Ooma

میترسم پسرم رفلاکس پنهان داشته باشه کسی علائمشو میدونه؟

سلام دوستان ،پسرم ی دو سه روزه یکم بی‌قراری می‌کنه،استفراغ ندارن ولی تو خواب وقتهایی که آروغشو نمی‌گیرم انکاری دهنش تلخ میشه ،از خوابم میپره صورتشو میخوارونه ،الان نمی‌دونم ببرمش دکتر با نه ؟ شبها خوب می‌خوابه ۵ ساعت پشت سرهم فقط گاها تو خواب ناله می‌کنه ،پاهاشو جمع می‌کنه نفخشم زیاده
بادشکمش که بیرون میاد راحت میشه ، اینا علائم رفلاکس پنهانه؟
بهش پدی لاکت میدم هرروز

7 پاسخ 750 بازدید


غذای کمکی نوزاد و‌نفخ

سلام بچه م شیش ماهشه از وقتی غذا میدم بهش نفخ و‌دلپیچه میگیره چیکار کنم؟ حریره بادوم پوره سیب و سوپ میخوره از پنج ماهگی بخاطر رفلاکسش دکتر غذا رو شروع کرد رفلاکس خوب شده نفخ و دل‌پیچه داره،سوپشم توش هویج و برنج و گوشت میریزم فقط

11 پاسخ 295 بازدید


بهترین زمان برای آزمایش و سونو آنومالی کیه؟

سلام
خانما و خانم دکتر بهترین زمان برای انجام آزمایش خون و سونو گرافی آنومالی کی هست؟؟
دکترم ی تاریخ داده
توی اوما ی تاریخ دیگه نوشته
هر کی ی چیزی میگه
گیر کردم

17 پاسخ 321 بازدید


سلاااااااااااااامم...بدو بدو این سر اوما...خبرای داغ دارم براتون..بدو بدو.

زود بیاین ببینین چ خبره...
بسم تعالی..به اطلاع کلیه اهلی اوما میرساند ک من زایمان کردم💃💃💃💃💃💃💃💃💃😁😁
در حال حاضر نمیتونم شرح زایمان بگم حوصله ندارم😜😍
دیروز عصر ساعت پنج زایمان کردم دیشبم اومدیم خونه حالمون هم خوبه...براهمتون هم دعا کردم...روزی همتون😁😘😍

207 پاسخ 1,269 بازدید


هفته ۳۲ هستم معدم خیلی میسوزه

چ راهکاری پیشنهاد میدین واقعا نمیشه تحمل کرد

24 پاسخ 479 بازدید


جمع شدن جنین در یه سمت شکم

سلام من از صبح حس میکنم بچه یه گوشه خودشو مچاله کرده خیلی اذیت میشم. خطرناک نیست؟

13 پاسخ 436 بازدید


چشم نوزاد و آبریزش و قی کردن

سلام خسته نباشید.دختر من سه ماه و بیست روزشه و تقریبا از همون ماه اول تولدش چشم چپش آب ریزش و قی داره میخواستم ببینم چه دارویی استفاده کنم تا این مشکلش حل بشه؟

28 پاسخ 446 بازدید


عرق کردن دست و پا نوزاد

دخترم هشت ماهشه اکثرا دستو پاهاش خیسه عرقه طبیعیه؟؟؟

19 پاسخ 399 بازدید


اسم این گل رو میدونین

سلام دوستان کسی اسم این گل رو میدونه

4 پاسخ 659 بازدید


تعیین جنسیت از روی ان‌تی

سلام خانم دکترهای عزیز نظرتونو راجب جنسیت دردونه من میدین؟

96 پاسخ 598 بازدید


قبل و بعد کشیدن دندان عقل مصرف آنتی بیوتیک در شیردهی ضرر داره؟شیر رو کم نمیکنه؟

دندان عقلم به عصب رسیده درد میکنه ولی لثه ش مشکلی نداره یعنی عفونت نداره.اصلا نیاز هست قبل کشیدن دندان عقل آنتی بیوتیک مصرف بشه؟ شیرم کم نمیشه؟ رو بچه اثر نداره؟ سفالکسین ۵۰۰ استفاده کنم یا آموکسی سیلین ۵۰۰؟

42 پاسخ 402 بازدید


خانومیا درد پربودی تو هفته ۱۵ بارداری طبیعیه ایا؟؟؟

خانوما من این چند روز به نسبت فعالیتم زیاد بوده الان کمر درد و دل درد پریودی دارم با استراحت بهتر میشم خوبم گاهی یهو میگیره از این دردا شمام دارین ؟؟؟طبیعیه؟؟؟

22 پاسخ 346 بازدید


۴۱هفتم هنوز زایمان نکردم دوستان

شما واسه زایمان راحت چکار کردید چرا درد ندارم من

79 پاسخ 792 بازدید


قلیون کشیدن در خونه یی ک نوزاد هست

من همسرم تووخونه هر روز قلیون میکشه چند بار و هرکار میکنم ترک نمیکنه چه کار کنم برای نوزادم‌چه ضرری داره

3 پاسخ 1,027 بازدید


تکان خوردن جنین در 18 هفته

سلام مامانای گل من تازه رفتم تو ماه پنجم ولی اصلا تکون های نینیمو حس نمیکنم یعنی تا الان اصلا متوجه نشدم به نظرتون طبیعیه الان تو هفته 18 هستم ولی اصلا متوجه تکوناش نمیشم یکم نگرانم

23 پاسخ 514 بازدید


علآیم بارداری در هفته نهم

سلام
من تا هفته قبل علائم حاملگیم شدید بود تهوع داشتم حتی معذرت میخوام عوق میزدم درد سینه زیاد داشتم دلمم درد میکرد نه شدید ولی خب یه وقتایی بود ولی الان یه هفته است که علائمم کمتر شده بیشتر سینه درد دارم و هر از گاهی درد زیر شکم یا تیر کشیدن شکم به نظرتون طبیعیه؟ هفته قبل سنو رفتم روز دو شنبه ضربان داشت

12 پاسخ 622 بازدید


گن بستن بعد زایمان

سلام بچه ها کسی هست که تجربه بستن گن بعد از زایمان را داشته باشه چند روز بعد میشه بست اگه سزارین هم باشیم میشه

124 پاسخ 646 بازدید


بالا بودن قند یکساعته و دوساعته

سلام خانما و دکتر اوما، من دیروز آزمایش قند دادم ناشتا 84، قند یکساعته دوساعته و سه ساعته هم دادم ک قند یکساعته 191بود، دو ساعته 173 و سه ساعته هم 122
ک رنج آزمایش برای یکساعته تا 180هست و برای دو ساعته تا 153،
75گرم هم گلوگز خوردم،
خب حالا سوالم اینه چکاری باید انجام بدم ک قند یکساعته و دوساعته پایین بیاد؟ خانومایی ک مشکل منو داشتین و مشکلتون حل شد بیایین بگین بهم

5 پاسخ 360 بازدید


دقت اندازه گیری طول سرویکس در غربالگری اول با سونوگرافی غیر واژینال

مشکوک به رحم دو شاخ هستم
طول سرویکس که در سونوگرافی غربالگری اول (واژینال نبوده) اندازه گرفته شده قابل اعتماد هست؟؟؟ یا حتما باید سونوگرافی واژینال انجام بشه؟؟؟

22 پاسخ 763 بازدید


چه میزان ترشح عادی هست

بچه ها شما هم ترشح دارید که مجبور بشید تند تند لباس عوض کنید

44 پاسخ 444 بازدید