احساس فشار و درد بعد نزدیکی
سلام خسته نباشید.....من دیشب نزدیکی داشتم الان کمر درد دارم خفیف دارم و تو لگن و پاهام درد و فشار دارم ......به نظر تون دیگه نزدیکی نداشته باشم؟
ترشح دربارداری هفته های اول
سلام من ۶ هفته وسه روزه که باردارم (سن بارداری) ترشح سفید رنگ بدون بو و بدون خارش دارم والان که دکتری نیست که برم آیا مشکلیه؟بعدم من هیچ علامتی برا بارداری ندارم نه تهوع نه سردرد هیچ کدوم سونو قلبم رفتم قلب تشکیل شده و همه چی سر جاشه آیا جای نگرانی هست؟
ازمایش بتا قبل سنو قلب
سلام دکتر اوما خسته نباشید .طبق ازمایش ساک که دو هفته پیش بود امروز میخوام برم سنو قلب .خواستم امروز دکترم بتا جدید ازم میخواد که تا ظهر برم ازمایش بتا یا اینکه همین که بعداظهر برم برای سنو کافیه .
شیاف پروژسترون خارجی کدام داروخانه
سلام
دوستان به تازگی شیاف پروژسترون خارجی تهیه کردید
کدوم داروخانه ها دارن
تهران هیچ جا پیدا نمیشه
ممنون میشم اگر کسی میدونه معرفی کنه
کیسه ی ابم پاره شده
سلام وخسته نباشی خانم باردارم سه روزپیش ازخواب بیدارشدم یک دفعه لباس زیرم خیس شد وزودرفتم زایشگاه مایع کردن گفتن کیسه ابت پاره شده وبایدبستری میشدم که بچه راسقط کننددرصورتی که بچه م هنوززنده هست قلبش میزندومن هم ترسیدم بستری نشدم ایاخطرداردبرای خودم وبچه م داردایابستری شوم بچه م سالم هست بازم سقط می کنندوهجده هفته هستم
تفسیر ازمایش اسپرم همسرم
لطفا آزمایش رو تفسیر کنید با این نتیجه میشه طبیعی باردار شد ؟
سلام خانوما شما قطره آهن به بچتون میدین؟؟
ایرانی میدین یا خارجی؟ دندونشون هم سیاه شده یان؟ واسه اینکه دندونش سیاه نشه چیکار کنم؟! آخه بچم از الان دندون در آورده
آیا انوکساپارین با هپارین تفاوت داره؟
دکتر جان و دوستان سلام
من تا الان انوکساپارین تزریق میکردم از این هفته دکترم جای انوکسا ، هپارین نوشته بزنم .حالا سوالم اینه :
۱ میخوام ببینم فرقی دارن این دو تا آمپول باهم یا نه؟
۲ من امشب بعد از تزریق دچار سرگیجه شدم امکان داره از عوارض داروی هپارین باشه (برای تزریق انوکسا هیچ مشکلی نداشتم تا الان)
ممنون میشم اطلاعاتتون در اختیارم بذارین 🙏🙏
خواب پسرم اذیتم میکنه
پسرم ۴ صبح میخوابه ۲ ظهر بیدار میشه
این بینم فقط شیر میخوره
نگرانشم
چکار کنم
😔😔😔😔😔
دوستان بیایید کمکم کنید
من دخترم شدیدا به پروئین گاوی حساسیت داره من یه مقدار کمی امشب فقط یکمی شیرگاو تست کردم در حد یک قاشق فکرنمیکردم بچم دراین حد هم حساسیتش شدید باشه شیرمو که خورد تمام بدنش کهیر زده قرمز شده بالا اورد حالش الان بهتر شده قرمزیش هم برطرف شده حالا موندم کی میتونم شیرمو بهش بدم که خیالم راحت باش دیگه بدنش کهیر نمیزنه؟ شیرم بعد چندساعت پاک میشه ؟ عرق کاسنی خوردم چون شنیدم شیرمو تصفیه میکنه
ازمایش دیابت و تیروئید
سلام ،دکتر اوما و خانما ببینید جواب ازمایشم چطوره
برای وزن گیری جنین
سلام شبتون بخیر برای وزن گرفتن جنین چی بخورم؟امروز سونو دادم وزن بچه ۲۶۰۰بود نسبت به هفتش کم بود پیشنهاد بدید چی بخورم خوب وزن بگیره
درد زیر شکم در بارداری خطرناک است؟
با سلام
من هفته ۱۸بارداری هستم زیر شکم دوروزه که تیر میکشه مداوم نیست هرزگاهی میگیره بعضی وقتا ادار کردنی درد میکنه مخصوصا سمت راستم میخاستم بدونم آیا خطرناکه نیازه که مراجعه کنم به دکترم یا نه
دل درد در هفته ی ۲۱ بارداری
سلام دوستان وپزشک اوما .
