Ooma

تفسیر آزمایش خون برای IVF

سلام،میخوام برای ivfاقدام کنم دکتر این آزمایش ها رو برام نوشته،لطفا جوابشو برام تفسیر کنید

3 پاسخ 522 بازدید


سلام من براناخنم چندروز پیش تایپیک زدم گفتین قارچ گرفته

پزشک اوماهم گفتن از پماد کلوتریمازول استفاده کنم .نمیدونم چجوری بزنم پمادو چندبار در طول شبانه روز
بعد بجز پماد دیگه چی خوبه استفاده کنم؟؟

20 پاسخ 554 بازدید


لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام وقتتون بخیر من از بعد عید کلی سیستم بدنم ریخته به هم نمیدونم چکار کنم
حالت تهوع یک دفگی میاد سراغم نفس تنگی دارم سرم گیج میره بعضی وقتها گلوم انگار بغض داشته باشه موهام ریزش شدید پیدا گرده خیلی زود خسته میشم
۵ماه عروسی کردم قصد بارداری دارم ولی باردار نیستم
این ماه زیر دل و کمرم هم خیلی درد شدید میگیره تت دو سه ساعت

9 پاسخ 388 بازدید


سلام خانم دکتر و خانم های اوما به نظرتون تو این نسخه شیاف دیکلوفنات نوشته شده؟

سوالمو بالا پرسیدم ممنون

4 پاسخ 235 بازدید


سفت شدن شکم در بارداری

سلام عزیزان هفته بیست و چهار بارداری هستم در روز چند بار شکمم سفت سفت میشه میخواستم بدونم ایا مشکلی هست برم دکتر پیگیری کنم یا خیر

11 پاسخ 484 بازدید


درد واژن درهفته۲۴ طبیعیه یانه

خانوما سلام خوبید
من الان۲۴هفتم
واژنم درد میکنه خیلی
وقتی پامیشم راه برم خیلی بده .
بنظرتون طبیعیه
واینکه حرکت بچم خیلی کم و آرومه
اینا طبیعیه
جفتمم قدامی هس
اما دیدم بعضی ها تو هفته۲۴میگن حرکت و لگد زدن رو متوجه میشن
من در روز یک بار اونم ریز تکون میخوره حالت ضربه کوچیک

12 پاسخ 362 بازدید


همچنان داشتن تهوع و استفراغ در هفته24

سلام به همه
خانوما شما تاکی تهوع و استفراغ داشتین؟!؟
من از اول بارداری داشتم شدیدا فک میکردم نهایتا تا4ماهگی طول بکشه ولی الان که تو ماه6 هستم همچنان دارم البته نه به شدت اوایل هرروز نیس اما بعضی روزا بالا میارم با این تفاوت که الان خیلی بوی ترش میده طبیعیه این حالتی؟!

40 پاسخ 428 بازدید


حموم کردن نوزادی که بند نافش نیوفتاده

سلام، پسر من 9روزشه، روز دوم حمومش کردم ولی تا الان منتظر بودم نافش بیوفته بعد مجدد حمومش کنم.
الان میتونم با ناف حمومش کنم؟ عفونت نمیکنه؟ یا صبر کنم تا نافش بیوفته

27 پاسخ 1,099 بازدید


عوارض آمپول hcg

سلام
من یک هفته پیش hcg زدم دفعه اول بود
امروز از صبح بی وقفه حالت تهوع دارم
عوارض آمپوله؟؟

30 پاسخ 448 بازدید


کارهای داشنجویی انجام میشود


✔انواع تایپ
✔دست نویس
✔پاورپوینت
✔تحقیق
✔ورد به پی دی اف
✔ویس به متن
✔وغیره...
✔ نقد فیلم
✔ تایپ رمان
✔ تایپ نمونه سوال
######ادمینی پیج مخصوصا در کارای لباس. محصولات شرکتی و......

✅باکمترین هزینه انجام میشود.

13 پاسخ 582 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام.
من امروز جواب آزمایش غربالگریمو گرفتم ، فعلا دکترم نیس،
عکسشو همراه سونو ان تی میفرستم میشه تفسیر کنید 🙏

16 پاسخ 728 بازدید


درست نشدن سایز سینه م

سلام خدمت دوستان و دکتر اوما،
پسرم ۲۲ماهشه ، دو ماه پیش از شیر گرفتم.
از حدود ۲ماهگی شیر سینه چپم کم شد تا حدی که کم دادم و خشک شد😔
خداروشکر وزن گیری و سیر شدنش خیلی خوب بود و با همون یدونه سینه شیر دادم.
لنگه به لنگه شده بودم بدجور😢امیدوار بودم بعدا درست بشه ولی
الان که حدود۱۳هفته ام سینه چپم که شیر میدادم شل آویزون و بد شکله و سینه راستم که شیر کم خورده کمی بزرگ خوش‌حالت و سفت شده.
یعنی دوباره لنگه به لنگه به شکلی دیگه😩😢
حالا سوالم اینه تا آخر اینطوری میمونه دوباره ؟؟ ،شیردهی درست میشه؟
ممکنه دوباره سینه چپم شیر نداشته باشه ؟
نگرانم ، به قدر کافی هیکل بهم ریخته ،اینم بیاد روش😐🙄🙄

