خانوما توروخدا جواب ازمایش انتی کمک
خانوما این خط قرمزه نوشته غلظت بالای کنسانتره باید اقدامات پزشکی بیشتر انجام بشه یعنی چی؟؟؟؟تا حالا کسی مثل من بوده کمک؟؟؟
سیاه شدن دندان نوزاد
سلام خانم دکتر و دوستهای گلم ببخشید پسرم یه سالشه ۴ تا دندون بالاش چرا قهوه ای شدن یعنی پوسیده شده دندوناش چرا خیلی زود نیست راه حلی داره که خوب شه چیکار کنم آهن هم خارجی میدم
میشه عکس سونو گرافی منو ببینید؟
ببخشید خانم دکتر آب دور جنین تو هفته ۳۰ بارداری ام که سونو رفته بود نوشته بود ۲۳ حد اکثر نرمال ..خیلی میترسم ...بیماری دیابت هم ندارم...پس یعنی برا جنین مشکلی هست...؟
سونو گرافیم چطوره خوبه؟
درمان تنبلی تخمدان
سلام .برای تنبلئ تخمدان پزشک قرص مدروکسی پروژسترون و متفورمین تجویز کردن .نحوه مصرف متفورین رو به صورت(هفته اول یکی صبح یکی شب و سپس هر۸ساعت گفتن)منظور از هفته اول ،هفته اول از شروع پریودی هست یا خیر به صورت معمول شروع به مصرف کنم؟
خوردن بیش از حد امگا ۳
سلام خسته نباشید من امروز هفته ۳۷ تموم میشه .امگا۳ هزار رو به صورت هفته ای ۲ تا میخوردم که دکتر درهفته ۳۴ کلا قطع کرد برام . بعد در هفته ۳۶ بهم گفتن دوباره شروع کن به خوردن من حواسم نبود در این هفته بجای اینکه هفته ای دوتا بخورم روزی یک عدد میخوردم یعنی امگا ۳ هزار رو ۵ روز پشت سر هم بصورت روزانه مصرف کردم . و امروز متوجه شدم . ایا به بچه آسیب میزنه ؟ و مشکلی ایجاد میکنه؟ خیلی نگرانم میشه جواب سوالم رو بدین
اسهال چند روز قبل زایمان از نشانه های زایمان هست یا نه؟
سلام امروز یکدفعه معده ام بهم ریخته چیز بدی هم نخوردم نفخ و یکم دلدرد و اسهال گرفتم بنظرتون ممکنه تو هفته من از نشونه های زایمان باشه و طبیعی؟ چون هیچ چیز بدی نخوردم
یا نه ربطی به زایمان نداره؟
بنظرتون چکار کنم؟
شنبه هم وقت سزارین دارم
دکتر بهم گفته شیردهی خودتو قطع کن
سلام، دخترم، زردیش اول 17 نیم بود، گذاشتیمش زیر دستگاه اومد 9،بعد از 3 روز دوباره شد 14،باز گذاشتیمش زیر دستگاه شد 9 نیم، الان دوباره شده 14 نیم،،، دکتر بهش قرص فنوباربیتال داد، و گفت ب مدت 2 روز شیر خودتو قطع کن، و امکان داره ک با شیر خودت زردی بچت بالا بره،، و شاید دیه تا آخرش بخای شیر خشک بهش بدی، الان خیلی ناراحتم، نکنه شیر خشکی بشه
کلونوزکوپی و آندوسکوپی دارم
با سلام
دکتر نوبت کلونوزکوپی و آندوسکوپی دارم با بیهوشی کامل.
بعد ممکنه که پریو باشم اون تایم
میخواستم ببینم مشکل نداره اگر پریود باشم؟ میتونم انجام بدم یا نه
و اینکه اگر لازمه قرص ال دی بخورم تا پریودم عقب بیفته. اگر تداخلی ایجاد نمیکنه.
بخیه زایمان طبیعی. ...🙁❌❌
سلام.ببخشید من هروقت سرویس میرفتم درد داشتم فک کردم از بخیه هاست(فک میکنم افتادن چون جیزی دیده نمیشه) ولی امروز داشنم چک میکردم اندازه ۴ ۵ سانت بازه،
رحمم دیده میشه قشنگ! دگ احساس میکنم سرویس میشینم درد اونه ک انکار ب پایین کشیده میشه
از چند نفر پرسیدم میگن همینطوری باز نمیمونه .جمع میشه واقعا جمع میشه ؟؟ یا دکتر کم بخیه زده سمت بالارو:((
درد شدید زیر دل و کمر دردهای شدید
سلام.من هفته ۳۱ ام هستم.کمر دردد شدید و درد زیر دل شدید و کشاله ران دارم
سونو دادم دکتر گفت چیز خاصی نیست.ازمایش عفونت دادم خدارو شکر نداشتم.
با وجود شیاف پروژسترون ولی هم چنان دردم روز به روز بیشتر و بیشتر میشه و واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم و از درد شدید حالت تهوع میگیرم و عرق میکنم.
