سلام
سوال منم هست و هیچ تجربهای ندارم
دوستان باتجربه راهنمایی کنید
سلام. اگه وقت زایمانتون بشه و هیچ دردی نداشته باشین، باید برین بیمارستان با آمپول فشار زایمان کنین
اگه درد نداشته باشی آمپول فشار میزنن دردت میگیره و زایمان میکنی
به من گفتن روزی که ۴۰ هفتهم پرشد برم بیمارستان برا ان اس تی و معاینه. اگه لازم ببینن بستری کنن و آمپول فشار
رو دختر اولیم آمپول فشار زدم و زایمان کردم
خب خب خب میبینم که مثل من زیاده🤣🤣🤣
ببینم کدوممون زودتر میزاییم🤣
اگ امروز روز زایمانته تا فردا صب صبر کن اگ باز دردی نداشتی برو بیمارستان
معاینه و نوار قلب میگیرن اگ مشکلی نداشته باشی میگن برو خونه اگ دردت اومد بیا اگ نیومد تا اخر چهل هفته صبر کن اگ باز دردت نیومد بیا برای امپول فشار
به من اینجوری گفتن
ولی خیلی حواست به حرکاتش باشه ها اگ دیدی خیلی کم تکون میخوره دردم نداشتی برو بیمارستان
چون مال منم درد زایمانم شروع نشدخ بود ولی حرکت بچه خیلی کم شده بود رفتم بیمارستان دیدن نوار قلبش ضعیفه بعد بستریم کردن
حتما برو بیمارستا ان اس تی و نوار قلب بگیرن چون خطر مدفوع بچه توی هفته های بالا خیلی زیاده حتما برو بیمارستان و پیگیر شو
منم درد نداشتم
امپول فشار زدن همون روز
باید تحت نظر باشی ان اس تی اینا چک بشه
نزدیکی داشته باشید خیلی خوبه منم اخرش ۴۱هفته زایمان کردم اونم شب قبلش نزدیکی کردم کیسه ابم پاره شد
سلام در این هفته زایمان طبیعی باید انجام بسه اگر دهانه رحم باز نشد از آمپول فشار القا انقباض استفاده میشه