Ooma

اقدام بارداری وحساب سیکل قاعدگی

سلام عزیزان میخواستم سیکل قاعدگی ببینم چندروزه است واینکه ایا پریودی مرتبی دارم یانه فروردین ۱ اردیبهشت ۲۸ خرداد ۲۵ پریود شدم الان پریودم منظم یا نه

7 پاسخ 417 بازدید


علت استفراغ رنگی نوزادی که زردی داره و زیر دستگاهه

سلام، پسر من زردیش 14بود الان 24ساعته زیر دستگاهه، الان که یکم زیادی شیر خورد بالا آورد، تو استفراغش رگه های رنگی شبیه خون هست انگار، میشه اگه تجربه ای دارید راهنمایی کنید

10 پاسخ 358 بازدید


سلام، دوستان راهنمایی لطفا

بچه ها اگه در جریان باشید من دکترم گفته کیست دارم و مایع آزاد لگنی و الانم ازمایشم رو گرفتم ذخیره تخمدانم ۰.۹۰ هستش دکتر گفت ک خم و راست نشه رعایت کن الانم قرص جلوگیری میخورم اما الان چند روزه ک زیر دلم درد خفیفی دارم ولی کمردرد و لگن درد شدید دارم البته یکمی ترشح اصلا نمیتونم کمردرد تحمل کنم دارم روانی میشم چکار کنم ؟

7 پاسخ 363 بازدید


علائم نشتی کیسه آب تو 22 هفته

سلام دوستان و دکتر عزیز
من چند روزه ب اندازه ی سکه 500تومنی احساس خیسی و نمداری لباس زیرمو میکنم نمیدونم کیسه آب هست یا ترشحات معمولیه؟ در ضمن وقتی راه میرم و فعالیت دارم اینجوری میشم
یکمم شکم درد دارم، دیروز خیلی بچم تکون میخورد
بنظرتون مشکلی پیش اومده؟
ترشحاتم سفیده و کشدار
بعضی وقتام آبکیه
نگرانم لطفا راهنماییم کنید

26 پاسخ 702 بازدید


ایا دادن ۳۰قطره اهن در روز ب بچه ای ک کم خونی داره ب کبدش اسیب میرسونه؟؟؟

سلام..ازمایش چکاب یکسالگی رو ک دادیم پسرم ی مقداری کم خونه دکترش گفت روزی ۳۰ قطره بده ولی من شنیدم ک میگن از ۱۵ قطره بیشتر بدیم برای کبدش بده کسی بوده ک بیشتر از ۱۵ قطره بده؟؟؟لطفا جواب بدین خیلی واجبه🙏🥺😢

9 پاسخ 538 بازدید


شکم پسرم ۲ روزه کار نکرده خیلی زور میزنه چیکار کنم

شکم پسرم شل کار میکنه ولی الان دو روز شده کار نکرده میپیچه به خودش روغن و ماساژ دادم بازم نکرد، میحاستم بدونم به تغدیه منم مربوطه چیزای ملین باید بخورم ؟

16 پاسخ 496 بازدید


پسرم دوروزه وقتی بالامیاره ژله ایه،چیکارکنم؟

سلام خانما،پسرم وقتی بالامیاره شیرازدهنش میادبیرون اماژله ایه
چیکارکنم
خودمم ۵۵روزه زایمان کردم،۱۰روزه اول اصلااایبوست نداشتم الان ببخشیدامامدفوعم سخت میاد،امروزم خون اومدچیکارکنم؟

8 پاسخ 339 بازدید


خانوما کیا بعدسقط زودباردارشدن

سلام خانوما میشه بعدیه ماه نیم ازسقط اقدام به بارداری کنیم هرکی تجربه داره کمکم کنه 8دی سقط کردم

41 پاسخ 801 بازدید


ازمایشگاه خوب و مرکزی که نمونه سی وسی بدم‌و دقیق باشن

من میخوام یه ازمایشگاه خوب بهم معرفی بشه تو شیراز ما زوجین مینوریم که میخوام اقدام کنم بارداری برم جایی که واقعا با سوادن قبلا سقط داشتم واسه بی سوادی دستغیب اگر ممکنه توی شیراز جایی که خوبه برم از الان زیر نظرباشم ممنونم

