Ooma

فولیک اسید یا یدوفولیک تا ماه چندم باید استفاده کنیم زیادش ضرر نداره؟

من از اول تا سه ماهگی شبی یکی فولیک اسید میخوردم بعد از این که سه تموم شد دکتر رفتم بهم یدوفولیک داد و کلسیم و ویتامین دی. حالا سوالم اینه که مگه نباید تا سه ماهگی اسید فولیک مصرف کرد؟ یدوفولیک بخورم تو ماه چهار دیگه خیلی زیاد نمیشه؟

39 پاسخ 976 بازدید


گلود درد دخترم هشت سالشه

سلام. دخترم هشت سالشه. صبح که بیدار شد گلو درد داشت چه نوع شربتی میتونم بهش بدم و چه سوپی براش مقویه ممنون میشم راهنمایی کنید.

15 پاسخ 335 بازدید


سرفه های بیش از حد نوزاد سه ماهه

سلام خسته نباشید
دخترم سه ماه و چهار روزشه از یکماهگی سرفه داشت که دکترش گفته بود به خاطر رفلاکسشه اما الان سه چهار روزه که شدیدتر شده و حالته پخته تر که موقع سرفه سینش هم صدا میده کمی هم دستاشو روی گوشاش میبره چون ما شهرمون عوض شده و شمال شرجیه کولر هم نیست متاسفانه پنکه سقفیه الان دو روز هم هست که خاموشش کردم ولی باز هم خوب نشده شربت چی میتونم بهش بدم فعلا فقط قطره ی بینی سدیم کلراید استفاده میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

5 پاسخ 482 بازدید


ورم و نفخ بچه ۵۰ روزه

سلام شکم دخترم از دبروز اینگار ورم کرده طبیعی هس بنظرتون؟ اصلا نفخ هس یا خطرناکه ببرم دکتر
خ نگرانم اگه کسی میدونه ج بده ممنون

2 پاسخ 469 بازدید


دل درد و سینه درد

سلام . طبق نرم افزار ۴ روز پیش تخمک گذاریم بوده ولی هر سه ماه تقریبا پریودم نزدیک ۱۵ روز عقب میوفته (۴۷ روزه میشه تقریبا)
دیشب اقدام داشتم و دیروز و امروز هم دلم تیر می‌کشه هم سینه هام حساس شده. ممکنه تخمک گذاری دیر تر باشه و این دردا به خاطر اون باشه؟ یا عفونتی چیزی ؟
چون به یکبار که نینی نمیشه و اگرم بشه همون روز درد نمیگیره 🤦🏼‍♀️

12 پاسخ 333 بازدید


کیت تخمک گذاریم رو میشه ببینید

سلام خانما میشه راهنمایم کنید

32 پاسخ 563 بازدید


دوستان راهنمایی کنید ممنونم

سلام دوستان وقتتون بخیر .کودک ۱سالو۳ماه چندماهی هست یه یک نقطه خیره میشه و خیلی میترسه خودشو تو بغل مامانش قایم میکنه و اشاره میکنه ب همون نقطه این موضوع مامانشو خیلی نگران کرده اگر میشه لطف کنید اهنمایی کنید چیکار کنه

30 پاسخ 542 بازدید


سلام پزشک اوما وقتتون بخیر یه سوال داشتم

من هفته ۲۲ بارداری هستم الان چهار روزه هر ۲۴ ساعت لکه بینی دارم البته روز اول و دوم لکه بینی بود الان چیزی شبیه ترشحاته دیروز رفتم دکتر برام شیاف نوشت روش نوشته به مدت ۱۰ شب شبی یکی ستفاده کنم. بتظرتون نیاز هست ک هرشب استفاده کنم یا نه؟؟

8 پاسخ 313 بازدید


کیست تخمدان راست و بارداری

سلام دوستان
امروز رفتم سونو واژینال و متوجه شدم تخمدان چپ و رحمم کاملا سالمه اما کیست تخمدان راست دارم ...
کسی اینطور بوده ؟ درمان با دارو گیاهی موثر هست یا نه؟
و آیا برای بارداری مشکل ایجاد می کنه؟

