Ooma

سلام میشه لطفا جواب بدید

موقعه اقدام بارداری همه آب بیرون میریزه آیا مانع بارداری میشه

28 پاسخ 604 بازدید


پوست دست و پا صورت کل بدنم زرد شده چرا حتی کف دستامم زرده باید چیکار کنم چی شدم

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز من دارو گیاهی میخورم برای پاکسازی کبد و دفع سموم بدن از علائمی که داشتم دکتر طب سنتی گفت کبدم چربه الان یک هفته ای مرتب دارم پودر پنیر و یه نوع عرق هستش میخورم امروز احساس کنم پوستم زرد شده بعد همسایه مون امد گفت چرا رنگت پریده الان نگرانم نکنه بخاطر خوردن این داروها مشکلی برام پیش بیاد یا چیزیم شده باشه چیکار کنم الان

19 پاسخ 539 بازدید


جواب آزمایشات و سونو NT ممنونم

سلام خدمت پزشک عزیز و دوستای خوبم...لطفا سونو NT و آزمایشات رو ببینید.ممنونم...
هرچی هم نگاه کردم جنسیت رو نزده بودن شما چیزی میبینید?

46 پاسخ 847 بازدید


تغذیه زمان زایمان طبیعی

خانوما قبل زایمان چه خوراکی هایی خوردین یا چه خوراکی هایی بهتون اجازه دادن بخورین

8 پاسخ 525 بازدید


خارش کل بدن توهفته ۱۵

تمام بدنم میخاره همه جامو زخم کردم از بس خاروندم.چکار کنم؟؟الان تقریبا یه هفته است اینجوری شدم.وقتی هم میخاره دونه میریزه بیرون

13 پاسخ 315 بازدید


سلام خانوما وقتتون بخیر میشه بیایین

سلام دخترا من الان یه هفته هست عفونت دارم اولش ترشح پنیری مانند بود با بوی بد بعدش الان رنگش شده زرد مایل به سبز الان تا وقت دکترم یه هفته هم دارم بنظرتون خطرناکه میترسم دکتر هر سری میگفتم عفونت دارم کرم واژینالی میداد الان تموم شده بازم از اون بگیرم استفاده کنم خارش و سوزش عذابم میده

16 پاسخ 308 بازدید


بنظرتون باردارم؟؟!!با توجه ب بیبی چک

دوستانم سلام،من امروز صب بیبی گذاشتم بعد صبر نکردم اصن خط بیوفته حتی خط c یه هاله خییییلی کمرنگ افتاد،فک کنم دودقه شد نهایتا،چون ناامید شدم صبر نکردم ببینم چ میشه،بعداز یک ساعت اومدم دیدم دوخط افتاده این شکلی!امید داشته باشم یانه؟😭عاخه قبلنا که منفی بود بعداز یکی دوساعت همون یک خط میموند اما ایندفه نه
عکس هم ببینین👇🏻

140 پاسخ 1,036 بازدید


تفسیر آزمایش ادرار ۲۴ ساعته

ممنون میشم ببینید جواب آزمایشم خوبه؟

3 پاسخ 278 بازدید


مصرف آب زرشک و خطر سقط

سلام و خسته نباشید
من در هفته ۲۴ بارداری هستم و دیروز ۲ لیوان آب زرشک خوردم و اصلا اطلاع نداشتم که آب زرشک در دوران بارداری ممنوعه.الان مشکل خاصی ندارم ولی خب کمی نگرانی دارم بابت سقط
البته ضربات جنین رو احساس میکنم
سوالم اینه که من در حال حاضر باید چه کاری انجام بدم ؟آیا باید با کوچکترین تغییری تو بدنم سریع مراجعه کنم بیمارستان ؟ یا اینکه با توجه به اینکه اولین بار بود آب زرشک مصرف کردم خطر خاصی ایجاد نمیکنه ؟

21 پاسخ 669 بازدید


سوال دارم راجع به مراقبت های بعد ختنه

سلام پزشک اوما و مامانا میشه جواب بدید
بعد ختنه (حلقه)پوشک کنیم مشکلی نداره ؟ کلا چه کارایی براشون کردین ؟
دکتر به من گفت پوشک شل ببند مشکل نداره ولی دکتر پسر دوستم گفته بود تا میفته و ترجیحا تا یک ماه پوشک نکنه
برای تعویض هم گفت با دستمال پاک کنم بعد بشورم مشکل نداره ، فقط تا دو روز حمام نبرم ، ولی بعضیا میگن آب هم کلا نباید بخوره

الان هم قطره استامینوفن براش داده و پماد آد یا وازلین گفت بزنم بعد هر تعویض
موپیروسین هم روزی دو سه بار برای اینکه چرک نکنه

