Ooma

سفت شدن شکم و انقباض

سلام من ۲۸ هفته و ۵روزمه...الان چند روزه وقتی یذره راه میرم و یا کار میکنم شکمم خیلی سفت میشه ولی بعد استراحت میکنم بهتر میشه ..یا اگه روی مبل نشسته هستم یکدفعه سفت میشه تغییر پوزیشن میدم خوب میشه این انقباضع

16 پاسخ 458 بازدید


سلام دکترجان در رابطه با چشم نوزادمه..

امروز محکم شصتشو کوبوند تو چشمش
تو چشمش چیزیش نشده یعنی من ندیدم
ولی ی کوچولو ورم کرده و هی ازش آب میاد
خطرناکه؟
خیلی اعصابم خورد شد😔

13 پاسخ 461 بازدید


وقت زایمانم تمام شده

سلام خانوما هفته چهلم بارداریم ولی هنوز بچه به دنیا نیومده به نظرتون چه کار کنم

11 پاسخ 858 بازدید


لکه بینی دارم آیا لانه گزینه هست

دوستان این سوال زنداداشم هست لطفا بگین

سلام دوستان پریودیم28 یا32روزه اس 1تیر وقت موعدم هست 25سیکلم بعدظهرش لکه بینی داشتم از دیشب تا امروز ظهر حجم پریودیم زیاده به پریودی هم نمیخوره دردم دیشب زیاد بود ولی الان بهترم واز عصری تا الان فقط لکه در حد دستمال بکشم هست یه هفته تا موعدم هست بنظرتون علتش چی میتونه باشه لطفا بگین ممنون دوستان

11 پاسخ 566 بازدید


سقط خود به خود جنین

کسی بوده که سقط جنین داشته باشه که خود به خود دفع بشه
میشه بگین چیکار کردین
دکتر به من نه قرص داده نه شیاف
میگه خود به خود دفع میشه
۸ هفته بودم که دیگه جنین رشد نکرد

78 پاسخ 775 بازدید


لطفااین عکس رو ببینید اگه اطلاعاتی دارین بهم بدین لطفا

سلام به دکتر اوما و اومایی های عزیز،پسر من ۹ ماهشه و چند وقته که این برآمدگی روی انگشتش هست و نه کوچیکتر میشه و نه بزرگتر،میخواستم بپرسم چی میتونه باشه و داروش چیه؟! لطفا اگه کسی میدونه بگه و همینطور دکتر اوما لطفا ببینید ممنون میشم

35 پاسخ 780 بازدید


خارش سینه در شیردهی

سلام خانوما. من سینه هام در روز چندبار یهویی خارش میگیره هاله و نوک پستان رو نمیگم. دلیلش، چی میتونه باشه خیلی میخاره بعد قرمز میشه پوستم اینقدر ک مخارونم

9 پاسخ 296 بازدید


بارداری بدون علامت ممکنه؟

سلام من هفته 10 بارداری هستم اما تهوع شدید یا علامت خیلی خاصی از بارداری ندارم.
ی مقدار سینه هام ماه اول درد داشت ک خیییلی کم شده.. تهوع هم هفته 6 7 بودم ی کم بود ک اونم تقریبا از بین رفته...

باید نگران باشم یا طبیعیه؟

42 پاسخ 1,840 بازدید


اقدام به بارداری در ماه اول

سلام وقت بخیر من برای بارداری این ماه میخوام اقدام کنم برای بارداری در روز های ۱۱،۱۳،۱۵،۱۷ نزدیکی داشته باشم یا در شب این چند روز! ممنون میشم پاسخ دهید

29 پاسخ 518 بازدید


حالت تهوع و سردرد شدید

سلام خانوما من حدودا یک هفته سرفه های خیلی شدیدی میزدم ینی صدای ریه هامو حس میکردم .و تنگی نفس شدید داشتم مخصوصا موقع راه رفتن
دکتر رفتم چندتا دارو داد ۴روز مصرف کردم
الان سرفه هام و تنگ نفسم کمتر شده .ولی حالت تهوع و سردرد شدید دارم و دست و پاهام به شدت درد میکنه
دوتا قرص ال دی باهم خوردم دیروز ممکنه بخاطر اون باشه؟

18 پاسخ 358 بازدید


تحریک پذیری کودک سه ماهه

سلام پسر من سه ماهه است
دو سه روزه خوابش خیلی کم شده فقط شب میخوابه و روزها بیداره . خیلی تحریک پذیر شده و اشتهاش کم شده
از دهنش آب زیادی میاد
مدام دست و پاش توی خواب محکم میپره و بیدار میشه
دو سه بار هم با جیغ بلند از خواب پریده
معاینه کولیک و رفلاکس هم شده مشکلی نداشته
چه علتی میتونه داشته باشه؟

12 پاسخ 551 بازدید


رفکلاکس معده نوزاد

سلام خانما من دخترم ۲۰ روزشه رفلاکس معده داره شیر بالا میاره کسی بچش اینجوری بوده ؟؟؟
چکار کردید؟ ؟؟؟

15 پاسخ 366 بازدید


دردای زایمان چجورین اصن

سلام دوسیا من دیشب رفتم حمام اومدم بعدش چهار پنج بار شکمم وکمرم تیر میکشید میومد تا تو واژنم فکر کردم دردمه میخاستم برم بیمارستان خوب شد که نرفتم🤣🤣🤣🤣درد زایمان چجوریه اصن تاچه حد که رسید باید برم بیمارستان ....بیمارستان رب ساعت بیست دیقه فاصلس تاخونمون

50 پاسخ 932 بازدید


فرم سر نوزاد و پوسته های اضافی روی سر

با سلام
فرم سر نوزاد تا چندماهگی درست میشه؟ پسر من 3ماهه هست و فرم سرش هنوز کامل گرد نشده و همچنین پوسته های ضخیمی روی سرش هست چطور میشه اینها رو از بین برد

21 پاسخ 612 بازدید


سر درد در شیردهی

سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان
از دیروز سردرد خیلی بد همراه با حالت تهوع دارم با وجود اینکه بچه شیر میدم چه مسکنی میتونم مصرف کنم؟

3 پاسخ 283 بازدید


سلام خانوما میشه با نگاه های زیباتون به سونوی من یه نگاه کنین

بالا پرسیدم 👆👆

47 پاسخ 668 بازدید


کسی که تو یه بارداری امنیوسنتز انجام داده تو دومی هم انجام میده؟

سلام خانما.من برای دخترم که باردار بودم امنیوسنتز انجام دادم ۶ سال پیش .به نظرتون ایندفعه هم باید انجام بدم؟

20 پاسخ 605 بازدید


سلام این ازمایش رو بگین

سلام دوستان خوبین این ازمایش تحمل گلوکز و اینکه چند نوبت باید برم ازمایش بدم بعد صبحانه و ناهار داره

11 پاسخ 730 بازدید


عفونت و درد سر سینه

سلام من نوزاد دوماهه دارم و شیر خودمو میدم. تو این دوماه دوبار سر یکی از سینه هام اینجوری شده. نمیدونم عفونته یا شیرجمع شده زیر پوست. دردناکم هست
طبیعیه؟
روی زبون بچمم یکم سفید شده ربطی به اون داره؟ برای اون چیکار کنم؟

17 پاسخ 374 بازدید


قرمز شدن جای واکسن بدو تولد

سلام
جای واکسن بدو تولد پسرم این شکلی شده ، یه قرمزی روی جای واکسنش ایجاد شده کسی میدونه علتش چیه؟

9 پاسخ 406 بازدید