Ooma

احساس فشار و درد بعد نزدیکی

سلام خسته نباشید.....من دیشب نزدیکی داشتم الان کمر درد دارم خفیف دارم و تو لگن و پاهام درد و فشار دارم ......به نظر تون دیگه نزدیکی نداشته باشم؟

4 پاسخ 504 بازدید


ترشح دربارداری هفته های اول

سلام من ۶ هفته وسه روزه که باردارم (سن بارداری) ترشح سفید رنگ بدون بو و بدون خارش دارم والان که دکتری نیست که برم آیا مشکلیه؟بعدم من هیچ علامتی برا بارداری ندارم نه تهوع نه سردرد هیچ کدوم سونو قلبم رفتم قلب تشکیل شده و همه چی سر جاشه آیا جای نگرانی هست؟

19 پاسخ 567 بازدید


ازمایش بتا قبل سنو قلب

سلام دکتر اوما خسته نباشید .طبق ازمایش ساک که دو هفته پیش بود امروز میخوام برم سنو قلب .خواستم امروز دکترم بتا جدید ازم میخواد که تا ظهر برم ازمایش بتا یا اینکه همین که بعداظهر برم برای سنو کافیه .

11 پاسخ 558 بازدید


شیاف پروژسترون خارجی کدام داروخانه

سلام
دوستان به تازگی شیاف پروژسترون خارجی تهیه کردید
کدوم داروخانه ها دارن
تهران هیچ جا پیدا نمیشه
ممنون میشم اگر کسی میدونه معرفی کنه

15 پاسخ 352 بازدید


کیسه ی ابم پاره شده

سلام وخسته نباشی خانم باردارم سه روزپیش ازخواب بیدارشدم یک دفعه لباس زیرم خیس شد وزودرفتم زایشگاه مایع کردن گفتن کیسه ابت پاره شده وبایدبستری میشدم که بچه راسقط کننددرصورتی که بچه م هنوززنده هست قلبش میزندومن هم ترسیدم بستری نشدم ایاخطرداردبرای خودم وبچه م داردایابستری شوم بچه م سالم هست بازم سقط می کنندوهجده هفته هستم

686 پاسخ 4,322 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم همسرم

لطفا آزمایش رو تفسیر کنید با این نتیجه میشه طبیعی باردار شد ؟

11 پاسخ 398 بازدید


سلام ‌خانوما شما قطره آهن به بچتون میدین؟؟

ایرانی میدین یا خارجی؟ دندونشون هم سیاه شده یان؟ واسه اینکه دندونش سیاه نشه چیکار کنم؟! آخه بچم از الان دندون در آورده

29 پاسخ 1,382 بازدید


آیا انوکساپارین با هپارین تفاوت داره؟

دکتر جان و دوستان سلام
من تا الان انوکساپارین تزریق میکردم از این هفته دکترم جای انوکسا ، هپارین نوشته بزنم .حالا سوالم اینه :
۱ میخوام ببینم فرقی دارن این دو تا آمپول باهم یا نه؟
۲ من امشب بعد از تزریق دچار سرگیجه شدم امکان داره از عوارض داروی هپارین باشه (برای تزریق انوکسا هیچ مشکلی نداشتم تا الان)
ممنون میشم اطلاعاتتون در اختیارم بذارین 🙏🙏

12 پاسخ 752 بازدید


خواب پسرم اذیتم میکنه

پسرم ۴ صبح میخوابه ۲ ظهر بیدار میشه
این بینم فقط شیر میخوره
نگرانشم
چکار کنم
😔😔😔😔😔

25 پاسخ 678 بازدید


دوستان بیایید کمکم کنید

من دخترم شدیدا به پروئین گاوی حساسیت داره من یه مقدار کمی امشب فقط یکمی شیرگاو تست کردم در حد یک قاشق فکرنمیکردم بچم دراین حد هم حساسیتش شدید باشه شیرمو که خورد تمام بدنش کهیر زده قرمز شده بالا اورد حالش الان بهتر شده قرمزیش هم برطرف شده حالا موندم کی میتونم شیرمو بهش بدم که خیالم راحت باش دیگه بدنش کهیر نمیزنه؟ شیرم بعد چندساعت پاک میشه ؟ عرق کاسنی خوردم چون شنیدم شیرمو تصفیه میکنه

13 پاسخ 531 بازدید


ازمایش دیابت و تیروئید

سلام ،دکتر اوما و خانما ببینید جواب ازمایشم چطوره

57 پاسخ 325 بازدید


برای وزن گیری جنین

سلام شبتون بخیر برای وزن گرفتن جنین چی بخورم؟امروز سونو دادم وزن بچه ۲۶۰۰بود نسبت به هفتش کم بود پیشنهاد بدید چی بخورم خوب وزن بگیره

