Ooma

جوش های ریز روی پوست

سلام وقت بخیر
از ۱۱ ماهگی روی پای دخترم چند تا دونه های ریز زده بود که دکتر دخترم گفت حساسیت و به مرور میره و پزشک اوما فرمودند که کرم های حاوی اوسرین بعد هر شستشو در صورت تشدید یه هفته روزی دو بار هیدروکورتیزون که استفاده کردم و خوب شد اما الان مجدد اون دونه ها روی پوست پاش که اومد والان دستش هم اضافه شده خوراکیهای حساسیت زا رو هم نمیدم بهش از ادویه هم فقط زردچوبه اونم خیلی کم براش استفاده میکنم.
میشه راهنماییم کنید دیگه چیکار باید بکنم ؟😢
ممنون

16 پاسخ 433 بازدید


هماتوم بعد از سزارین

سلام وقتتون بخیر. من الان ۸ روزه که زایمان کردم به روش سزارین.دکترم برا بعد از عمل برام انوکسا ۴۰۰۰ تجویز کردن. دیروز سونو داشتم که مشخص شد هماتوم ۸ سی سی دارم در فاصله ۲۰ میلی میتری از سطح پوست . با توجه به اینکه تا فردا به دکترم دسترسی ندارم خواستم بدونم آیا ممکنه این هماتوم بخاطر تزریق آنوکسا باشه؟ آیا لازمه قطعش کنم؟ چه اقدامات دیگه ای لازمه انجام بدم؟

5 پاسخ 709 بازدید


حالت های بارداری در اقدام

دوستان میگم من ماه قبل پریودیم سه روز جلو افتاد همیشه 8 میشدم ماه پیش 4 شدم بعد از این ماه که اقدام کردم یه هفته ای هست کمر درد و دل درد و بی حسی شدید پاها شبا دارم و اینکه حالت تهوع صبحا و شبا دارم یا اینکه چیزی مبخورم گشنمه ولی حالت تهوع دارم همش دوبار هم بی بی زدم منفی بود البته تا موعدم 5 روز مونده به نظرتون مال چیه؟؟

11 پاسخ 511 بازدید


میشه چاقی مانع بارداری بشه؟؟؟

کیا بودن چاق بودن بعد از لاغری باردار شدن؟؟؟؟
میشه عامل باردار نشدن چاقی باشه

68 پاسخ 649 بازدید


تپش تند تند قلب

تپش تند قلب در هفته من عادیه؟ شما هم دارید؟
یعنی به خاطر بارداریه؟ یا اضافه وزن؟ کسی هست مثل من داشته باشه؟

16 پاسخ 433 بازدید


برجستگی سینه در نوزاد ۵ماهه

سلام...
یه سوال داشتم...
دختر من از بدو تولد تا الان که پنج ماه و نیم داره سینه هاش یکم برجسته هستن....این طبیعیه؟ و به مرور برطرف میشه یا باید به پزشک مراجعه کنم؟
مامانم میگه قدیما مادربزرگشون میگفت این برجستگی یه مایع هست که باید سینه بچه رو فشار داد تا ازش خارج شه....اون مکقع اینکارو میکردن...میخوام ببینم الان من باید نگرانش باشم یا خود به خود برطرف میشه؟

19 پاسخ 577 بازدید


😭😭😭😭😭عفونت ادراری شدید گرفتم چیکار کنم دکتر میگه باید بستری شم

چیکار کنم پسرم دو ماهه میگه باید بستری شی والا خوب نمیشی دو هفته گذشته خوب نشدم با دارو

24 پاسخ 748 بازدید


میخام مصرف قرص و قطع کنم دکتر جان

سلام دکتر و اومایی های عزیز
من چند دوره امپول ۳ماهه میزدم که خیلی عوارض داشت .ولی شیرمو کم نکرد
این ماه بجای امپول شروع کردم به خوردن قرص تری فازیک
متاسفانه شیرم انگار داره خشک میشه .ینی بخاطر قرصه؟
پسرمم همش نق میزنه هرچی سینمو فشارمیدم شیرم نمیاد
با اینکه شیرم خیلی زیاد بود
الان ۹تا از قرص و خوردم .میخام دیگه نخورم .چیکارکنم؟مصرف و قطع کنم تا پریود شم ؟میشه راهنماییم کنین

