بچه ها من چند وقته یهو توی دلم ی جوری میشه ،مثل اینکه یهو جیگرم بسوزه
یهو بعضی وقت ها در حد چند ثانیه جیگرم می سوزه یا احساس سنگینی می کنم نفس تنگی هست نمی دونم چی هست ،اصلاً توصیفش نمیشه کرد
میگم کسی بوده این جور حالت هایی داشته باشه؟
باز شدن دهانه رحم در هفته ۳۵
سلام.
من الان ۳۵ هفته و ۳ روزمه. دهانه رحمم یک سانت باز شده
خیلی نگرانم و ترسیدم. کسی میدونه حالا چی میشه باید چیکار کنم؟
جواب سونوگرافی اول بارداری
سلام میشه راهنماییمدکنین درباره جواب سونوگرافیم؟
من ۳ خرداد iui کردم و الان باردارم توی عکسیکه میفرستم سن بارداری و مشخصاتش هست.
دکتر سونو گفت جوابش غیرطبیعی و خطرناکه
میشه کمکم کنین یعنی چی؟
یه هفته مونده به پریود میتونم آزمایش بارداری بدم
سلام خسته نباشید یه هفته مونده به پریودم آزمایش بارداری معلوم میشه?
سلام سوالم در مورد قرص کوتریموکسازول
سلام خانمای گل و دکتر عزیز من به دلیل عفونت ادراری دکترم قرص کوتریموکسازول رو برام تجویز کرده ۳۰تا الان در موردش خوندم خطر داره واسه جنین ایا درسته نگرانم کسی مصرف کرده در بارداری؟
سلام کسی قرص فنوباریتال به بچه ش داده؟
سلام این قرص برای زردی عدد ۱۲ دخترم تجویز شده الان تو نت سرچ کردم خیلی عوارض زده واسه این دارو
کسی استفاده کرده ؟
خانم دکتر میشه آزمایش اسپرم تفسیر کنین؟؟
با این حجم و تعداد و اسپرم میشه طبیعی باردار شد؟؟مشکلی وجود نداره؟؟
من ۲۴ موعدم هست بتا دارم ۲۳.۷ بود امیدوار باشم؟
۲۴ موعدمه و از ۴روز پیش بی بی چک هاله صورتی انداخت اولش خیلی کمرنگ بود بعد روز آخر دیگه راحت دیده میشد. بعد دیروز آزمایش بتا دادم عدشش ۲۳.۷ بود امکان داره بالا بره؟
تفسیر جواب آزمایش دیابت بارداری
سلام لطفاً به آزمایشم ی نگاه بندازین ممنون
هفنه ی بارداری با عدد بتا
سلام من الان چند هفته ام هست؟
عدد بتام رو جلوی هیچ کدوم از هفته ها ننوشته که🥴گیج شدم
آخرین پریودم هم 26 اردیبهشت بوده
اسهال و دندون درآوردن
سلام دکتر پسرم حدود دوهفته ست دندوناش دوتا دراومده اسهاله دوهفته دکترم بردم بی بی کر داد با ژل تسکین درد ولی هیچ تاثیری نداره . درست هر یه ساعت مدفوع آبکی زرد یا سبز داره .اشتهاشم زیاد شده سیر نمیشه .کته و موز و هرچیزی که سنگینش کنه دادم ولی بازم اسهاله . میشه راهنماییم کنید الان دسترسی به دکتر ندارم داروخونه نزدیکم هست رفتم سرخود نمیدن به نوزاد میگن بابد نسخه باشه یا اسم دارو رو بدونم ممنونم
شیرم خیلییی کم شده یه دفعه بیایدتوروخدا
خانما من تاهفته پیش شیرم خوب بود
شیر قشنگ میومدازسینم سوتینم خیس میشد،سینم سفت میشدپرمیشدازشیر
اماچن روزه خیلی کم شده،بایدفشاربدم بیاد
دلستروشیره و...میخورم آب زیادمیخورم
چی کارکنم
۴ بار بالا اوردن نوزاد در نیم ساعت❌❌❌
سلام بچم سه باره هرچی میخوره میاره بالا. اصلا پنیری نیست.همون اندازه شیری ک میخوره میاره بالا. جرا ؟ چیکار کنم ؟؟۱۸ روزشه
واکسن ۴ ماهگی نوزاد در مراکز خصوصی
میخواستم بدونم اگر تجربه و اطلاعی دارید که واکسن نوزادی رو اگر در مراکزخوب و معتبری غیر از بهداشت انجام میدند معرفی کنید و تجربتون رو بگید ممنون
دکتر اوما جواب بدین حتما عجله دارم
سلام اوماجان
من این ماه قرص لتروزول استرادیول دوتا سینال آف زدم چهارتا فولیکول بالای بیست خوب داشتم الان ۴روزه از پریودم گذشته پریود نشدم روز اول بی بی چک زدم منفی بود روز دوم سه تا لک صورتی روی لباسم بود تا الآنم پربود نشدم من پریود هام منظم نیست شده ۴۲روزم پریود شدم ولی الان روز ۳۶هستم
الان چکار کنم امکان بارداری هست یا آمپول بزنم برای پریودی؟؟؟
ختنه حلقه ..نوزادد۳ ماههه
ختنه کردم انروز من ترفتم داخل مهدی رفت میگه با برق راستش کرد ک ختنه کنه ننیدونم چه جوری خیلیبچه گریه میکنه روش گازرلستریل هی پوشک سایزربزرگترم بسته م باید چه کنم حیش کرد بعدش بهم بگید اینقدر استرس داشم نپرسیدم...بهم بگیدد.بچه م بیقراره شیر نمیخوره
پریودی دخترم دو بار در ماه
سلام خسته نباشید دخترم یازده سالش هست و حدود سه ماهه که پریود میشه توی ماه گذشته دوبار به فاصله دو هفته پریود شده میخواستم ببینم موردی نداره که دو هفته یکبار شده؟ و اینکه پریودیش تنظیم میشه؟
برای نرم شدن دهانه رحم
سلام روزتون بخیر....من درطول بارداری خیلی از شیاف وامپول پروژسترون استفاده کردم...شنیدم هرکسی پروژسترون استفاده کنه دهانه رحمش سفت میشه و بسته....الان چی استفاده کنم تا دهانه رحمم نرم بشه و زایمان راحت تری داشته باشم؟؟؟ازالان شروع کنم؟؟؟؟۳۷ هفته ودوروزم
دونه های ریز رو بازو و گردن دختر شش ماه و نیمم زده چیکار کنم ؟ممنون میشم راهنمای
دونه های ریزی چند مدته میزنه روی بدن بچم .چی بزنم که بهتر بشه ؟
نیازی هست که ببرمش دکتر ؟یه مدت رو گردنش بود حالا روی بازوش و سینش هم زده .
تفاوت ترشحات زمان تخمک گزاری و بعد از آن
سلام خانمهای با تجربه
ببخشید وفتی در اواسط سیکل ترشحات آبکی تبدیل ب ترشحات لوسیونی میشه یعنی اینکه تخمک گزاری تمام شده؟؟؟؟؟؟؟؟