من هفته ی ۲۱ بارداری ام دوروزه دور نافم ورحمم تیر می کشه وکمردرد شدید دارم .دل درد هم دارماما مرتب نیست تو خواب وموقع دستشویی بیشتر دارم .
قبلا هماتوم وخونریزی ولکه بینی داشتم یک ماهه که برطرف شده .
میخواستم بدونم این دل درد ها وتیر کشیدن ها طبیعیه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید .
درد زیر شکم در بارداری خطرناکه؟؟
با سلام
من هفته ۱۸بارداری هستم دوردزه زیر دلم تیر میکشه مخصوصا سمت راستم دردم مداوم نیست هرزگاهی میگیره و ول میکنه بعًی وقتا ادرار کردنی یهو میگیره
پنیرک بچه سه ماهه
با سلام خانومای عزیز و پزشک اوما لطفا جواب بدین .بچم چند روزیه که شیر میخوره اروغ میزنه شیر پنیرکی میده بیرون نگرانم .رفلاکسمنداشته
درد زیر دل و سمت چپ و کشاله ران
من از اول بارداریم درد لگن و کمر دارم ی مدت دکتر شیافم داد بعد فایده نداشت گفت9 دیگه طبیعیه ویار هم داری شیاف نمیخواد. بعد سه ماه درد کمرم زد ب لگن و باسنم. یعنی میشینم رو زمین باید بیان کمک ک بلند شم. گفتن لگنت داره جا باز میکنه منم عادی شده برام. امروز الکی یهو زیر دلم درد بدی گرفت انگار میخوام پریود شم، موعد پریودمم نیس. امروز تازه 16 هفته شدم. دردم جوریه ک تیر میکشه وحشتناک توی سمت چپ و کلیه و کشاله رانم. خانوما طبیعیه؟الان درد زیردلم خوب شده. اما سمت چپ و کشاله ران داره منو میکشه. لگنمم ک هست. الان من چه جوری بخوابم! 😭😭😭تورو خدا نگرانم. دکترم گفت اگه درد زیر دلت زیاده بیا بیمارستان مامانم نذاشت گفت بخواب خوب میشی. جفتمم پایینه. دلم خوبه اما سمت چپم بدجور درد دارم
تفسیر سونوگرافی بیضه همسرم
سلام دوستان
بیزحمت سونوگرافی بیضه همسرمو تفسیر کنید
ممنونم ازتون😘
ایا میشود در دوره ۹ و ۱۰ تخمک گذاری صورت گیرد
سلام خسته نباشید من این دوره دارم قرص ویتاگنوس مصرف میکنم از دوره ۳ شروع کردم ودوره ۱۴ هستم الان این ماه تو دوره ۵۰ پریود شدم و در کل پریددیام نامنظمه از وقتی که پریودم تموم شد از دوره ۸ دلدرد پریود دارم الانم دارم ولی کمتر وتو دوره ۹ و ۱۰ ترشح تخم مرغی داشتم والان دوره ۱۴ هستم ندارم میگم امکان داره تو دوره ۹ و ۱۰ تخمک گذاری صورت گرفته باشه اخه پریودم نامنظمه؟
درد زیر شکم در هفته 32
سلام وقتتون بخیر. من از امروز زیره شکمم یه مقداری درد میگیره دراز کشیده هستم خوبه ولی راه میرم یا پهلو به پهلو میشم درد میگیره عفونت نداشتم ازمایشم دادم یه مقداری ترشح دارم هفته 32 هستم ایا مشکلی هست؟