همین ها درست و کافی هست برای بهبودیش ؟

39 پاسخ 517 بازدید


سلام دوستان و دکتر اوما یه سوال داشتم

من تو هفته ۲۴ بارداری هستم حدود دو هفته پیش نزدیکی داشتم دو روز بعد از نزدیکی لکه بینی داشتم و یه لخته به اندازه یه دونه لوبیا بعد از ادار ازم دفع شد. رفتم دکتر شیاف برام نوشت استفاده کردم خوب شدم . باز هم دیشب موقع دفع ادرار یه لخته خون خیلی کوچک ازم دفع شد بنظرتون چه مشکلی دارم؟ چکار کنم؟

15 پاسخ 469 بازدید


سوختن و دون دون شدن پای نوزاد

سلام دوستان دخترم یه مدت پاش تند تند میسوزه پماد کالاندولا هم زدم یه مدت بهتر شده بود دوباره برگشته الان سوختگیش قسمت بین پاشه بعد قرمزی دون دون شده بنظرتون علتش چیه و چه پمادی بزنم که بهتر جواب بده؟

14 پاسخ 378 بازدید


سلام دکتر اوما و دوستان محترم اوما🌼❤🙌 تا چه مدت تو محل آمپول بی حسی سزارین درد

من هفت ماهه زایمان کردم سزارین بودم و بی حسی از کمر. شبا که میخوابم چندساعت همونجایی که تو کمرم آمپول زدن به شدت درد میگیره جوری که خواب زهرم میشه مجبورم پاشم صبح ها که پامیشمم انقد درد میکنه به یختی کمرمو راست میکنم.اما کل روز خوبم فقط زیاد بخوابم اینجوری میشم. چرا اینجوره؟کی خوب میشم؟

34 پاسخ 469 بازدید


انقباضات جنین خطرناکه؟

سلام خانوما. شب همگی بخیر
تقریبا دو هفته ای هست ک بچه خودشو خیلی سفت و محکم میکنه همه جا حس میکنم اطراف ناف و زیر سینه
زیر سینه راست بیش تر و محکم تره
ضربه های محکم هم خیلی داره
اینا علتش چیه ؟ خطرناک نیست
علائم زایمان نیست ؟ ی جا خوندم احتمال زایمان زود رس هست

21 پاسخ 590 بازدید


جواب کولونوسکوپی به همراه عکس

سلام میشه ببینید جواب کولونوسکوپی مامانم چطوره؟

7 پاسخ 436 بازدید


سلام خانوما😍😍 خوبید؟ میاین بگید رای دادین یا نه؟

سلام بچه ها خوبید؟ میخوام ببینم با این وضعیت گرما و کرونا و هزار کوفت دیگه شما رفتید رای بدین؟ راستش من که رفتم
لطفا اینجا اعلام کنید اگه رای دادین حالا به هر کی اصلا سفید هم اگه دادین بگید اگه رای هم ندادین بگین😀😀
برای اینکه پشتیبانی اوما بهم تذکر نده و بحث نشه جلوی پیامها و بستم ....

318 پاسخ 1,459 بازدید


دوستان بیاین مهمه نگرانم

سلام دوستان من فردا میخام برم ازمایش قند وکلوگز بدم امروز هندوانه خوردم الانم شاممو خوردم ولی نیم ساعت پیش حواسم نبود دوقاشق بستنی سنتی خوردم ایراد داره به نظرتون باعث بالا نشون دادن قندم میشه هرروزم متفورمین میخورم 😘😘😘😘😘

30 پاسخ 552 بازدید


درد پریودی در هفته ۳۷

سلام یک سوال داشتم من هفته ۳۷ هستم یکی دوروزه درد مثل درد پریودی میاد سراغم به پاهامم میزنه دردش یک سره نیست میگیره ول میکنه بنظرتون طبیعیه یا نه ؟

18 پاسخ 419 بازدید


حالت تهوع ماه آخر بارداری

سلام خانگما من ماه آخر هستم و هفته ی 35 امروز از صب دل درد و حالت تهو دارم. دل دردم حالت معده درد ایناس ن حالت پریودی. تهو هم دارم خیلی اذیتم. قبلشم یه ضعف شدید داشتم. طبیعیه؟

21 پاسخ 375 بازدید


بچه ها من چند وقته یهو توی دلم ی جوری میشه ،مثل اینکه یهو جیگرم بسوزه

یهو بعضی وقت ها در حد چند ثانیه جیگرم می سوزه یا احساس سنگینی می کنم نفس تنگی هست نمی دونم چی هست ،اصلاً توصیفش نمیشه کرد
میگم کسی بوده این جور حالت هایی داشته باشه؟

34 پاسخ 595 بازدید