سلام خانوما،میگم منکه از الان زایمان سزارین رو انتخاب کردم و پروندمم پیش دکتر متخصصم هست،ایشون گفتن برای سز بیا بیمارستان بابک اونجا اختیاری میتونم انجام بدم،حالا یه سوال دارم،مگه دکتر تاریخ مشخص نمیکنه ک تو اون تاریخ برم برای عمل،خب اومدیم خدایی نکرده کیسه اب 3یا4هفته زودتر از اون تاریخ پاره بشه ،ادم باید چیکار کنه؟دکترم ینی اونموقع میاد برا عمل؟همون بیمارستان بابک باید برم؟اگه دکترم نیومد ادم چیکار کنه😢😢😢😢توروخدا از تجربیاتتون بگید،من از الان درگیرم
0
1399/09/06
Yas .
سلام دوست من زود کیسه ابش پاره شده بود رفته بود همون بیمارستانی که خودش میخواست زنگ زده یودن دکتر اومده بود
0
1399/09/06
سوال کننده
عه پس دکتره خودشو میگن میاد
0
1399/09/06
سوال کننده
وای چقد من میترسیدم
1
1399/09/06
Yas .
نه بیمارستان زنگ میزنه دکتر میاد
0
1399/09/06
Yas .
یا خودت زنگ میزنی
0
1399/09/06
سوال کننده
نمیدونید چقد زودتر پاره شده بوده کیسه
0
1399/09/06
Yas .
36هفته
0
1399/09/06
سوال کننده
دکترم گفته اصلا زنگ نزن😕😕😕
0
1399/09/06
سوال کننده
تاریخ خودش کی بوده
0
1399/09/06
Yas .
کار سنگین انجام داد بود بخاطر اون کیسه آب تا مشکلی نیاد پاره نمیشه
0
1399/09/06
Yas .
38هفته
0
1399/09/06
سوال کننده
خداکنه مشکلی پیش نیاد دکترا بعضیاشون خیلی ریلکسن
0
1399/09/06
Yas .
وا چرا نباید زنگ زد
0
1399/09/06
سوال کننده
شمارشو بهم داده ولی میگه فقط پیام میدی زنگ نمیزنی
0
1399/09/06
سوال کننده
😕😕😕
0
1399/09/06
Yas .
من الان فشارم انقدر بالاست پدر دکتر در اوردم از بس زنگ میزنم
0
1399/09/06
سوال کننده
نمیدونم چرا اینجوریه
1
1399/09/06
Yas .
چه مسخره شاید خدای نکرده مشکلی پیش اومد
0
1399/09/06
سوال کننده
میگه بخاطر لک و دردم بهم پیام نده
1
1399/09/06
Yas .
عوض کن یعنی چی پیام بده تو پیام دادی شاید دوساعت دیگه دید تو هم مشکل داشتی
0
1399/09/06
سوال کننده
میخواستم بگم فقط پیام بدم حالتو بپرسم
0
1399/09/06
Yas .
وا یعنی چی بارداری خیلی حساسه
0
1399/09/06
سوال کننده
بعضی دکترا بی مسئولیتن
0
1399/09/06
Yas .
آره
0
1399/09/06
سوال کننده
والا من تو نت خیلی تعریفشو شنیده بودم نمیدونم چرا اینجوریه
0
1399/09/06
Yas .
مراقب باش خوب نیست عوض کن
0
1399/09/06
Yas .
کدوم شهر هستی
0
1399/09/06
سوال کننده
تهرانم
0
1399/09/06
Yas .
تهران که دکترای خوبی داره
0
1399/09/06
سوال کننده
اینم مثلا جزو دکترای خوبه خیر سرش
0
1399/09/06
Yas .
شهرستانه که خیلی بی مسئولیت خیلی ببخشید بعضیها ....تشریف دارن
0
1399/09/06
سوال کننده
از الان فقط میگم خداکنه هیچ مشکلی برام پیش نیاد
0
1399/09/06
Yas .
انشاءالله که مشکلی پیش نمیاد
0
1399/09/06
سوال کننده
مرسی گلم
0
1399/09/06
سوال کننده
هیشکی برا ادم دل نمیسوزونه
0
1399/09/06
Yas .
نه فقط خودت باید مراقب باشی
0
1399/09/06
مامان احسان
خودبیمارستان زنگ میرنه به دکترت اونم میادنیازی نیس شمازنگ بزنی
0
1399/09/06
سوال کننده
عه خداروشکر
0
1399/09/06
یا حسین مظلوم
اسم دکترت چیه
0
1399/09/06
سوال کننده
کیاناصرام
0
1399/09/07
المیرا خدایی
اره عزیزممیاد بهش زنگ میزننمنم همین سوال از دکترمکردم
0
1399/09/07
المیرا خدایی
ولی من اخرای بارداریم بهمگفت کامل استراحت کن .خموراسن نشو .پیاده روری اصلا چیز سنگین اصلا این کارامنکردم نه درد گرفتم نه کیسه ابمپاره شد سروقت خودم عمل شدم
0
1399/09/07
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527

