اقدام بارداری وحساب سیکل قاعدگی
سلام عزیزان میخواستم سیکل قاعدگی ببینم چندروزه است واینکه ایا پریودی مرتبی دارم یانه فروردین ۱ اردیبهشت ۲۸ خرداد ۲۵ پریود شدم الان پریودم منظم یا نه
علت استفراغ رنگی نوزادی که زردی داره و زیر دستگاهه
سلام، پسر من زردیش 14بود الان 24ساعته زیر دستگاهه، الان که یکم زیادی شیر خورد بالا آورد، تو استفراغش رگه های رنگی شبیه خون هست انگار، میشه اگه تجربه ای دارید راهنمایی کنید
سلام، دوستان راهنمایی لطفا
بچه ها اگه در جریان باشید من دکترم گفته کیست دارم و مایع آزاد لگنی و الانم ازمایشم رو گرفتم ذخیره تخمدانم ۰.۹۰ هستش دکتر گفت ک خم و راست نشه رعایت کن الانم قرص جلوگیری میخورم اما الان چند روزه ک زیر دلم درد خفیفی دارم ولی کمردرد و لگن درد شدید دارم البته یکمی ترشح اصلا نمیتونم کمردرد تحمل کنم دارم روانی میشم چکار کنم ؟
علائم نشتی کیسه آب تو 22 هفته
سلام دوستان و دکتر عزیز
من چند روزه ب اندازه ی سکه 500تومنی احساس خیسی و نمداری لباس زیرمو میکنم نمیدونم کیسه آب هست یا ترشحات معمولیه؟ در ضمن وقتی راه میرم و فعالیت دارم اینجوری میشم
یکمم شکم درد دارم، دیروز خیلی بچم تکون میخورد
بنظرتون مشکلی پیش اومده؟
ترشحاتم سفیده و کشدار
بعضی وقتام آبکیه
نگرانم لطفا راهنماییم کنید
ایا دادن ۳۰قطره اهن در روز ب بچه ای ک کم خونی داره ب کبدش اسیب میرسونه؟؟؟
سلام..ازمایش چکاب یکسالگی رو ک دادیم پسرم ی مقداری کم خونه دکترش گفت روزی ۳۰ قطره بده ولی من شنیدم ک میگن از ۱۵ قطره بیشتر بدیم برای کبدش بده کسی بوده ک بیشتر از ۱۵ قطره بده؟؟؟لطفا جواب بدین خیلی واجبه🙏🥺😢
شکم پسرم ۲ روزه کار نکرده خیلی زور میزنه چیکار کنم
شکم پسرم شل کار میکنه ولی الان دو روز شده کار نکرده میپیچه به خودش روغن و ماساژ دادم بازم نکرد، میحاستم بدونم به تغدیه منم مربوطه چیزای ملین باید بخورم ؟
پسرم دوروزه وقتی بالامیاره ژله ایه،چیکارکنم؟
سلام خانما،پسرم وقتی بالامیاره شیرازدهنش میادبیرون اماژله ایه
چیکارکنم
خودمم ۵۵روزه زایمان کردم،۱۰روزه اول اصلااایبوست نداشتم الان ببخشیدامامدفوعم سخت میاد،امروزم خون اومدچیکارکنم؟
خانوما کیا بعدسقط زودباردارشدن
سلام خانوما میشه بعدیه ماه نیم ازسقط اقدام به بارداری کنیم هرکی تجربه داره کمکم کنه 8دی سقط کردم
ازمایشگاه خوب و مرکزی که نمونه سی وسی بدمو دقیق باشن
من میخوام یه ازمایشگاه خوب بهم معرفی بشه تو شیراز ما زوجین مینوریم که میخوام اقدام کنم بارداری برم جایی که واقعا با سوادن قبلا سقط داشتم واسه بی سوادی دستغیب اگر ممکنه توی شیراز جایی که خوبه برم از الان زیر نظرباشم ممنونم
متخصصیچ ان تی و تعیین جنسیت بیایین رفتم ان تی؟
عکسشو میزارم نظر بدین
سلام گوشم درد میکنه
