سلام میشه لطفا جواب بدید
موقعه اقدام بارداری همه آب بیرون میریزه آیا مانع بارداری میشه
پوست دست و پا صورت کل بدنم زرد شده چرا حتی کف دستامم زرده باید چیکار کنم چی شدم
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز من دارو گیاهی میخورم برای پاکسازی کبد و دفع سموم بدن از علائمی که داشتم دکتر طب سنتی گفت کبدم چربه الان یک هفته ای مرتب دارم پودر پنیر و یه نوع عرق هستش میخورم امروز احساس کنم پوستم زرد شده بعد همسایه مون امد گفت چرا رنگت پریده الان نگرانم نکنه بخاطر خوردن این داروها مشکلی برام پیش بیاد یا چیزیم شده باشه چیکار کنم الان
جواب آزمایشات و سونو NT ممنونم
سلام خدمت پزشک عزیز و دوستای خوبم...لطفا سونو NT و آزمایشات رو ببینید.ممنونم...
هرچی هم نگاه کردم جنسیت رو نزده بودن شما چیزی میبینید?
تغذیه زمان زایمان طبیعی
خانوما قبل زایمان چه خوراکی هایی خوردین یا چه خوراکی هایی بهتون اجازه دادن بخورین
خارش کل بدن توهفته ۱۵
تمام بدنم میخاره همه جامو زخم کردم از بس خاروندم.چکار کنم؟؟الان تقریبا یه هفته است اینجوری شدم.وقتی هم میخاره دونه میریزه بیرون
سلام خانوما وقتتون بخیر میشه بیایین
سلام دخترا من الان یه هفته هست عفونت دارم اولش ترشح پنیری مانند بود با بوی بد بعدش الان رنگش شده زرد مایل به سبز الان تا وقت دکترم یه هفته هم دارم بنظرتون خطرناکه میترسم دکتر هر سری میگفتم عفونت دارم کرم واژینالی میداد الان تموم شده بازم از اون بگیرم استفاده کنم خارش و سوزش عذابم میده
بنظرتون باردارم؟؟!!با توجه ب بیبی چک
دوستانم سلام،من امروز صب بیبی گذاشتم بعد صبر نکردم اصن خط بیوفته حتی خط c یه هاله خییییلی کمرنگ افتاد،فک کنم دودقه شد نهایتا،چون ناامید شدم صبر نکردم ببینم چ میشه،بعداز یک ساعت اومدم دیدم دوخط افتاده این شکلی!امید داشته باشم یانه؟😭عاخه قبلنا که منفی بود بعداز یکی دوساعت همون یک خط میموند اما ایندفه نه
عکس هم ببینین👇🏻
تفسیر آزمایش ادرار ۲۴ ساعته
ممنون میشم ببینید جواب آزمایشم خوبه؟
مصرف آب زرشک و خطر سقط
سلام و خسته نباشید
من در هفته ۲۴ بارداری هستم و دیروز ۲ لیوان آب زرشک خوردم و اصلا اطلاع نداشتم که آب زرشک در دوران بارداری ممنوعه.الان مشکل خاصی ندارم ولی خب کمی نگرانی دارم بابت سقط
البته ضربات جنین رو احساس میکنم
سوالم اینه که من در حال حاضر باید چه کاری انجام بدم ؟آیا باید با کوچکترین تغییری تو بدنم سریع مراجعه کنم بیمارستان ؟ یا اینکه با توجه به اینکه اولین بار بود آب زرشک مصرف کردم خطر خاصی ایجاد نمیکنه ؟
سوال دارم راجع به مراقبت های بعد ختنه
سلام پزشک اوما و مامانا میشه جواب بدید
بعد ختنه (حلقه)پوشک کنیم مشکلی نداره ؟ کلا چه کارایی براشون کردین ؟
دکتر به من گفت پوشک شل ببند مشکل نداره ولی دکتر پسر دوستم گفته بود تا میفته و ترجیحا تا یک ماه پوشک نکنه
برای تعویض هم گفت با دستمال پاک کنم بعد بشورم مشکل نداره ، فقط تا دو روز حمام نبرم ، ولی بعضیا میگن آب هم کلا نباید بخوره
الان هم قطره استامینوفن براش داده و پماد آد یا وازلین گفت بزنم بعد هر تعویض
