Ooma

بچه ها من چند وقته یهو توی دلم ی جوری میشه ،مثل اینکه یهو جیگرم بسوزه

یهو بعضی وقت ها در حد چند ثانیه جیگرم می سوزه یا احساس سنگینی می کنم نفس تنگی هست نمی دونم چی هست ،اصلاً توصیفش نمیشه کرد
میگم کسی بوده این جور حالت هایی داشته باشه؟

34 پاسخ 595 بازدید


باز شدن دهانه رحم در هفته ۳۵

سلام.
من الان ۳۵ هفته و ۳ روزمه. دهانه رحمم یک سانت باز شده
خیلی نگرانم و ترسیدم. کسی می‌دونه حالا چی میشه باید چیکار کنم؟

28 پاسخ 3,782 بازدید


جواب سونوگرافی اول بارداری

سلام میشه راهنماییمدکنین درباره جواب سونوگرافیم؟
من ۳ خرداد iui کردم و الان باردارم توی عکسیکه میفرستم سن بارداری و مشخصاتش هست.
دکتر سونو گفت جوابش غیرطبیعی و خطرناکه
میشه کمکم کنین یعنی چی؟

31 پاسخ 650 بازدید


یه هفته مونده به پریود میتونم آزمایش بارداری بدم

سلام خسته نباشید یه هفته مونده به پریودم آزمایش بارداری معلوم میشه?

29 پاسخ 670 بازدید


سلام سوالم در مورد قرص کوتریموکسازول

سلام خانمای گل و دکتر عزیز من به دلیل عفونت ادراری دکترم قرص کوتریموکسازول رو برام تجویز کرده ۳۰تا الان در موردش خوندم خطر داره واسه جنین ایا درسته نگرانم کسی مصرف کرده در بارداری؟

20 پاسخ 918 بازدید


سلام کسی قرص فنوباریتال به بچه ش داده؟

سلام این قرص برای زردی عدد ۱۲ دخترم تجویز شده الان تو نت سرچ کردم خیلی عوارض زده واسه این دارو
کسی استفاده کرده ؟

92 پاسخ 2,975 بازدید


خانم دکتر میشه آزمایش اسپرم تفسیر کنین؟؟

با این حجم و تعداد و اسپرم میشه طبیعی باردار شد؟؟مشکلی وجود نداره؟؟

51 پاسخ 533 بازدید


من ۲۴ موعدم هست بتا دارم ۲۳.۷ بود امیدوار باشم؟

۲۴ موعدمه و از ۴روز پیش بی بی چک هاله صورتی انداخت اولش خیلی کمرنگ بود بعد روز آخر دیگه راحت دیده میشد. بعد دیروز آزمایش بتا دادم عدشش ۲۳.۷ بود امکان داره بالا بره؟

79 پاسخ 866 بازدید


تفسیر جواب آزمایش دیابت بارداری

سلام لطفاً به آزمایشم ی نگاه بندازین ممنون

18 پاسخ 362 بازدید


هفنه ی بارداری با عدد بتا

سلام من الان چند هفته ام هست؟
عدد بتام رو جلوی هیچ کدوم از هفته ها ننوشته که🥴گیج شدم
آخرین پریودم هم 26 اردیبهشت بوده

29 پاسخ 681 بازدید


اسهال و دندون درآوردن

سلام دکتر پسرم حدود دوهفته ست دندوناش دوتا دراومده اسهاله دوهفته دکترم بردم بی بی کر داد با ژل تسکین درد ولی هیچ تاثیری نداره . درست هر یه ساعت مدفوع آبکی زرد یا سبز داره .اشتهاشم زیاد شده سیر نمیشه .کته و موز و هرچیزی که سنگینش کنه دادم ولی بازم اسهاله . میشه راهنماییم کنید الان دسترسی به دکتر ندارم داروخونه نزدیکم هست رفتم سرخود نمیدن به نوزاد میگن بابد نسخه باشه یا اسم دارو رو بدونم ممنونم

