زمان تزریق آمپوله ریهی جنین🌹
سلام. من دکترم ۶ عدد آمپول برام نوشت.
گفت که ۳ تاشو ۳۰ هفته بزنم. ۳ تای دیگشو ۳۱ هفته.
کسی بوده با فاصله یک هفته آمپول بزنه؟
یا باید بعد ۲۴ ساعت باشه؟
داروهای کرونا و شیردهی
سلام خورذن این داروها تو شیردهی مانعی نداره؟
فاصله مصرف قرص پنتوپرازول و قرص لووتیروکسین
سلام روزتون بخیر
فاصله مصرف قرص پنتوپرازول و قرص لووتیروکسین با توجه به اینکه هر دو رو باید ناشتا بخورم ، چقدر باید باشه ؟
برامدگی زیر پوست مثل جوش کنار واژن
سلام خانما و خانم دکتر اوما من مدتیه کنار واژن حالت جوش مانند هست از روی پوست هیچی مشخص نیست اما دست زدنی انگار زیرش جوشه دست میزنم درد داره و اما دست نمیرنم دردی نداره تا حالا دیدین همچین چیزی؟
ایا دادن روزی ۳۰ قطره اهن ب نوزادی ک کم خونی داره ب کبدش اسیب میرسونه
سلام..ازمایش چکاب یکسالگی پسرمو دادیم ی مقداری کم خونی داره دکترش گفت روزی ۳۰ قطره اهن بده ولی میگن از ۱۵ قطره بیشتر بدم ب کبدش اسیب میرسونه..کسی اینجا هست ک بیشتر از ۱۵ قطره بده؟؟؟لطفا جواب بدین خیلی واجبه🙏🥺😢
سلام دکتر اوما لطفا جواب آزمایش کشت ادرار پسرمو تفسیر میکنید؟
سلام پسرم هفت ماهشه یه مدته بد شیر میخوره دکتر گفت آزمایش ادار بده شاید بخاطر عفونت شیر نمیخوره.لطفا تفسیرش میکنید؟و اینکه روزی چهارصد یا پونصدتا شیر میخوره ایراد نداره؟کم نیست؟
خانم ها ممنون میشم اگه جوابمو بدید
خانم ها سلام ممنون میشم جواب سوال منو بدید
من به پسرم هم شیر خشک میدم هم شیر خودمو، احساس میکنم شیر خودم پسرمو سیر نمیکنه یا مقدارش توی سینم کمه و با مک زدنش مقدار کمی ازش میاد یا غلظتی نداره تا سیرش کنه، چون خودم که سینمو فشار میدم شیرم میاد اما نمیدونم چرا پسرم که سینمو میخوره مخصوصا آخر شبا حتی یک ساعتم میخوره وقتی سینمو از دهنش میکشم دوباره گرسنشه، به خاطر همین شبا تا شش ساعت بهش شیر خشک میدم که دوباره سینم پر میشه، بعد از شش ساعت وقتی شیر خودمو میدم ده دقیقه یه ربعی میخوره و تا یک ساعت میخوابه، بعد از چند بار شیردادن دوباره پسرم سخت سیر میشه آخر شبا که دیگه گریه میکنه از صبح تا شب من همش درحال شیر دادنم هر نیم ساعت یک ساعت تقریبا نیم ساعت شیرش میدم
البته اینم بگم که به خاطر کولیک و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی مجبورم یه رژیم سخت بدون سبزیجات و میوه جات و حبوبات و لبنیات داشته باشم
چرا سینه هام دیر پر میشه؟؟؟؟
یعنی شیرم غلظت نداره که سیر نمیشه؟؟؟
شما به بچه دو ماهتون چند دقیقه شیر میدید و تا چند دقیقه سیره؟؟؟؟؟
سلام دوستان دوستان بیایید بگید چه خاکی به سرم بریزم
سلام خدمت دوستان من چن روز از وقت پریودم گذشته دیشب ترسیدم تست زدم فکر کنم مثبته چه خاکی به سرم بریزم با نوزاد چهار ماهه
نطر سنجی گروه خونی
سلام
میدونم که سوالم جنبه علمی نداره اما از روی کنجکاوی میپرسم
شنیدم که بچه اول گروه خونیش شبیه به مادر میشه
تجربه شما چی بوده... حالا مادرتون و بچههاشون یا خودتون با بچه اولتون
سلام خانم دکتر دارو هایی که گفتید رو دادم ولی؟؟
خانم دکتر گفتم پسرم مدتی هست حالش خوب نیست که وقتی میخواد دستشویی کنه حالت دلپیچه داره و مدفوعش روان هستش گفتید بهش میترونیدازول و پدی لاکت بدم امروز ۳ روزی میشه دارم بهش میدم مدفوع و دلپیچه اش خوب شده ولی هنوز حال روز خوبی نداره گاهی میناله و ایراد میگیره و انگار خوابش میاد و دیشب تب خفیفی داشت که با استامینوفن اومد پایین امروز هم بازم تب کرده چیکار کنم دارو هاش رو بهش بدم ؟؟بازم ببرمش دکتر ینی راستی همراه دارو هاش زینک سولفات هم بهش میدم صبح و عصر
تو رو خدا زودتر جواب بدید مرسی!
