دیشب از ۳ تا۱۱ انقباض داشتم ساعت ۱۲ معاینه شدم ۳/۵ سانت باز شده بودم تا الان منزل بودم میرم بستری شم انشاالله همه کسایی که بچه میخوان خدا بهشون ببخشه سایر عزیزان هم بارداری بی خطری داشته باشند توکل به خدا لطفا منو از دعای خیرتون فراموش نکنید
21
1401/09/08
راضیه مهدیخانی
انشاالله زایمان راحتی داشته باشی.♥️🌹
7
1401/09/08
مامان رها ♥️
انشالله به زودی زایمان کنین و به راحتی منتظر عکس کوچولوتون هستیم
0
1401/09/08
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
1
1401/09/08
😊m .a .m .b🫀 .
سلام عزیزم انشالله صحیح وسالم نی نی رو بغل میگیری برای منم دعا کن امروز فهمیدم ۲تا کیست تو سر نی نیم دارم
1
1401/09/08
فافا s
ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی اونم راحت..براماهم دعاکن
1
1401/09/08
MINA💕💕 🩷🩷
انشالله که خیلی راحت نی نی کوچولوت بدنیا بیاری برامون دعاکن
1
1401/09/08
ریحانه گل
وای به سلامتی خدایا این روزو واسه همه زودتر برسون. دعامون کن سر زایمان 🥰❣️
1
1401/09/08
vafa rad
عزیزم ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی و فرزندت رو به سلامتی در آغوش بگیری
1
1401/09/08
کیانا مامان دلین 💛✨
بسلامتی باشه عزیزم❤ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی
1
1401/09/08
فاطمه 👨👧👧👩🦰
ان شالله به سلامتی کوچولوتو بغل بگیری❤❤
1
1401/09/08
مهشید .
خدا به همراهت.دعامون کن
1
1401/09/08
مرجان رنجبر
ان شالله بسلامتی عزیزم
1
1401/09/08
setare ..
ان شا الله بسلامت برمیگردین خونه
1
1401/09/08
banoo z
اینا اصلا جای نگرانی نداره
پسر منم داشت و همشون تا آخر بارداری جذب شده بودن
پسر منم داشت و همشون تا آخر بارداری جذب شده بودن
1
1401/09/08
banoo z
انشاا... به سلامتی و خوشی فارغ بشی عزیزم و بیایی خبر خوش بدی به ما
و مارم یادت نره دعا کن
و مارم یادت نره دعا کن
1
1401/09/08
😊m .a .m .b🫀 .
مرسی عزیزم چند هفته جذب شده بود؟
1
1401/09/08
طیبه مامان آریان💙 .
سلام. ان شا الله زود و به سلامتی بپره بغلت عزیزم. التماس دعای فراوون.
1
1401/09/08
nazi ❄️
بع سلامتی زایمان کنی گلم 🥰🥰🥰🥰
1
1401/09/09
مامان دقلوها نارویی
سلام گلم زایمان کردی
1
1401/09/09
fatemeh alipoor
به سلامتی عزیزم
1
1401/09/09
مرجان رنجبر
عزیزم زایمان کردی ان شالله بسلامتی بیا برای ماهم تعریف کن چجوری بود وچجوری گذشت..تنت سلامت عزیزم
0
1401/09/10
سوال کننده
سلام خیلی ممنونم از همه شما ها بله دیروز ۱۲ ظهر زایمان کردم شرح حالشو مینویسم
0
1401/09/10
سوال کننده
سپاس فراوان از همه
1
1401/09/10
مرجان رنجبر
خداروشکر که بسلامتی زایمان کردی..تنتون سلامت🥰🥰
1
1401/09/10
زیبا 🐥🐥
به سلامتى❤️❤️🌺🌺
0
1401/09/10
سوال کننده

0
1401/09/10
سوال کننده
این هم عکس پسرم ارتان یک روزه شد
1
1401/09/10
زیبا 🐥🐥
واى خدا چقد نازه، خدا حفظش كنه🌺🌺🐥🐥❤️❤️
1
1401/09/10
ahura heydari
خداحفظش کنه چندساعت طول کشید زایمانت
0
1401/09/10
سوال کننده
شب ساعت ۱۰:۳۰ بستری شدم ۱۲ ظهر بچه ام به دنیا اومد
0
1401/09/10
سوال کننده
بستری شدم ۴سانت نشده بودم دردم کلا قطع شد ساعت ۹:۳۰ امپول فشار زدند به کمک ماما همرا ورزش کردم ۱۱:۵۵ سربچه با فشار داشت میومد بیرون که رفتم اتاق زایمان ۱۲ دیگه بچه ام بدنیا اومد
0
1401/09/10
marjan❤️ .
عزیزم از زایمان اول راحت تر بود؟
0
1401/09/10
marjan❤️ .
تو این زایمانم بخیه خوردی
0
1401/09/10
marjan❤️ .
؟
0
1401/09/10
مرجان رنجبر
بازم چقد طول کشیده تازایمان کردی..خیلی اذیت شدی..چطور بود زایمانت ازاپیدورال هم استفاده کردی یانه؟؟
0
1401/09/10
banoo z
ماشاا... خدا حافظش باشه عزیزم خوش قدم باشه مبارک باشه
0
1401/09/10
سوال کننده
اول بدون درد بود این نه این نیم ساعت اخر خیلی سخت گذشت
0
1401/09/10
سوال کننده
اولی دو بخیه ، دومی ۴تا چون ماما بچه ام رو به دنیا اورد دکتر سزارین داشت دیر رسید
0
1401/09/10
سوال کننده
۸سانت دیگه سر بچه پایین اومده بود
1
1401/09/10
سوال کننده
ا ولی استفاده کردم این نه ولی ورزش دو ساعت داشتم زودتر باز شد
1
1401/09/10
سوال کننده
قربونت بشم ایشاالله روزی شما بشه زودی بغلش بگیری
0
1401/09/10
سوال کننده
الان سر سینه ام ترک برداشته درد دارم بد زخم هم هستم جای بخیه ام اذیتم و زور زدم مقعدم هم زده بود بیرون کمی نشستن سختمه ولی خدارو شکر پسرم ارومه
0
1401/09/10
سوال کننده
لحظه ای که درد داشتم نیم ساعت اخر تو دلم میگفتم دیگه بچه نمیخوام ولی الان که کنارمه میگم خدارو شکر حس نابیه ارزش داشت
0
1401/09/10
سوال کننده
خدایش الان درد اون لحظات نمیشه تجسم کرد ولی میگذره
1
1401/09/10
مرجان رنجبر
خب بسلامتی..ان شالله این دوران نقاهت هم بسلامتی بگذرونی..شربت معده بخور برای دفع راحتتر..سوپ و آبگوشت هم بخور برای زیاد شدن شیرت
0
1401/09/11
سوال کننده
خیلی ممنونم چشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1009