27 پاسخ 715 بازدید


درد زیر شکم در بارداری خطرناک است؟

با سلام
من هفته ۱۸بارداری هستم زیر شکم دوروزه که تیر میکشه مداوم نیست هرزگاهی میگیره بعضی وقتا ادار کردنی درد میکنه مخصوصا سمت راستم میخاستم بدونم آیا خطرناکه نیازه که مراجعه کنم به دکترم یا نه

36 پاسخ 523 بازدید


دل درد در هفته ی ۲۱ بارداری

سلام دوستان وپزشک اوما .
من هفته ی ۲۱ بارداری ام دوروزه دور نافم ورحمم تیر می کشه وکمردرد شدید دارم .دل درد هم دارم‌اما مرتب نیست تو خواب وموقع دستشویی بیشتر دارم .
قبلا هماتوم وخونریزی ولکه بینی داشتم یک ماهه که برطرف شده .
میخواستم بدونم این دل درد ها وتیر کشیدن ها طبیعیه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید .

7 پاسخ 420 بازدید


درد زیر شکم در بارداری خطرناکه؟؟

با سلام
من هفته ۱۸بارداری هستم دوردزه زیر دلم تیر میکشه مخصوصا سمت راستم دردم مداوم نیست هرزگاهی میگیره و ول میکنه بعًی وقتا ادرار کردنی یهو میگیره

1 پاسخ 403 بازدید


پنیرک بچه سه ماهه

با سلام خانومای عزیز و پزشک اوما لطفا جواب بدین .بچم‌ چند روزیه که شیر میخوره اروغ میزنه شیر پنیرکی میده بیرون نگرانم .رفلاکسم‌نداشته

3 پاسخ 419 بازدید


درد زیر دل و سمت چپ و کشاله ران

من از اول بارداریم درد لگن و کمر دارم ی مدت دکتر شیافم داد بعد فایده نداشت گفت9 دیگه طبیعیه ویار هم داری شیاف نمیخواد. بعد سه ماه درد کمرم زد ب لگن و باسنم. یعنی میشینم رو زمین باید بیان کمک ک بلند شم. گفتن لگنت داره جا باز میکنه منم عادی شده برام. امروز الکی یهو زیر دلم درد بدی گرفت انگار میخوام پریود شم، موعد پریودمم نیس. امروز تازه 16 هفته شدم. دردم جوریه ک تیر میکشه وحشتناک توی سمت چپ و کلیه و کشاله رانم. خانوما طبیعیه؟الان درد زیردلم خوب شده. اما سمت چپ و کشاله ران داره منو میکشه. لگنمم ک هست. الان من چه جوری بخوابم! 😭😭😭تورو خدا نگرانم. دکترم گفت اگه درد زیر دلت زیاده بیا بیمارستان مامانم نذاشت گفت بخواب خوب میشی. جفتمم پایینه. دلم خوبه اما سمت چپم بدجور درد دارم

113 پاسخ 376 بازدید


تفسیر سونوگرافی بیضه همسرم

سلام دوستان
بیزحمت سونوگرافی بیضه همسرمو تفسیر کنید
ممنونم ازتون😘

10 پاسخ 1,585 بازدید


ایا میشود در دوره ۹ و ۱۰ تخمک گذاری صورت گیرد

سلام خسته نباشید من این دوره دارم قرص ویتاگنوس مصرف میکنم از دوره ۳ شروع کردم ودوره ۱۴ هستم الان این ماه تو دوره ۵۰ پریود شدم و در کل پریددیام نامنظمه از وقتی که پریودم تموم شد از دوره ۸ دلدرد پریود دارم الانم دارم ولی کمتر وتو دوره ۹ و ۱۰ ترشح تخم مرغی داشتم والان دوره ۱۴ هستم ندارم میگم امکان داره تو دوره ۹ و ۱۰ تخمک گذاری صورت گرفته باشه اخه پریودم نامنظمه؟

24 پاسخ 379 بازدید


درد زیر شکم در هفته 32

سلام وقتتون بخیر. من از امروز زیره شکمم یه مقداری درد میگیره دراز کشیده هستم خوبه ولی راه میرم یا پهلو به پهلو میشم درد میگیره عفونت نداشتم ازمایشم دادم یه مقداری ترشح دارم هفته 32 هستم ایا مشکلی هست؟

25 پاسخ 346 بازدید