12 پاسخ 748 بازدید


سلام دکتر متخصص خوب در تهران معرفی کنید

سلام متخصص زنان خوب که برای مریض وقت بزاره و جوابگو باشه لطفا معرفی کنید و تو کارش تبحر داشته باشه چون متاسفانه هم هماتوم دارم هم فیبروم دنبال یه دکتر خوب میگردم
پیشاپیش از همه دوستان ممنونم

4 پاسخ 384 بازدید


خانم دکتر منتظرم ؟؟

خانم دکتر عکس سوال قبلیمو میفرستم شما گفتید اگه بی حال و کم اشتها هست و تب میکنه باید آزمایش بده
من به دکترش زنگ زدم الان گفت برای تبش استامینوفن بهش برم و باید برم پیشش براش سرم بنویسه الان شرایطش ندارم برم دکتر گفت تا نیم ساعت دیگه اونجا باشم ولی نمیتونم چیکار کنم به نظرتون چه دارویی خوبه براش دو روز که فقط عصر ها تب میکنه مدام بی حال هست و کم اشتها

4 پاسخ 655 بازدید


سوختگی ادرار پای نوزاد

سلام...دوستای خوبم🌺
پشت دخترم بدجور باادرار زخم شده..یه مدت پماد فیروز می زدم انگار بدتر شد..هر روزم پاشو می شورم...چی استفاده کنم که زوتر خوب بشه.

16 پاسخ 467 بازدید


رفتم غدد. اونایی که تجربه دیابت بارداری دارن بیان

من دوبار آزمایش گلوکز دادم دفعه اول قند دوساعته ام 165 بود که دوهفته رژیم گرفتم قند دوساعتم بازم بالا بود. 160 بود. یکساعته هم همینطور 188 بود. دکتر زنان بهم هیچی نگفت گفت برو غدد همین. اینجا از پزشک اوما پرسیدم اونم گفت برو غدد واسه دارو و تغذیه هم واسه رژیم برو. حالا رفتم غدد دکتره آزمایشو نگاه کرد گفت خوبه که چرا اومدی؟ به خاطر یکم بالا که دارو نمیدن! فقط رژیم غذاییتو رعایت کن. همین! الان یکی تو اوما میگفت به خاطر
5تا بالاتر انسولین میزده. چیکار کنم؟

25 پاسخ 463 بازدید


عمل جراحی کیسه صفرا

سلام....من سه روزه عمل جراحی کردم کیسه صفرامو دراوردم کپسول سفالکسین میخورم هر ۶ساعت وقتی ام ک درد دارم مسکن میخورم ..ولی پسرم وقتی شیرمو میخوره اسهال گرفته دوروزه ..ممکنه از کپسول چرک خشکنا باشه باید چیکارش کنم...شیرخشک قبلا هم بهش میدادم اسهال نمیگرفت..اگ میدونید کمک کنید؟؟؟

6 پاسخ 315 بازدید


ممنوعیت های خوراکی در شیردهی

سلام خدمت دکتر اوما و مامانای عزیز
من دخترم سه ماهش داره پر میشه ، دکتر بهم گفته لبنیات سویا بادوم و فندق نخورم
میخواستم بدونم دلیلش چیه؟ ممنون از پاسخگویی تون

13 پاسخ 584 بازدید


کم شدن ادرار دخترم

باسلام،دخترم تا یه هفته پیش همراه با شیر خودم شیر خشک هم میخورد،وزن گیریش خوب بوده،الان یک هفته میشه شیر خشک رو نمیخوره و به زور در حد ۲ پیمانه در روز میخوره،الان دو روزه ادرارش کم شده،مثل قبل نیست.شب تا صبح پوشکش خشکه،نگرانم چیکار کنم

14 پاسخ 282 بازدید


در رابطه با تخم بلدرچین

سلام من دخترم چند روزه دیگه یک ساله میشه میخواستم بهش تخم بلدرچین بدم فقط اینکه در هفته چند تا میتونم بهش بدم! یه وقت زیادش براش بد نیست ؟
مورد دیگه دیگه من امروز ۳ تا آب‌پز کردم زردش ریختم توی سوپش دادم ... سفیدشم میتونه بخوره؟

10 پاسخ 1,018 بازدید