4 پاسخ 255 بازدید


پرسیدن سوال درمورد پریودی

سلام میگم از چه تاریخی این پریودی رو حساب میکنن تا پریود بعدی

33 پاسخ 394 بازدید


خانم‌‌ها میشه جواب ازمایش منو ببینید

سلام خانم‌ها ازمایشم خوبه مشکلی نداره ممنون میشم

7 پاسخ 351 بازدید


شیرخشک برای نوزادایی که مشکل کلیه دارن چی خوبه

سلام،بچه دوستم وقتی بدنیا اومد مقعدش بسته بود جراحی کردن درست کردن،بعد فهمیدن کلیه اش مشکل داره اونم درمان کردن بعدم فهمیدن قلبش سوراخه که اونم عمل کردن و خداروشکر خوب شد فقط الان مشکل اینه که خیلی لاغره،اوایل بهش آپتامیل میدادن ولی الان دیگه نمیخوره،حالا مسخوام بدونم چه شیرخشکی خوبه که هم قیمتش بالا نباشه و هم به کلیه بچه فشارنیاره چون وضع مالیشون خوب نیست دکترم فعلا نمیتونه ببره خواشتم اینجا از دوستان بپرسم ببینم کسی تجربه مشابه داره و از پزشک محترم اوما ممنون میشم راهنمایی کنن

8 پاسخ 428 بازدید


بارداری با پولیپ خطرناکه ؟

سلام پزشک عزیز
من امروز متوجه شدم باردارم .بارداری با وجود پولیپ خطرناکه ؟
سایز پولیپم ماه قبل ۷×۳ م.م بود

2 پاسخ 345 بازدید


ترشحات دوران بارداری ماه دوم

سلام وقت بخیر من از ابتدای بارداری ترشحاتم زرد کم رنگ هست هیچ بوی خاصی هم نداره یکی دو روزهست دچار سوزش خفیف شدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید باید چکار کنم ؟طبیعیه یا غیر طبیعی؟

66 پاسخ 419 بازدید


چی واسه وزن گیری جنین خوبه؟

میخوام از الان شروع کنم که اگه زایمان کردم وزنش کم نباشه....
بچه ها لطفا هرچی که میدونین بگین
من الان هر روز مولتی مینرال، اهن،یک روز در میون هم کالمرز و دی میخورم هفته ای دو تا امگا ۳ ....
ولی اشتهام زیاد نیست....نمیدونم چون سر پایت این طوریم..

89 پاسخ 667 بازدید


ترشح همراه با خون

سلام به دکتر اوما من این ماه 13 پریود شدم وتا 20 ادامه داشت اما الان دو روز که ترشح همراه با خون از من خارج شده.. خیلی نگرانم میخوام بدونم علت چیه.. و بچه 11 ماه دارم که شیر میدم
ممنون میشم دکتر پاسخ بدید

6 پاسخ 313 بازدید


تجویز داروی سیتالو پرام

سلام دوستان دکتر برای درمان استرس دربارداریم داروی اس سیتالوپرام تجویز کرده و گفت ضرری نداره کسی تجربه ای داشته؟

36 پاسخ 329 بازدید


مراکز بهداشت در تهران

سلام روز بخیر
سوال اولم اینه که از چند هفتگی میشه قلب جنین رو تو بهداشت شنید
و سوال دومم اینه که آیا تو تهران هم مرکز بهداشت داریم؟

18 پاسخ 367 بازدید


پایین اومدن بچه تو لگن

سلام.معاینه شدم گفتم دهانه رحم بستس بچه سفالیکه اما سرش وارد لگن نشده..روزی ۱ ساعت پیاده روی و رقص کمر دارم با توپ‌هم ورزش میکنم ورزش اسکات هم انجام میدم اما شکمم پایین نمیاد،راه دیگه ای غیر از صبر کردن دارم؟
ممکنه که بچه پایین بیاد ولی ظاهر شکم تغییر نکنه؟

315 پاسخ 938 بازدید


سیپروترون کامپاند. تخمدان پلی کیستتیک

سلام وقتتون بخیر. من برای بهم ریختگی پریود و تشخیص pco دکتر برام سیپروترون کامپاند نوشتن من از روز 4 پریود خوردم و جلوگیری طبیعی هم نداشتم الان چند روزه از پایان 21 عدد قرص میگذره هنوز پریود نشدم علائم دارم ولی پریود نمیشم تا کی صبر کنم؟ ممکنه باردار باشم؟ 7تا قرص دارونما رو کی بخورم؟

6 پاسخ 441 بازدید


ترشح اب از واژن

من خندیدم یهو یه ابی ازم خارج بود بی رنگ بود لباس زیرم اندازه کف دست خیس شد زود رفتم دستشویی دوباره دو بار حس کردم اب از واژنم خارج شد بی رنگ بود چیکار کنم الان؟؟؟

36 پاسخ 919 بازدید