Ooma

بالا بودن قند یکساعته در بارداری

سلام دوستان.قند ناشتام هشتاد و یک هستش.وقند یکساعته بعد از خوردن پنجاه گرم گلوکز صدوپنجاه و دو هستش. دکتر زنانم گفت برم دکتر غدد. کسی بوده ک این مشکلو داشته؟؟ حتما باید برم دکتر غدد؟؟ دکتر غد بهم انسولین میده؟؟ یا با رژیم و نخوردن برنج و ماکارانی و سیب زمینی و خوردن نان سنگک میتونم کنترلش کنم؟؟

11 پاسخ 358 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم مردان

سلام لطفا آزمایش رو تفسیر کنید

14 پاسخ 664 بازدید


سلام جواب داد اسمیر مادرم رو تفسیر میکنید

ممنونتون میشم

7 پاسخ 299 بازدید


سلام خانم دکتر و دوستان اومایی لطفاااا میشه کمکم کنید و راهکار بدین 🙏

من این هفته چکاب رفتم و قندم و اینا همش نرمال بود ولی یه مشکلی جدی برام پیش اومده که کم خونی و پایین اومدن پلاکت خونه😭
جواب آزمایشمو پایین میزارم دکترمم دوز آهنمو بیشتر کردن ولی به نظر شما دیگ چیکار میتونم بکنم یا بخورم ک هم کم خونی و هم پلاکت خونم درست بشه؟
پلاکت خون عوارض خیلی بدی داره؟😭

17 پاسخ 320 بازدید


تفسیر سونو گرافی داپلر

با سلام و وقت بخیر خدمت پزشک اوما و مادران گرامی
لطفا سونو داپلر من را تفسیر نمایید. با تشکر

2 پاسخ 440 بازدید


کم کاری تیروئید در بارداری

سلام پزشک اوما
من هفته ۱۱ بارداری ازمایش تیرویید دادم و مشخص شد کم کاری دارم,عددش هم ۶ هست
لطفا بگید حالا که من دیر فهمیدم تیرویید دارم مشکلی برای بچم بوجود میاد?😕

21 پاسخ 463 بازدید


تیرویید در نوزادان و طول درمان ان

سلام دخترم ۵۰ روزشه کم کاری تیرویید ارمایشش نشون داد خیلی ناراجتم کسی بوده بچه ش کم کاری تیرویید داشته باشه

23 پاسخ 455 بازدید


سلام به نظرتون تستم خط تبخیره؟

سوالم همینه ۱۳ روزه عقب انداختم دیشب تست زدم هاله کم رنگ انداخت صبح زدم کلا منفی شد دوستامم میگن هیچی نخور تا طبیعی پریود بشی

17 پاسخ 876 بازدید


برگه ازمایش ها چ ازمایش هایی هست شرایطش چ جوریه چ کارایب بکنم چ کارایی نکنم

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم لطفا بهم بگید این ازمایش چی هستش ک برام نوشتن چ زمانی باید انجام بدم بعد برای پرولاکتین خونم حتما باید ۳پریودی باشه اخه دفعه قبل هم که ازمایش دادم تو پریودی نبود دکتر گفت اشکالی نداره بعد شوهرم تاحالا ازمایش اسپرم نداده هر دفعه راضی نشد ازمایش خون اینها همه چی داد سونو هم شد و ازمایش اسپرم نداد الان راضیش کردم ولی چ جوری ازمایش بگیریم ازش قرصی دارویی چیزی نمیدن بهش که حداقل زود تر تموم بشه؟ بعد سونو گرافی واژینال هستش یا شکمی چند سیکلم انجام بدم؟

22 پاسخ 394 بازدید


بهترین قرص اهن مناسب بارداری و مهمترین قرص مولتی ویتامین مناسب بارداری

سلام.یک قرص اهن خوب مناسب بارداری و یک مولتی ویتامین خوب و مناسب بارداری بهم معرفی کنین.و اینکه الان ک ماه پنج هستم کنار این قرص ها باید فولیک اسید و ویتامین دی مصرف کنم یا خیر؟؟؟!