5 پاسخ 294 بازدید


متخصصیچ ان تی و تعیین جنسیت بیایین رفتم ان تی؟

عکسشو میزارم نظر بدین

31 پاسخ 656 بازدید


سلام گوشم درد میکنه

سلام دکتر اوما ودوستان گوشم یه طوری انگاربم...نمیدونم چرا درد انچنانی ندارم اما انگار اب داخلش ...چکارکنم؟بچه کوچیک دارم دست تنهام نمیتونم برم دکتر

7 پاسخ 323 بازدید


قطره اهن .مولتی ویتامین

سلام دوستان .من دخترم شش ماهش تموم شده گفتن بهش قطره اهن ومولتی ویتامین بدم مرکز سلامت میبردم دادن ایرانی هست ولی دخترم برعکس ویتامین ا د که دوسش داشت .اینا رو اصلا نمیخوره ووقتی یه قطره هم میریزم دهنش نزدیکه بالا بیاره حالش بهم میخوره.حالا دوستان قطره میدونن که طعمش خوب باشه خودم ازبیرون بگیرم .اینا واقعا بد مزه بودن خودمم تست کردم حق میدم دخترم نخورتش.ممنون

16 پاسخ 363 بازدید


سلفری یاآمینیوسنتزدرریسک سندروم داون

سلام فردادقیقا شانزده هفته میشم الان غربالگری دوم نتیجه سندروم داون یک در۲۱۲ زده نمیدونم چکارکنم برم سلفری یاآمینیو.جواب سلفری چندروزه میاداگه خوب نبود وقت برای آمینیوازدست نمیره جواب آمینیوچندروزه میاد؟آمینیوخطرسقط نداره؟

95 پاسخ 627 بازدید


مولتی ویتامین کیندر برای نی نی م خوبه ؟

سلام مامانا نی نی من شش ماهش تموم شده من مولتی ویتامین کیندر خریدم ک به بچم بدم خوبه ؟

4 پاسخ 327 بازدید


جواب سونو گرافی

س خدمت دکتر خوب گروه اوما من امروز ۵روز هست که هرشب یک عدد قرص اوومید ۵۰ خوردم امروز رفتم دکتر متخصصم سونو نوشت ولی چون شلوغ بود ودیر شد نرسیدم ببرم پیش متخصص لطفن شما راهنمایم کنید که عکس سونو را براتون ارسال میکنم

19 پاسخ 489 بازدید


کیاتو18هفته سونوواژینال دادن

دکتربرااندازه دقیق طول سرویسک سونوواژینال برام نوشته میترسم برم نکنه خونریزی پیداکنم نکنه تااونوکردداخل کیسه آبم پاره بشه ...دکترجان آیاسونوتوهفته من ضررداره؟؟

30 پاسخ 702 بازدید


کیست بارتولن و علت بوجودامدن

سلام وقتتون بخیر من دختر مجردم و ی برجستگی لبه ی واژنم هست بدون درد ...و رابطه جنسی هم نداشتم و نامزدی چیزی هم ندارم...اما به دکتر مراجعه کردم...گفت کیست بارتولن هستش قرص سفکسیم و مترونیدازول و فلونازول بهم داد رفع نشد...علت بوجود اومدن کیست در من دختر مجرد چی میتونه باشه؟؟
گفت با لیزر تخلیش میکنم لازمه کاتتر هم گذاشته بشع حتما؟

12 پاسخ 604 بازدید


دکتر اوما لطفا جواب آزمایش ان تی منو تفسیر کنید

سلام
جواب آزمایشم رو آنلاین گرفتم لطفا برام تفسیرش کنید

23 پاسخ 518 بازدید


درمورد آی یو آی سوال داشتم

سلاااااام خوبین؟
میخواستم بدونم امکانش هست یا دیدین یا شنیدین که دوروز پشت سر هم آی یو آی بکنه دکتر؟
همکار همکارم خانمش دوبار پشت سرهم آی یو آی شدن بار اول آی یو آی هم باردار شدن....

11 پاسخ 540 بازدید


دفع پروتئین مثبت یک

سلام.من اقدام به بارداری هستم.یه سری ازمایش دادم که تو ازمایش نشون داد که پروتئینم مثبت یک هست.میخواستم بپرسم خطرناکه؟ البته اینم بگم من کلا اب کم میخورم واینکه دکترم کلا بهم دارو نداد و گفت چیز مهمی نیست و احتمال داد از عفونت باشه.میخواستم نظر شمارو بدونم

4 پاسخ 375 بازدید