سوم_مدفوعشم رنگش گاهی سبز و زرد قاطیه.
عفونت داره؟
ممنون میشم همه سوالامو جواب بدین

17 پاسخ 392 بازدید