Ooma

کمردرد و دردپهلو مث پریود در هفته 22

سلام. دوستان
کسی تو این هفته کمردرد پریودی داشته؟ من دیروز تا حالا داشتم، الان اومدم اورژانس آزمایش خون و ادرار دادم، بنظرتون مشکلیه؟

25 پاسخ 328 بازدید


قاطی کردن قند با شیر خشک

سلام پسرم ببلاک کامفورت رو نمیخوره شیر دیگه ای هم نمیتونم بهش بدم چون کولیک و رفلاکس داره الان میخواستم بدونم میشه توش قند یا نبات بریزم شیرین بشه شیرخودمم بهش میدم چون کم هست کمکی دارم شیر خشک میدم

19 پاسخ 13,141 بازدید


استفاده هم زمان از دونوع شیر خشک

سلام دکتر جان ،ایا میشه دونوع شیر خشک رو باهم مخلوط کرد من قبلا بیومیل پلاس میدادم دکتر گفت ببلاک کامفورت بده ولی خیلی رقیقه هم پسرم باید اینقدر گرسنه بشه تا بخوره اگه یه پیمانه از بیومیل و یه پیمانه ببلاک مخلوط کنم مشکلی پیش میاد ،ممنون از زحمات شما

12 پاسخ 311 بازدید


عقب افتادن پریودی و منفی بودن بیبی

سلام بچه ها
من ۹ روزه پریودیم عقب افتاده زیر شکمم هم درد میگیره و ول میکنه پهلوهامم درد میگیره،کمرمم درد میگیره بیشتر هم شبا ، پهلوی راستم بیشتر درد میگیره ،اینم بگم تخمدان چپم کیست آندومتریوما دارم ،ترشحاتم چند روزه زیاد دارم همش احساس میکنم پریود شدم،دوهفته اس معده امم بعضی اوقات درد میگیره،ولی بیبی زدم منفی بود،بنظرتون مشکل چیه؟⁦☹️⁩

10 پاسخ 783 بازدید


الان زمان خوبی برای آزمایش خون بارداری هست؟

سلام دوستان گلم، من ۹ روزه که پریودم عقب افتاده بی بی میزنم منفی میشه، بنظرتون الان دیگه آزمایش خون قطعی نشون میده ؟ دو سه هفته پیش یکم لک بینی داشتم الان احساس میکنم برا لانه گزینی بوده، الآنم گاهی زیر دلم یکم درد می‌کنه یکمم کمر درد دارم

39 پاسخ 582 بازدید


سلام خانما پودر لیدی میل چقدر بر وزن جنین تاثیر دارد؟

من الان دو هفته ست دو تا قوطی پودر لیدی میل خوردم ایا تاثیری داره؟؟کسی خورده خوب باشه یا اینکه چطور مصرف کنیم بهتره؟؟

19 پاسخ 586 بازدید


راهکار واسه گوش درد نوزاده ۴ماههه 🥺🥺🥺

پسرم گوشش درد می‌کنه قرمز میشه همش دستش می‌بره سمت گوشش ناله می‌کنه
دیروز هم واکسنش زدیم
چیکار کنم بی تابی می‌کنه اصلا خواب ندارع

46 پاسخ 558 بازدید


مدفوع دخترم سفت شده

سلام عزیزان دخترم شش ماهشه چند روزه که مدفوع دخترم سفته تیکه تیکه داخل مدفوعش هست غذا کمکی شو هنوز شروع نکردم و به گفته دکترش آبشم میدم ولی نگرانم که چرا هنوز غذاشو شروع نکردم مدفوعش سفت شده موقع دستشویی کردن هم اصلا اذیت نمیشه ولی بازم فک میکنم که نباید سفت باشه ؟

27 پاسخ 363 بازدید


سلام سوال درباره خودمون تو شیردهی

ببخشید میگم الان میشه تو شیردهی ابرو درست کرد و تتو زد یا لیزر کرد و اینکه میشه برا موهامون تقویت کننده استفاده کنیم میشه یانه و اینکه اگه نمیشه از کی میتونیم انجام بدیم ؟؟؟ممنون میشم ب همه پاسخ بدین

10 پاسخ 360 بازدید


اونایی که دوقلو باردارن بیان

سلام بچه ها خوبین من دیشب رفتم سونو قلب تو سونو دوتا جنین دیده شد ، دکتر بهم گفت یکماهه دیگه بیا ببینم رشدشون چطور بوده ممکنه یکیش تحلیل بره ، کسی بوده اینجوری شده باشه؟؟ یا اینکه دکتر اینجوری بگه اما دوتاش بمونه؟؟
خیلی نگرانم من عاشق دوقلو ام🥺
بهم شیاف پروژسترون هم داد گفت ضد سقط هست