2 پاسخ 806 بازدید


مارک ضد افتاب کودک

سلام .وقتتون بخیر... دوستان من این ضدافتاب رو برای دخترم گرفته ۱۰ ماهش هست... براش خوبه؟؟ کسی استفاده کرده از این مارک کرم؟ روزی چندبار میتونم به بدنش بزنم؟ ممنون میشم پاسخ بدین❤❤

7 پاسخ 379 بازدید


استفاده شیاف فرتیژست ؟؟!!

سلام بعداز ای یو ای دکتر بهم شیاف فرتیژست داده تا۱۴روز مصرف کنم میخوام بدونم واژن مصرف کنم یا مقعد که بهتر باشه ؟؟

28 پاسخ 395 بازدید


کمردرد دارم چیکار کنم

سلام من هفته نه بارداری هستم از صبح بشدت کمر درد و دلدرد دارم، زانوم هم قبل بارداری عکس انداختم آسیب دیده بود همچنان دردش وحشتناکه چیکار کنم😭

51 پاسخ 633 بازدید


شیر خشک مناسب برای رفلاکس

سلام میخواستم یه شیر خشک بهم معرفی کنید
آپتامیل و ببلاک رو امتحان کردم نمیخوره اصلا
ممنون

14 پاسخ 332 بازدید


سلام .سونو رحم و تخمدان لطفا پزشک محترم پاسخ بدن.سونو واسه روز ۹ پریودی

اگه ممکنه سونو رو واسم تفسیر کنین

10 پاسخ 419 بازدید


خانما بیاین تجربه بدید..شمام بچه هاتون اینجوری بودن؟!☹

پسرمونو از خونه مامانم که میخوام بیارم خونه خودمون دم درمون که میرسیم شروع میکنه گریه تابرسیم تو اتاق..گریه میکنه که چرا منو اوردی خونه..منم امروز محلش نزاشتم گریه کرد براش کارتون گذاشتم خودشم ساکت شد.. راه حلی دارید بدید ممنون میشم..
۲)بچه های شما هم تو این سن دست درازی میکردن؟پسرما یدفه میزنه تو صورت..چیکار کنیم باهاش؟

53 پاسخ 748 بازدید


درد شدید به علت سزارین

سلام... دیروز سزارین کردم درد دارم... شیافت جوابگو نیست.... و دوست ندارم استفاده کنم... بچه هم از شیر خودم استفاده میکنه... دکتر بعد سزارین فکر کنم یادش رفته دارو برام بنویسه... اگه میشه لطفا راهنمایی کنید چه داروی استفاده کنم... سوزن دیکلوفناک ایا میشه استفاده کرد.... دوستان لطفا راهنمایی کنید

43 پاسخ 1,525 بازدید


ضررات وای فای در بارداری

سلام.من شش هفته هفت روزه که باردارم...خونمون وای فای داره...میخواستم بپرسم مشکلی نداره؟

13 پاسخ 540 بازدید


کسایی که برای افزایش مایع جنین آب بیشتر میخورن دستشویی شون هم همونقدر بیشتر میشه

دوستان یه سوال
کسایی که برای افزایش مایع جنین آب بیشتر میخورن دستشویی شون هم همونقدر بیشتر میشه؟
من حس میکنم هیچ فایده ای نداره مایعات خوردنم، صدبرابر دستشویی دارم هیچیش ذخیره نمیشه

22 پاسخ 500 بازدید


عفونت مکرر و قارچی واژن

من اخیرا به مدت ۵ ماهه عفونت شدید واژینال گرفتم و پیش چندتا متخصص رفتم همه ی دارو ها رو هم مرتب استفاده کردم ولی هیچ تاثیری نداشته و بازم دچار عفونت هستم ، نزدیکی هم نمیتونم داشته باشم چون ۱مرتبه تو این مدت حتی باکاندوم نزدیکی داشتم و فرداش بدتر شدم.
و اینکه ۲ مرتبه لیزر واژن هم انجام دادم ولی اصلا تاثیر نداشت چند روز خوب بود باز عفونت بدتر از قبل ظاهر میشد
خواهشا راهنماییم کنید
من میترسم چون به تازگی ازدواج کردم روی باروریم هم مشکل ایجاد کنه

21 پاسخ 459 بازدید