سلام دکتر اوما ودوستان گوشم یه طوری انگاربم...نمیدونم چرا درد انچنانی ندارم اما انگار اب داخلش ...چکارکنم؟بچه کوچیک دارم دست تنهام نمیتونم برم دکتر
قطره اهن .مولتی ویتامین
سلام دوستان .من دخترم شش ماهش تموم شده گفتن بهش قطره اهن ومولتی ویتامین بدم مرکز سلامت میبردم دادن ایرانی هست ولی دخترم برعکس ویتامین ا د که دوسش داشت .اینا رو اصلا نمیخوره ووقتی یه قطره هم میریزم دهنش نزدیکه بالا بیاره حالش بهم میخوره.حالا دوستان قطره میدونن که طعمش خوب باشه خودم ازبیرون بگیرم .اینا واقعا بد مزه بودن خودمم تست کردم حق میدم دخترم نخورتش.ممنون
سلفری یاآمینیوسنتزدرریسک سندروم داون
سلام فردادقیقا شانزده هفته میشم الان غربالگری دوم نتیجه سندروم داون یک در۲۱۲ زده نمیدونم چکارکنم برم سلفری یاآمینیو.جواب سلفری چندروزه میاداگه خوب نبود وقت برای آمینیوازدست نمیره جواب آمینیوچندروزه میاد؟آمینیوخطرسقط نداره؟
مولتی ویتامین کیندر برای نی نی م خوبه ؟
سلام مامانا نی نی من شش ماهش تموم شده من مولتی ویتامین کیندر خریدم ک به بچم بدم خوبه ؟
جواب سونو گرافی
س خدمت دکتر خوب گروه اوما من امروز ۵روز هست که هرشب یک عدد قرص اوومید ۵۰ خوردم امروز رفتم دکتر متخصصم سونو نوشت ولی چون شلوغ بود ودیر شد نرسیدم ببرم پیش متخصص لطفن شما راهنمایم کنید که عکس سونو را براتون ارسال میکنم
کیاتو18هفته سونوواژینال دادن
دکتربرااندازه دقیق طول سرویسک سونوواژینال برام نوشته میترسم برم نکنه خونریزی پیداکنم نکنه تااونوکردداخل کیسه آبم پاره بشه ...دکترجان آیاسونوتوهفته من ضررداره؟؟
کیست بارتولن و علت بوجودامدن
سلام وقتتون بخیر من دختر مجردم و ی برجستگی لبه ی واژنم هست بدون درد ...و رابطه جنسی هم نداشتم و نامزدی چیزی هم ندارم...اما به دکتر مراجعه کردم...گفت کیست بارتولن هستش قرص سفکسیم و مترونیدازول و فلونازول بهم داد رفع نشد...علت بوجود اومدن کیست در من دختر مجرد چی میتونه باشه؟؟
گفت با لیزر تخلیش میکنم لازمه کاتتر هم گذاشته بشع حتما؟
دکتر اوما لطفا جواب آزمایش ان تی منو تفسیر کنید
سلام
جواب آزمایشم رو آنلاین گرفتم لطفا برام تفسیرش کنید
درمورد آی یو آی سوال داشتم
سلاااااام خوبین؟
میخواستم بدونم امکانش هست یا دیدین یا شنیدین که دوروز پشت سر هم آی یو آی بکنه دکتر؟
همکار همکارم خانمش دوبار پشت سرهم آی یو آی شدن بار اول آی یو آی هم باردار شدن....
دفع پروتئین مثبت یک
سلام.من اقدام به بارداری هستم.یه سری ازمایش دادم که تو ازمایش نشون داد که پروتئینم مثبت یک هست.میخواستم بپرسم خطرناکه؟ البته اینم بگم من کلا اب کم میخورم واینکه دکترم کلا بهم دارو نداد و گفت چیز مهمی نیست و احتمال داد از عفونت باشه.میخواستم نظر شمارو بدونم