131 پاسخ 9,316 بازدید


لک لانه گزینی چندم هست؟؟؟

من‌پریودم نامنظمه خیلی نامنظمه.امروز سی دورمه
اینجوری ازم خون اومده سابقه نداشته اینجوری پریود شم..
لطفا راهنمایی کنین اینم بگم ک این ماه دوبار کلا رابطه داشتم نهم خرداد ودوازده خرداد..
اینم بگم شش هفت روز پیش دوتا قرص پرژسترون خوردم ک وریودم خیلی دیر نیاد

18 پاسخ 602 بازدید


شرایط واژن بعداز بازکردن سرکلاژ

سلام..من ۲۰ روزه زایمان کردم..سه قلو باردار بودم..حین سزارین سرکلاژ و برام باز کردن
موقع نشستن قسمت لگن و واژنم خیلی درد میگیره..بخاطر بارداریه چندقلویی بوده که هنوز لگن و رحمم به شرایط عادیش برنگشته
یا کلا طبیعی نیست این دردا؟
یا بخاطر بازکردن سرکلاژه که موقع نشستن یکم اولش اذیت میشم؟

42 پاسخ 1,131 بازدید


دوستانی ک دندون عقلشونو تو شیردهی کشیدن بیان

دوستان یه سوال داشتم من دیشب دندون عقلم و کشیدم هنوزم خونریزی داره چیکار کنم زودتر خونش بند بیاد؟غیر از بستنی خوردن
دکتر دارو بهم مسکن و آموکسیسلین داده و مترونیدازول
اینا برا شیردهی بد نیست چون شیر‌میدم بچم خطری نداره ؟ یا طعمش عوض شه ؟

10 پاسخ 298 بازدید


سلام میشه جواب ازمایش همسرم و نگا کنین

سلام این جواب ازمایش همسرم میشه آی یو ای کرد یا نه

4 پاسخ 283 بازدید


خارش لثه در نوزاد 3 ماهه

سلام خانم دکتر. بچه خواهرم 3 ماه و 20 روزش هست. داره لثه سفت میکنه. آب ریزش از دهان داره و خیلی گریه میکنه و خارش داره.
باید چکار کرد؟ آیا دارویی هست برای درمانش؟

12 پاسخ 2,034 بازدید


استفاده از آمپول ریه در هفته سی و چهارم

سلام من سی و سه هفته و چهار روز هستم
دیروز سونوگرافی بودم و مایع امنیوتیکم هشت و نیم بود
دکتر گفت کمه و اگر سه سانت کمتر بود باید بستری میشدی ولی الان مایعات زیاد بخور
برام آمپول ریه دو تا سه تایی با فاصله ۲۴ ساعت نوشت که در صورت زایمان زودتر جنین به مشکل نخوره
حتما باید این آمپول زده بشه ؟

17 پاسخ 821 بازدید


آیا بارداریم مشکلی داره؟

سلام . من امروز بعد از یک هفته تأخیر پریودی و با دیدن چند روز لکه بینی، تست بتا دادم که جوابش شد ۵۷.
آیا باردارم و اینکه لکه بینی دارم همراه با درد شبیه به پریودی مشکل ساز نیست؟
بیشتر از ۴ روزه که لکه بینی دارم. دیروز لکه ای ندیدم اما امروز بعد از پیاده روی و احساس درد دوباره لکه دیدم

28 پاسخ 731 بازدید


ارتباط ارضا شدن زن بعد از مرد و جنسیت جنین

سلام دوستان
من یک هفته هست که اقدام کردم برای بارداری و هر بار توی رابطه اول همسرم ارضا شده و بعد من
میخواستم بدونم رابطه ای جود داره بین ارضا شدن و تعیین جنسیت جنین؟
لطفا راهنماییم کنید 🙏

84 پاسخ 25,605 بازدید


دارو گیاهی برای بعد سقط چی خوبه بخورم؟

سلام دوستان من ۸هفته باردار بودم رفتم سنو متاسفانه بارداری پوچ داشتم دوروز بیمارستان بستری بودم که دیشب سقط شد با قرص زیر زبونی و واژنی،اونایی که تجربه دارید لطفا راهنماییم کنید چه داروگیاهی بخورم؟حلوا چه جوری درست کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

32 پاسخ 541 بازدید


پشت جفت ساق پاهای دخترم جوشای ریز قرمز کنار هم زده

چی بزنم خوب بشه
فکر میکنید عرق سوزه؟چرا فقط پشت ساق زده🤔

4 پاسخ 591 بازدید