موپیروسین هم روزی دو سه بار برای اینکه چرک نکنه
همین ها درست و کافی هست برای بهبودیش ؟
سلام دوستان و دکتر اوما یه سوال داشتم
من تو هفته ۲۴ بارداری هستم حدود دو هفته پیش نزدیکی داشتم دو روز بعد از نزدیکی لکه بینی داشتم و یه لخته به اندازه یه دونه لوبیا بعد از ادار ازم دفع شد. رفتم دکتر شیاف برام نوشت استفاده کردم خوب شدم . باز هم دیشب موقع دفع ادرار یه لخته خون خیلی کوچک ازم دفع شد بنظرتون چه مشکلی دارم؟ چکار کنم؟
سوختن و دون دون شدن پای نوزاد
سلام دوستان دخترم یه مدت پاش تند تند میسوزه پماد کالاندولا هم زدم یه مدت بهتر شده بود دوباره برگشته الان سوختگیش قسمت بین پاشه بعد قرمزی دون دون شده بنظرتون علتش چیه و چه پمادی بزنم که بهتر جواب بده؟
سلام دکتر اوما و دوستان محترم اوما🌼❤🙌 تا چه مدت تو محل آمپول بی حسی سزارین درد
من هفت ماهه زایمان کردم سزارین بودم و بی حسی از کمر. شبا که میخوابم چندساعت همونجایی که تو کمرم آمپول زدن به شدت درد میگیره جوری که خواب زهرم میشه مجبورم پاشم صبح ها که پامیشمم انقد درد میکنه به یختی کمرمو راست میکنم.اما کل روز خوبم فقط زیاد بخوابم اینجوری میشم. چرا اینجوره؟کی خوب میشم؟
انقباضات جنین خطرناکه؟
سلام خانوما. شب همگی بخیر
تقریبا دو هفته ای هست ک بچه خودشو خیلی سفت و محکم میکنه همه جا حس میکنم اطراف ناف و زیر سینه
زیر سینه راست بیش تر و محکم تره
ضربه های محکم هم خیلی داره
اینا علتش چیه ؟ خطرناک نیست
علائم زایمان نیست ؟ ی جا خوندم احتمال زایمان زود رس هست
جواب کولونوسکوپی به همراه عکس
سلام میشه ببینید جواب کولونوسکوپی مامانم چطوره؟
سلام خانوما😍😍 خوبید؟ میاین بگید رای دادین یا نه؟
سلام بچه ها خوبید؟ میخوام ببینم با این وضعیت گرما و کرونا و هزار کوفت دیگه شما رفتید رای بدین؟ راستش من که رفتم
لطفا اینجا اعلام کنید اگه رای دادین حالا به هر کی اصلا سفید هم اگه دادین بگید اگه رای هم ندادین بگین😀😀
برای اینکه پشتیبانی اوما بهم تذکر نده و بحث نشه جلوی پیامها و بستم ....
دوستان بیاین مهمه نگرانم
سلام دوستان من فردا میخام برم ازمایش قند وکلوگز بدم امروز هندوانه خوردم الانم شاممو خوردم ولی نیم ساعت پیش حواسم نبود دوقاشق بستنی سنتی خوردم ایراد داره به نظرتون باعث بالا نشون دادن قندم میشه هرروزم متفورمین میخورم 😘😘😘😘😘
درد پریودی در هفته ۳۷
سلام یک سوال داشتم من هفته ۳۷ هستم یکی دوروزه درد مثل درد پریودی میاد سراغم به پاهامم میزنه دردش یک سره نیست میگیره ول میکنه بنظرتون طبیعیه یا نه ؟
حالت تهوع ماه آخر بارداری
سلام خانگما من ماه آخر هستم و هفته ی 35 امروز از صب دل درد و حالت تهو دارم. دل دردم حالت معده درد ایناس ن حالت پریودی. تهو هم دارم خیلی اذیتم. قبلشم یه ضعف شدید داشتم. طبیعیه؟
بچه ها من چند وقته یهو توی دلم ی جوری میشه ،مثل اینکه یهو جیگرم بسوزه
یهو بعضی وقت ها در حد چند ثانیه جیگرم می سوزه یا احساس سنگینی می کنم نفس تنگی هست نمی دونم چی هست ،اصلاً توصیفش نمیشه کرد
میگم کسی بوده این جور حالت هایی داشته باشه؟