45 پاسخ 511 بازدید


قطره خیلی خوب مولتی ویتامین برای نوزاد

سلام من یه قطره مولتی ویتامین مرکز بهداشت به نوزادم داده خیلی بوی بدی میده فکر کنم ایرانی هست میشه یه قطره مولتی معرفی کتید و یه قطره ویتامین آد ممنون

22 پاسخ 530 بازدید


نظر سنجی درمورد خرید کمد وویترین دخترم

بالایک هاتون بهم بگید کدوم قشنگ تره

283 پاسخ 913 بازدید


سلام لطفا فوری بیاید این ازمایش تفسیر کنید واجبه ممنون

همین دیگ واجبه

33 پاسخ 458 بازدید


جواب آزمایش خون غربالگری اول

سلام دوستان و پزشک اوما،این جواب غربالگری خودمه لطفا میشه تفسیر کنین ممنون

7 پاسخ 359 بازدید


سلام شیر دادن ب بچه و بالا آوردن زیاد 😭🥺😩کمکم کنید

من هرچی شیر خودمو میدم بالا میاره آبکی هم هست باز گشنه میشه بازمیدم خیلی زیاد میاره بالا مجبورم شیر خشک بدم وسطای شیر دادن خودم
روزی۱۰بار بالا میاره هم آبکی هم پنیری
بی بی کر کولیک ایز پدی لاکت اینا همش میدم اما هیچی رفلاکسش هم شربت امپرازول میدم اما فایده ندارن چیکار کنم هسته شدم ۲۴ساعت لباسش خیسه از بس بالا میاره دیگ داره می‌ره تو ۴ماه

199 پاسخ 2,749 بازدید


خونریزی شدید بعد زایمان

سلام خانم دکتر من بعد زایمان ک خونریزیم چهل روزه تموم شد تقریبا ماهی سه بار پرید میشم
یک هفته تمیزم دوباره پرید میشم چیکارکنم توانمو گرفته
بچمم شیر خودمو میخوره

11 پاسخ 480 بازدید


سونو داپلر و وزن جنین

سلام اومایی های عزیز،من ۳۲ هفته ۵ روز سونو داپلر دادم میفرستمش پایین....دکترم گفت وزنش کمه بعدشم امپول هپارین داد روزی دوتا میزنم....الان دوباره تکرار کردم‌۳۵ هفته و۵ روز سونو رو ببینین وزن دخملم خوبه...سونو داپلر خوبه؟؟؟؟؟س

36 پاسخ 557 بازدید


راهکار برای خلط گلو

سلام خانوما.میشه ی راهکار واسه خلط گلو بدین؟؟و اینکه مامانایی ک تو بارداری تجربش کردن تا ماه چندم اینجوریه؟

14 پاسخ 390 بازدید


دکتر اومای عزیز اظهارنظر بفرمایید. آیا همه چیز نرمال هست؟ ممنونم

سلام و خسته نباشید امروز رفتم سونو و سن و اندازه و ضربان قلب رو شنیدم، میخواستم ببینم آیا همه چیز نرمال هست؟

43 پاسخ 1,044 بازدید


اندازه تیغه بینی تو آنومالی

خانوما توروخدا بیاین ببینم کسی مثل من بوده
من الان سه تا سونو دادم همش گفتن سالمه و مشکلی نیست هم دکتر سونوگرافی هم دکتر متخصصم
الان رفتم مرکز مامایی ماما بگیرم اونجا همه مدارک رو بررسی کردن میگن تو انومالی nb 6.12mm زده پیگیری نکردی اونموقع
منم گفتم هیچی بهم نگفتن گفتن سالمه
دارم دیوونه میشم بخدا چیکار کنم
کسی تا حالا اینجوری بوده؟
الان دستم ب هیچ جا بند نیست

83 پاسخ 931 بازدید


شیر مادر یا شیر خشک

سلام اونای که سزارین شدن نوزادشون شیر مادر میخوره یا شیر خشک ؟اگه شیر خشک میخوره چه شیر خشکی استفاده میکنن ؟

13 پاسخ 381 بازدید