به نظرتون چیکار کنم
تاثیر ایبوپروفن بر باردار شدن
سلام خوبین
تو ناحیه بیرونی واژنم سوزش و خارش دارم البته دهانه واژنم مقداری هم درد دارم.کمر دردم بخاطر گرفتگی رگ دارم و مجبور به مصرف ایبو پروفن و قرص برای کاعش سوزش واژنم هستم .ماههای اینده بر تخمک گذاری و کیفیت تخمک تاثیر میذاره؟چون پلی هستم و البته کاهش وزن شدیدم داشتم که قراره ماه بعد بازم برم ازمایش .ولی چون قبلا سابقه بارداری شیمیایی هم داشتم نگرانم این قرصها بر کیفیت تخمک گذاری تاثیر داره یا نه
تنبلی تخمدان ومصرف پرژسترون
سلام
عزیزان من تنبلی دارم دکتر پرژسترون داد اسفند ماه کشش ماه بخورم ولی نخوردم دارو گیاهی میخوردم
سه ماه پریود نشدم بخاطر تنبلی ک بعد شدم
حالا امروز بیست وهفت دورمه
پنج شش روز پیش دوروز پشت سر هم روزی دوتا پرژسترون خوردم ک اینسری پریود دیر نیاد....
حالا دوروزه کمر درد پریودی میگیره ول میکنه پاهام درد میکنه
سرگیجه دارم وزیر دلمم درد میگیره ونوک سینه ام یجوری میشه
بعد پرژسترون این حالت عادیه؟؟؟؟؟
استرس غربالگری، دکتر اوما کجایی؟ بچه ها بیاید تورو خدا
چیکار کنم اشکم بند نمیاد. بعد 4 هفته دکترم یادش افتاده عددpapp aپایینه احتمال داون دادن باید آمینو بدم منم میترسم. ندم ی جور بدم ی جور. ای خدا. دارم عذاب میکشم. همه چی نرماله فقطpapp aپایینه. الانم ب ی دکتر دیگه گغتم گفت بخشنامش از پارسال اومده سل فری هم بی فایدس . من همه چیم خوبه تا فردا ک برم دکتر تيمارستانی میشم. اگه اونم بگه آمینو بده چی
بیحالی و خواب الودگی نوزاد.توروخدا کمک کنید
سلام خانوما
دخترمن ۱۶روزشه دو روزه خیلی بیحاله گریه میکنه شیر میخوره میخوابه
چشماشو زیاد باز نمیکنه همینجوری بیحال میافته
اولا بیدار میشد شیر میخورد بازی میکرد اما الان نه
همش هم زور میزنه به خودش میپیچه
از اول این مدلی بود
کسی میدونه از چیه؟چیکار باید کنم؟
فردا میخوام ببرمش دکتر
خونریزی مقعد برای اولین بار
سلام دکتر عزیز من امروز که رفتم دستشویی چندتا قطره خون روی دستمال کاغذی دیدم خیلی نگرانم باید چیکار کنم
خون ریزی شدید در ماه دوم
من دیروز کلی کار انجام دادم بعد اخر شب لک دیدم امروز شدید شده سرگیجه و خون ریزی دارم رفتم بیمارستان بچه قلبش تشکیل شده رو ضربان داره قرص پرستوژن داده چطور میتونم از سقط جلوگیری کنم و اینکه یه دختر چهار ماهه دارم که شیر میخوره
تفسیر سونو بارداری چن ماهگی
سلام لطف کنید بگین این خانم چن ماه که بارداره
عفونت!!!!! لطفا راهنماییم کنید ..
پزشک اوما و دوستان سلام خسته نباشید
من یه ماهِ که پریود نشدم
باردار نیستم مطمئنم
مطمئنم ک عفونت گرفتم چون لباس زیرمم بو میده
دکترم ۱۰ روز دیگ بهم وقت داده میخواستم تا زمانی ک برم پیش دکترم یه دارویی بگید بخورم ک موقتا تا وقتی چکاب شم عفونتم کم شه!
سفکسیم میتونم بخورم ؟
یا سفالکسین ؟
هرچند ساعت؟
کمردرد و درد پریودی هفته ۳۳
سلام پزشک اوما و دوستان ما از صبح کمردرد و حس پریودی دارم معذرت میخوام شکمم هم روونه تقریبا همش حس میکنم الانه که پریود بشم خطرناک نیس ؟
سلام خانومای باردار میشه بگین چه چیزایی برا صبحانه میخورین
والله دخترا من از وقتی باردار شدم دیگه پنیر و خامه و کره اصلا نمیتونم بخورم فقط تخم مرغ با سنگک اوایل روزی دوتا توی روغن برای صبحانه میخوردم ول دیگه دیدم سیر نمیشه الان یه هفته هست. وزیر سه تا برا صبحانه میخورم به دکترم گفتم گفت اشکال ندارد ولی نگرانم بنظرتون ضرر میکنه