محصولات ماجان کسی به بچه داده؟
سلام دوستان کسی از محصولات ماجان به بچه داده زده نگهدارنده نداره ولی نمیدونم چرا نمیتونم اعتماد کنم و بهش بدم خریدم خودم باید بخورم 😂
دفع ادرار با گریه
با سلام
نوزاد پسر چهار ماهه که بعد از تزریق واکسن چهار ماهگی .قبل از ادرار کردن خیلی بی تابه وگریه میکنه .بعد از دفع آروم میشه .مشکل چیه.دوماهگی ختنه شده
سردرد های مداوم
سلام خدا قوت، من حدودا سه روزه که مدام سرم درد میکنه خیلی خسته کنندس نکنه اتفاقی افتاده من خبر ندارم خواهش میکنم اگه کسی میدونه کمکم کنه .امونمو بریده دیگه این سردردا.
آیا معده درد شدید میتونه علامت بارداری باشه
من الان ۸ روزه عقب انداختم .زیر دلم مدام حالت مورچه مورچه میشه .و اصولا هیچ وقت پریودی کامل منظم نبوده .
و نوک سینه هام فقط درد میکنه .
خود سینه ام درد نمیکنه .
میترسم بی بی بزنم .
هرچند حس میکنم حامله نیستم
بچه ها بیاید یکم حرف بزنیم دلداری بدین
بچه ها من همش دلممیخاد صدای قلب بجم چک کنم هی نگرانم هی شکممو چک میکنم دلواپسم کیا توهفته من اینجور بودن؟
سرگیجه در دوران بارداری
سلام دوستان اومایی روز همگی بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه. تو هفته من سرگیجه داشتن طبیعیه؟ دو سه هفته که درگیر سرگیجه شدید میشم هر از چندگاهی جوری که چشمم سیاهی میره و باید حتما بشینم یا دراز بکشم .علتش از چیه؟باید چیکار کنم؟
پانکچر کردم هایپر شدم
با سلام
دکتر و دوستان عزیز
من دیروز تخمک کشی کردم تعداد تخمکام متعدد و زیاد بود
قبل عمل شکمم بزرگ شده بود و ورم داشت
بعد عمل درد شدید داشتم و جابجایی برام خیلی سخت بود همچنین تهوع و استفراغ و سرگیجه داشتم
صبح که از خواب بیدار شدم دردام یکم بهتر شده بود و تهوع و سرگیجم خوب شده
ولی همچنان شکم و معدم ورم داره و سفت شده و استخوان قفسه سینم و زیر سینم و جلوی شونه هام با نفس عمیق و سرفه و عطسه درد میگیره
الان اینا خطرناکه یا طبیعیه و میگذره؟؟
کسی این تجربه رو داشته لطفا راهنماییم کنه
دکتر عزیز لطفا جواب بده
عکس رنگی و ای وی اف
سلام خانم دکتر و دوستان گرامی ،امروز بالاخره موفق شدم عکس رنگی بگیرم ولی متأسفانه دکترم گفت لولهام بستس و باید ای وی اف کنم حالا بنظرتون واقعا باید ای وی اف کنم یا دکترم رو عوض کنم وامیدی هست
دور سر بچه ۸ ماهه
سلام خسته نباشید . دور سر دخترم موقع تولد ۳۴ و الان که ۸ ماهش شده ۴۲/۲ هستش آیا به نظرتون کمه ؟ خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید
امینوسنتز، تورو خدا بیاین. بچه ها دکتر اوما لطفا راهنمایی کنید
غربالگری اولم نرمال بود. دوروزه دل دردم امروز رفتم پیش دکترم سونو و معاینه و فلان گفت همه چی اوکیه، ی دفه گفت ی بار دیگه باید جواب سونو و آزمایش غربالگریتو ببینم. وقتی دید گفت امینوسنتز باید بدی
!! گفتم چرا همه چی ک خوبه گفت عددpapبرای تو کمتر از حدنرماله. دولت داره یا سندروم داون یا ضعیف بودن جفت. اگه جفت ضعیف باشه دارو میدم ولی اگه مشکل داشته باشه باید سقط کنی. دوستان من دارم روانی میشم ب شدت از این آزمایش میترسم ک کیسه آبم پاره نشه. اگه بدم خدایی نکرده بچه سالم رو از دست بدم هیچ وقت خودمو نمیبخشم اگه هم ندم تا آخر حاملگی باید استرس عقب مون گی بچه رو داشته باشم. تورو خدا بگین چیکار کنم. نمیدونم چرا یهو الان یادش اومد. گفت این بخشنامه یک هفتس ک اومده




