دل درد هفته ۳۱..
بچها نی نی خودشو محکم جمع کرده بود یه طرف شکمم یکم راه رفتم ماساژ دادم شکممو
ولی از همون لحظه تاالان به بند دل درد دارم
خیلی ترسیدم چیکارکنم😭 توروخدا بیاین کمرمم دردمیکنه
سونوگرافی خوب اصفهان برای غربالگری
سلام وقت بخیر
بچه ها سونوگرافی دکتر فرخی توی آمادگاه را کسی برای غربالگری دوم رفته خوبه؟ چه فرقی با اون یکی مرکزش میکنه که توی خیابون سروشه. دکتر فرخی خودش تو کدوم مرکزه؟
ضعف اسپرم کم تحرکی
تحرک و مورفولوژی پایین اسپرم میتونه عامل سقط باشه یا فقط منجر به عدم بارداری میشه؟
جواب آزمایش قند خون در بارداری چگونه است؟
سلام
میخواستم بدونم در دیابت بارداری قند ناشتا مد نظر هستش یا قند 2 ساعت بعد؟؟؟
اگه کسی تجربه داشته لطفا راهنماییم کنید
چند روز پیش خارش شدید داشتم نه سوزش و نه ترشح بد بود فقط خارش بود زنگ زدم به دکترم گفتم بهشون یه پماد بهم معرفی کردن استفاده کردم خارشم قطع شد از صبی یه حس خفیف سوزش داخل واژنم دارم ممکنه عفونت نهفته داشته باشم؟؟؟تا اخر هفته هم نمیتونمبرمپیش دکتر نوبتم اخر هفته هست چکار کنم ؟؟
نرم بودن سر نوزاد
سلام میشه لطفاً برام توضیح بدین اینکه میگن جلو و عقب سر نوزاد تا یه مدت نرمه و به مرور سفت میشه دقیقاً چقدر طول میکشه که سفت بشه و اینکه اگه فشار داده بشه و بره داخل چی میشه.. من دور و برم بچه زیاده خودم هم خیلی وارد نیستم تو لباس تنش کردن خیلی میترسم میخوام بدونم خدای نکرده اگه به مقدار فرو بره چی میشه؟
و اینکه چقدر باید مواظب بود مثلا من ماساژ بدم سرس رو فرو میره؟
راستی شنیدم اگه فرو بره بچه نمیتونه خوب شیر مادر رو بخوره، حقیقت داره؟
الان بچه من خوب شیر نمیخوره به خاطر کولیکشه یا سرش مشکلی پیدا کرده؟
خیلی بابت سر نوزاد استرس دارم. 😰😰
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام خانما درباره وزن گیری نوزاد سوال داشنم
دخترم شش ماه و هفده روزشه وزنش کردم ۶کیلو ۲۰۰گرم بود چهار ماهش که بود وزنش کردم۵ کیلو ۴۰۰گرم بود یعنی تو این دوماه فقط هفتصد گرم اضافه کردم از پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدم نگرانم چیکار کنم چرا انقدر کم وزن اضافه میکنه
تعیین سن بارداری و سونوگرافی
سلام خانم ها من دوره های پریودیم منظم بوده البته با دارو و بر اساس اخرین دوره پریودیم سن بارداریم شش هفته و یک روز هست امروز رفتم سونو داخلی دکتر گفت یه ساک خیلی کوچیک هست و سن بارداریت پنج هفته هست برای دو هفته دیگه برام سونو نوشته خیلی نگرانم کسی همچین تجربه ای داشته ؟؟؟
سفت و تیره شدن مدفوع نوزاد
سلام دخترم هم مدفوعش سفت شده هم سبز تیره مایل به سیاه
چیکار کنم
تفسیر جواب آزمایش ببینین واسه چیه؟ چطوره؟
سلام این آزمایشات برا چی هست جوابش چطوره؟؟
پاره شدن کیسه آب چجوریه؟؟؟
سلام بچه ها پاره شدن کیسه آب چجوریه؟
رنگ مو در هفته ۱۸-۱۹میشه ؟
سلام من عروسی داداشم عید قربان هست .الان هم موهام دو رنگ هست تا اون موقع که ۱۸_۱۹هفته میشم امکان هست موهامو رنگ کنم ؟
جواب ازمایش و سونو nt و غربالگری
سلام دکتر میشه جواب ازمایش و سونو منو ببینید مشکلی نداره؟میشه تفسیر کنید ازمایشمو. دوقلوباردار هستم.اگه جنسیت هم میتونید حدس بزنید😉
شرایط آزمایش قند ناشتا و یک و دو ساعته
سلام خانمای عزیز، من فردا آزمایش قند دارم چندساعت ناشتایی لازمه؟ شام گوجه تخم مرغ خوردم ایرادی نداری؟ چه چیزایی نباید قبلش بخوریم واینا؟؟؟ راهنمایی کنین
لکه بینی و خونریزی میان چرخه قاعدگی؟؟؟
سلام دوستان و دکتر عزیز امروز روز ۱۶ چرخه قاعدگی هستم که لکه خون و خونریزی مشاهده کردم در حال اقدام به بارداری هستم و قاعدگیم دو هفته پیش تموم شده دلیلش چی میتونه باشه
دلدرد و کمردرد در هفته سی و سه
سلام بچه ها من هفته سی و سه هستم از دیروز صبح دلدرد پریودی دارم و کمردرد زیاد نیست ولی میگیره ول میکنه جوریه که وقتی دلم درد میگیره ناخودآگاه اخم میکنم ینی دردش اینجوریه و همراه باهاش حالت تهوع و سرگیجه میگیرم . تکونای بچم خوبه. خطرناکه؟
سلام خانم دکتر و خانمای اوما لطفا اگه میدونین جواب بدین ممنون
من هر دفعه خیلی کم ترشح زرد رنگ دارم البته ببخشید یبار دستمال میکشم سفیده یبار زرد سوزش خارش هم ندارم نگرانم یعنی چی هست؟
کلسیم و آسپرین
سلام دکتر اوما وقت بخیر میخواستم بدونم خوردن این قرص کلسیم با آسپرین البته با فاصله زمانی زیاد مشکلی نداره؟ ممنون از پاسخ گوییتون 🌷
سلام ممنون میشم ازمایش منو تفسیر کنین
سلام خدمت دکتر عزیز و خانمای گل ازمایش منو نگاه کنید ببینید مشکلی هست تا شنبه که ببرم پیش دکتر
اگر قرنیه چشم نازک باشه
تا حالا چندبار خواستم لیزیک و prqکنم چشمامو ولی هر بار میگن قرنیه چشمت نازکه.و انجام نمیدن میگن یه سال دیگه بیا دستگاه های جدید بیاد.به دکتر زنان گفتم گفت اگر واقعا نازک باشه سزارینت میکنم و طبیعی لازم نیست زایمان کنی.فرستادم پیش متخصص چشم نامه گرفتم ببرم براش. به نظرتون واقعا راسته یا الکی برای دل خوش کردن من گفته؟ اصلا چیز در این مورد شنیدید؟




