سونوگرافی در هفته ۲۵
سلام دوستان
میگم جواب سونو بنده خوبه؟
سلام درباره قطره آ د و خوردن اب نوزاد
ببخشید من دخترم ۳۰ روزشه خاستم بدونم میشه بهش اب بدم و اینکه تو روز چقد مجازش هس ک بدم ؟؟؟ و اینکه من قطره اولی ک عکسش میفرستم استفاده میکنم حالا تموم داره میشه جدید گرفتم ک فکس دومی هس انگار اسمش یکم فرق داره خاستم بدونم اشکالی داره یانه چون قبلیو بهش دادم یا یکی هستن؟؟ کدوم مارک بهتره ک بهش بدم ممنون از پاسخگویتون
سلام غذای کمکی به نوزادم وزنش کمه
سلام بچم الان ۵ماهشه ۵ کیلو داره البته زود دنیا اومد وقتی دنیا اومد ۱کیلو ۹۰۰گرم داشت الان باید بهش غذای کمکی بدم یک هفته لعاب برنج دادمش حالا باید چی بدم چجوری فرنی بادام یا فرنی درست میکنن تا چند هفته همش بهش فرنی بدم ایا پوره میوه یا اب میوه هم میتونم بدم کدوم میوه ها ممنون
کاشت ناخن در بارداری
سلام وقت بخیر
بیخشید من از قبل از بارداری برای کاشت ناخن میرفتم و جایی که میرم مطمئن هستم و ۲سال هست که مشکلی نداشتم از لحاظ قارچ و ...
الان باردار هستم ماه دوم ،میتونم بازم برای ناخن برم یا خیر؟خطری برای جنین ایجاد نمیکنه
حرکات بچم چرا ویبره ای هست؟😀
الان یکی دوروزه گاهی اوقات لرزشی تکون میخوره به مدت چند ثانیه،چرا اینجوریه نگران شدم؟
حرکت دوقلوها در رحم
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم اینکه دوقلوهایی که توی یک کیسه هستن چجوری باید حرکاتشون رو از هم تشخیص بدم من همیشه یه طرف شکمم بیشتر حس میکنم حرکت هارو
کوچک بودن شکم در بارداری
سلام دوستان من توی هفته ی ۳۵ بارداریم شکمم خیلی کوچیکه کیا اینجوری بودن بچشون اومده دنیا آیا بچه ریز بوده؟
جواب آزمایش منوببینید چجوریه عزیزان
سلام خدنما،من ۵۸روزه زایمان کردم
توبارداریم دیابت داشتم انسولین میزدم،قرص لووتیروکسین هم میخوردم توبارداریم
حالاببینیدجواب آزمایش بعدزایمانم چطوره
جواب ام ار ای کمر
سلام خسته نباشید، کسی میتونه ام ار ای من رو ببینه و بگه چیه؟
من خیلی استرس دارم
ماندگاری شیر خشک در شیشه شیر
با سلام خدمت پزشک محترم اوما و دوستان
شیر خشک آماده رو تا چند دقیقه یا ساعت بعد از آماده کردن میشه ازش استفاده کرد؟
کارهای دانشجویی پروژه دانشجویی بشتابید ای دانشجویان خسنه
با سلام خدمت خوانندگان
برای تهیه نمونه سوالات، تحقیق. پروژه. تبدیل ویس ب متن. تایپ ساده. در قالب
تهیه پی دی اف
پاورپوینت
ورد
ادمینی پیج تلگرام اینستاگرام
نقد فیلم
رمان نویسی
ترجمه انگلیسی
09915398978 واتساپ
با یبوست نوزاد ۷ماه و نیم چکار میشه کرد
سلام مامانای گل و دکتر اوما
پسرم از موقعی که غدا خوردن رو شروع کرده بیشتر موقع ها یبوست داره گاهی شیاف میزنم ولی خیلی کم استفاده میکنم که عادت نکنه
سوپ ابکی میدم فایده نداره .شربت کولیک ایز هم امتحان کردم
با ماساز و روغن زیتون حتی کره تو غداش فایده نداشت
دارو چی پیشنهاد میکنید یا چکار کنم هیچوقت یبوست نگیره
افزایش وزن وچاق شدن
بچها یه سوال آیا. لگن و باسن آدم بزرگ شع بعد بارداری ب اندازه قبل میرسه یا نه
کم شیر خوردن نوزاد ۳ماهه
سلام به همگی
دختر من ۳ماه و ۵روزش هست الان تقریبا ۱هفته هست که نسبت به قبل خیلی کم شیر می خوره از اولم فقط شیر خودمو خورده و اصلا پستونک و شیشه بهش ندادم.ولی الان چند وقتی هست هی انگشت شصتشو میک می زنه
قبلا هر ۱ساعت ۵یا ۶ دقیقه شیر می خوره ولی الان هر ۳یا ۴ساعت ۳یا ۴ دقیقه شیر می خوره ولی وقتی که خواب هست بهش شیر می دم قشنگ مثل قدیم میک می زنه می خوره ولی وقتی بیداره بازور اونم بعد ۳یا ۴ ساعت چند دقیقه شیر می خوره
خیلی اعصابم خورده می ترسم سینه ام دیگه نگیره
۲روز پیش ماست موسیر و گیلاس خوردم نکنه طعم شیرم عوض شده دوست نداره دیگه یا چون انگشتشو مدام میک می زنه سینه منو دیگه میک نمی زنه
چیکار کنم خیلی ناراحتم
دادن غذای کمکی به نوزاد ۴ماهه و نیم
سلام بهم میگین غذا کمکی میخام به نوزادم برای اولین بار بدم چطوری درست کنم براش بهش چی بدم و چه پوره میوه ای میتونم بهش بدم و چه فرنی و غیره هرچی میدونین به منم بگین و طرز تهیش چجوری باشه ممنونم
لاغری با دکتر یا بدون دکتر
سلام دوستان امروز رفتم دکتر گفت کیست تخمدانت کوچیکه و دو ماه مرتب دارو بخور تا کامل دفع بشه و بعد بیا برای بارداری و گفت حتما لاغر کن چون اضافه وزن دارم خواستم ببینم تو دو ماه چطور وزن کم کنم من معلول جسمی حرکتی هستم و عملا نمی تونم زیاد ورزش کنم کسی راه کاری داره؟ برم دکتر؟ چه دکتری؟ و آیا می تونم زیر نظر پزشک تو دو ماه وزن کم کنم؟
شیاف ام جی باربج مقعدی
سلام وقت بخیر
هفته دوازدهم باردار هستم
دکتر برای یبوست شیاف ام جی باریج داده
طول سرویکس ۲۷ هست و گفته هفته ۱۴ سرکلاژ میشم
خیلی نگرانم شیاف برای بچه ضرر نداره؟
آمپول proluton در هفته ۱۲
سلام وقت بخیر
هفته دوازدهم بارداری آمپول
proluton
ضرر داره؟
طول سرویکس ۲۷
تپش قلب و گاهی تنگی نفس
سلام. من الان چند روزی هست صدای تپش قلبمو میشنوم و خلی مختصر نفس کم میارم ایا مشکلی هست؟ و اینکه من جفتم خلفیه و بچه بریچه ولی من هنوز تکوناشو حس نکردم؟
سزارین در هفته ۳۹ بارداری
سلام دوستان من این هفته به احتمال زیاد سزارینمیشم ولی خیلی میترسم بیاین از تجربیاتتون بگید خیلی استرس دارم همش فکر میکنم که چقد درد داره بعدش




