سفت شدن شکم و انقباض
سلام من ۲۸ هفته و ۵روزمه...الان چند روزه وقتی یذره راه میرم و یا کار میکنم شکمم خیلی سفت میشه ولی بعد استراحت میکنم بهتر میشه ..یا اگه روی مبل نشسته هستم یکدفعه سفت میشه تغییر پوزیشن میدم خوب میشه این انقباضع
سلام دکترجان در رابطه با چشم نوزادمه..
امروز محکم شصتشو کوبوند تو چشمش
تو چشمش چیزیش نشده یعنی من ندیدم
ولی ی کوچولو ورم کرده و هی ازش آب میاد
خطرناکه؟
خیلی اعصابم خورد شد😔
وقت زایمانم تمام شده
سلام خانوما هفته چهلم بارداریم ولی هنوز بچه به دنیا نیومده به نظرتون چه کار کنم
لکه بینی دارم آیا لانه گزینه هست
دوستان این سوال زنداداشم هست لطفا بگین
سلام دوستان پریودیم28 یا32روزه اس 1تیر وقت موعدم هست 25سیکلم بعدظهرش لکه بینی داشتم از دیشب تا امروز ظهر حجم پریودیم زیاده به پریودی هم نمیخوره دردم دیشب زیاد بود ولی الان بهترم واز عصری تا الان فقط لکه در حد دستمال بکشم هست یه هفته تا موعدم هست بنظرتون علتش چی میتونه باشه لطفا بگین ممنون دوستان
سقط خود به خود جنین
کسی بوده که سقط جنین داشته باشه که خود به خود دفع بشه
میشه بگین چیکار کردین
دکتر به من نه قرص داده نه شیاف
میگه خود به خود دفع میشه
۸ هفته بودم که دیگه جنین رشد نکرد
لطفااین عکس رو ببینید اگه اطلاعاتی دارین بهم بدین لطفا
سلام به دکتر اوما و اومایی های عزیز،پسر من ۹ ماهشه و چند وقته که این برآمدگی روی انگشتش هست و نه کوچیکتر میشه و نه بزرگتر،میخواستم بپرسم چی میتونه باشه و داروش چیه؟! لطفا اگه کسی میدونه بگه و همینطور دکتر اوما لطفا ببینید ممنون میشم
خارش سینه در شیردهی
سلام خانوما. من سینه هام در روز چندبار یهویی خارش میگیره هاله و نوک پستان رو نمیگم. دلیلش، چی میتونه باشه خیلی میخاره بعد قرمز میشه پوستم اینقدر ک مخارونم
بارداری بدون علامت ممکنه؟
سلام من هفته 10 بارداری هستم اما تهوع شدید یا علامت خیلی خاصی از بارداری ندارم.
ی مقدار سینه هام ماه اول درد داشت ک خیییلی کم شده.. تهوع هم هفته 6 7 بودم ی کم بود ک اونم تقریبا از بین رفته...
باید نگران باشم یا طبیعیه؟
اقدام به بارداری در ماه اول
سلام وقت بخیر من برای بارداری این ماه میخوام اقدام کنم برای بارداری در روز های ۱۱،۱۳،۱۵،۱۷ نزدیکی داشته باشم یا در شب این چند روز! ممنون میشم پاسخ دهید
حالت تهوع و سردرد شدید
سلام خانوما من حدودا یک هفته سرفه های خیلی شدیدی میزدم ینی صدای ریه هامو حس میکردم .و تنگی نفس شدید داشتم مخصوصا موقع راه رفتن
دکتر رفتم چندتا دارو داد ۴روز مصرف کردم
الان سرفه هام و تنگ نفسم کمتر شده .ولی حالت تهوع و سردرد شدید دارم و دست و پاهام به شدت درد میکنه
دوتا قرص ال دی باهم خوردم دیروز ممکنه بخاطر اون باشه؟
تحریک پذیری کودک سه ماهه
سلام پسر من سه ماهه است
دو سه روزه خوابش خیلی کم شده فقط شب میخوابه و روزها بیداره . خیلی تحریک پذیر شده و اشتهاش کم شده
از دهنش آب زیادی میاد
مدام دست و پاش توی خواب محکم میپره و بیدار میشه
دو سه بار هم با جیغ بلند از خواب پریده
معاینه کولیک و رفلاکس هم شده مشکلی نداشته
چه علتی میتونه داشته باشه؟
رفکلاکس معده نوزاد
سلام خانما من دخترم ۲۰ روزشه رفلاکس معده داره شیر بالا میاره کسی بچش اینجوری بوده ؟؟؟
چکار کردید؟ ؟؟؟
دردای زایمان چجورین اصن
سلام دوسیا من دیشب رفتم حمام اومدم بعدش چهار پنج بار شکمم وکمرم تیر میکشید میومد تا تو واژنم فکر کردم دردمه میخاستم برم بیمارستان خوب شد که نرفتم🤣🤣🤣🤣درد زایمان چجوریه اصن تاچه حد که رسید باید برم بیمارستان ....بیمارستان رب ساعت بیست دیقه فاصلس تاخونمون
فرم سر نوزاد و پوسته های اضافی روی سر
با سلام
فرم سر نوزاد تا چندماهگی درست میشه؟ پسر من 3ماهه هست و فرم سرش هنوز کامل گرد نشده و همچنین پوسته های ضخیمی روی سرش هست چطور میشه اینها رو از بین برد
سر درد در شیردهی
سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان
از دیروز سردرد خیلی بد همراه با حالت تهوع دارم با وجود اینکه بچه شیر میدم چه مسکنی میتونم مصرف کنم؟
سلام خانوما میشه با نگاه های زیباتون به سونوی من یه نگاه کنین
بالا پرسیدم 👆👆
کسی که تو یه بارداری امنیوسنتز انجام داده تو دومی هم انجام میده؟
سلام خانما.من برای دخترم که باردار بودم امنیوسنتز انجام دادم ۶ سال پیش .به نظرتون ایندفعه هم باید انجام بدم؟
سلام این ازمایش رو بگین
سلام دوستان خوبین این ازمایش تحمل گلوکز و اینکه چند نوبت باید برم ازمایش بدم بعد صبحانه و ناهار داره
عفونت و درد سر سینه
سلام من نوزاد دوماهه دارم و شیر خودمو میدم. تو این دوماه دوبار سر یکی از سینه هام اینجوری شده. نمیدونم عفونته یا شیرجمع شده زیر پوست. دردناکم هست
طبیعیه؟
روی زبون بچمم یکم سفید شده ربطی به اون داره؟ برای اون چیکار کنم؟
قرمز شدن جای واکسن بدو تولد
سلام
جای واکسن بدو تولد پسرم این شکلی شده ، یه قرمزی روی جای واکسنش ایجاد شده کسی میدونه علتش چیه؟