7 پاسخ 276 بازدید


شیرم خیلییی کم شده یه دفعه بیایدتوروخدا

خانما من تاهفته پیش شیرم خوب بود
شیر قشنگ میومدازسینم سوتینم خیس میشد،سینم سفت میشدپرمیشدازشیر
اماچن روزه خیلی کم شده،بایدفشاربدم بیاد
دلستروشیره و...میخورم آب زیادمیخورم
چی کارکنم

29 پاسخ 611 بازدید


۴ بار بالا اوردن نوزاد در نیم ساعت❌❌❌

سلام بچم سه باره هرچی میخوره میاره بالا. اصلا پنیری نیست.همون اندازه شیری ک میخوره میاره بالا. جرا ؟ چیکار کنم ؟؟۱۸ روزشه

23 پاسخ 426 بازدید


واکسن ۴ ماهگی نوزاد در مراکز خصوصی

میخواستم بدونم اگر تجربه و اطلاعی دارید که واکسن نوزادی رو اگر در مراکزخوب و معتبری غیر از بهداشت انجام میدند معرفی کنید و تجربتون رو بگید ممنون

8 پاسخ 387 بازدید


دکتر اوما جواب بدین حتما عجله دارم

سلام اوماجان
من این ماه قرص لتروزول استرادیول دوتا سینال آف زدم چهارتا فولیکول بالای بیست خوب داشتم الان ۴روزه از پریودم گذشته پریود نشدم روز اول بی بی چک زدم منفی بود روز دوم سه تا لک صورتی روی لباسم بود تا الآنم پربود نشدم من پریود هام منظم نیست شده ۴۲روزم پریود شدم ولی الان روز ۳۶هستم
الان چکار کنم امکان بارداری هست یا آمپول بزنم برای پریودی؟؟؟

6 پاسخ 422 بازدید


ختنه حلقه ..نوزادد۳ ماههه

ختنه کردم انروز من ترفتم داخل مهدی رفت میگه با برق راستش کرد ک ختنه کنه ننیدونم چه جوری خیلی‌بچه گریه میکنه روش گازرلستریل هی پوشک سایزربزرگترم بسته م باید چه کنم حیش کرد بعدش بهم بگید اینقدر استرس داشم نپرسیدم‌...بهم بگیدد.بچه م بیقراره شیر نمیخوره

37 پاسخ 664 بازدید


پریودی دخترم دو بار در ماه

سلام خسته نباشید دخترم یازده سالش هست و حدود سه ماهه که پریود میشه توی ماه گذشته دوبار به فاصله دو هفته پریود شده میخواستم ببینم موردی نداره که دو هفته یکبار شده؟ و اینکه پریودیش تنظیم میشه؟

42 پاسخ 861 بازدید


برای نرم شدن دهانه رحم

سلام روزتون بخیر....من درطول بارداری خیلی از شیاف وامپول پروژسترون استفاده کردم...شنیدم هرکسی پروژسترون استفاده کنه دهانه رحمش سفت میشه و بسته....الان چی استفاده کنم تا دهانه رحمم نرم بشه و زایمان راحت تری داشته باشم؟؟؟ازالان شروع کنم؟؟؟؟۳۷ هفته ودوروزم

21 پاسخ 576 بازدید


دونه های ریز رو بازو و گردن دختر شش ماه و نیمم زده چیکار کنم ؟ممنون میشم راهنمای

دونه های ریزی چند مدته میزنه روی بدن بچم .چی بزنم که بهتر بشه ؟
نیازی هست که ببرمش دکتر ؟یه مدت رو گردنش بود حالا روی بازوش و سینش هم زده .

8 پاسخ 473 بازدید


تفاوت ترشحات زمان تخمک گزاری و بعد از آن

سلام خانمهای با تجربه
ببخشید وفتی در اواسط سیکل ترشحات آبکی تبدیل ب ترشحات لوسیونی میشه یعنی اینکه تخمک گزاری تمام شده؟؟؟؟؟؟؟؟

8 پاسخ 399 بازدید