Ooma

سلام پسر من همش نفخ میکنه شیر خودمو میخوره تا کی این وضعیت ادامه داره؟؟

سلام پسر من ۲۵ روزشه همش نفخ و دل پیچه داره قرمز میشه انقدر زور میزنه خیلی دلم براش میسوزه شبها خوابش نمیبره دکتر بهش پدی لاکت و کولیک آید داده تا چند وقتگیش این وضعیت ادامه داره؟؟؟
من خودم تو تغذیم خیلی رعایت میکنم هیچی نمیخورم

30 پاسخ 401 بازدید


کم بودن مایع دور جنین در هفته ۳۳ و ترشحات زرده

سلام من امروز رفتم سونوگرافی گفت مایع آمونتیکت کمه و این که ترشحات رنگی زرد یا یکم سبز هم چند روزه که دارم و امروز هم همش خیلییییی تشنمه
غیر عادیه ؟ چیکار باید انجام بدم؟

23 پاسخ 633 بازدید


میشه ازمایش ان تی ببینی نرماله

هرکی میدونه بگه مرسی عزیزا

8 پاسخ 651 بازدید


دوستان لطفا جواب بدین خیلی نگرانم

دوستان من پس فردا میخام زایمان کنم از دیشب هر دوسه ساعت یبار ترشح دارم مث ابه زیاد نیس خیلی کمه میترسم میگم شاید کیسه آبم پاره شده باشه بنظرتون برم دکتر یا چیز مهمی نیس ممنون میشم راهنمایی کنید. تکرر ادرار هم دارم

20 پاسخ 590 بازدید


علت کبودی بدن و راه درمان آن

دست و پام بی دلیل کبود میشه اصلا هم جاش خوب نمیشه درد هم میکنه😢😢😢 اصلا خودم نمیفهمم ک ب کجا خورده اکثرا هم بی دلیل کبود میشه جاشم ب این زودیا خوب نمیشه

26 پاسخ 1,811 بازدید


تفسیرسنولطفااگه میشه جواب بدین

سلام دوستان میشه سنوروتفسیرکنیدببینیدمشکلی هست یانه

7 پاسخ 334 بازدید


تعداد دفعات نزدیکی برای بارداری

با سلام و وقت بخیر
میخواستم بدونم چرا با وجود اینکه میگن اسپرم طول عمر ۴ الی ۵ روزه داره ولی نزدیکی باید یک شب در ميان باشه؟
حقیقت همسر من توان بیشتر از یه تعدادی رو نداره! خودمم همینطورم پس یعنی اگه دو روز قبل تخمک گذاری و روز تخمک گذاری با کیت نزدیکی داشته باشیم امکان بارداری نیست؟

2 پاسخ 843 بازدید


شیر مادر چند ساعت سالم میمونه؟

سلام ببخشید شیر خودمو دوشیدم . تو شیشه شیره
تا چند ساعت سالم میمونه؟

14 پاسخ 801 بازدید


حساسیت سینم ضعیف شده

اولین بارداریم هفته یازده بارداریم ولی حساسیت سینم کمتر از روزای اول شده این چیز طبیعی هست یا ن...خیلی نگران فندقمم...ولی عوضش سردرد دارم وحشتناک

11 پاسخ 392 بازدید


پنیرک سینه در بارداری

سلام من از سینه ام ترشح پنیر ک میاد طبیعی هست

2 پاسخ 416 بازدید


کیت تخمک گذاری و آمپول hcg

سلام
استفاده از آمپول hcg روی دو خط شدن کیت تخمک گذاری تاثیر داره؟؟؟
کسی تجربه مشابه داشته ؟؟

8 پاسخ 393 بازدید


تعیین جنسیت در ۱۴ هفته و پنج روز

دوستان چقدر میشه اعتماد کرد به تعیین جنسیت در هفته ۱۴ ؟

11 پاسخ 985 بازدید


زایمان طبیعی با وجود دیابت

سلام من دیابت دارم و وقتی کودک بودم یک عمل در قسمت کشاله ران داشتم میخواستم بپرسم میتونم زایمان طبیعی داشته باشم ؟؟؟

10 پاسخ 508 بازدید


تشخیص حرکات جنین در هفته ۱۸ بارداری

سلام بچه ها من هفته ۱۸ بارداری هستم .حرکات جنین رو به وضوح حس نمیکنم .شما ها چکار کردین ک خوب حرکاتش رو حس میکردین؟

58 پاسخ 509 بازدید


شیردهی به نوراد نارس

سلام خدمت پزشک محترم
و خسته نباشید
دختر من هفته ۳۳ به دنیا اومد و ده روز تو دستگاه بود و الان یک ماهش شده
سوالم این هست که آیا برای شیر دهی همچنان باید هر دو تا سه ساعت بیدارش کنم یا اینکه شب هم باید این رویه تکرار بشه یا نه هر وقت خودش شیر خواست بهش بدم ؟
اگر من دخترم رو بیدار نکنم گاهی تاچهار ساعت یا بیشتر میخوابه و شیر نمیخواد
ایا بیدارش نکنم تو اون بازه زمانی ؟

1 پاسخ 532 بازدید


بد خوابی نوزاد و نخوابیدن در شب

سلام
پسر من کم کم داره شش ماهش تموم‌‌ میشه ولی متاسفانه خوابش هنوز تنظیم نشده شب تا صبح هر دو ساعت و شایدم کمتر میپره توی خواب و بیدار میشه و گریه میکنه دیگه امان من رو بریده ، نمیدونم چیکار کنم ، صبح ها همش کلافه‌ست چون شب درست نمیخوابه،مشخص هست خوابش میاد ولی نمیخوابه هی پاشو محکم میکوبونه روی تخت ، هی تکون میخوره ، کسی همچین تجربه ای داره ؟

30 پاسخ 394 بازدید


سلام من خیلی بالای کمرم درد می‌کنه چیکار کنم 😢

کسی بوده شرایط منو داشته باشه با چی خوب شده ؟ ممکنه تا آخر بارداری همینجوری بمونه؟

20 پاسخ 503 بازدید


نشستن کودک و ربط آن به پرانتزی شدن پاها. آیا ارثی هست؟ یا خیر

سلام خانم دکتر خسته نباشید. دختر من عادت داره 2 زانو میشینه. ینی رو باسن میشینه و زانو هاش جلو و ساق پاش رو میده رو به عقب. و رو به بیرون. آیا این گونه نشستن ضرر دارد و پا را پرانتزی میکنه؟

29 پاسخ 784 بازدید


دارم از استرس میمیرم میشه راهنمایی ام کنید 😢😢

راستش من دو هفته پیش هم تاپیک زدم و از دوستان در مورد آی یو آی پرسیدم چون آز آخر اسپرم همسرم نشون میداد که احتمال باردار شدن کم هست و فعلا باید تا سه ماه یه دارویی مصرف کنه و بعد اقدام کنیم. من سه شنبه هفته گذشته نوبت آندوسکوپی داشتم و به خاطر مشکلاتی که داشت دکتر بهم کلی دارو داد. از اون روز روزی 12تا آنتی بیوتیک(آموکسی سیلین و مترونیدازول و بیسموت از هر کدوم 4تا) و امپرازول و کلیدنیوم سی از هر کدوم دو تا.
حالا من هر ماه 27 روزه پریود میشدم ولی الان روز 32هست و هیچ خبری نیست!
استرس گرفتم اگر باردار باشم چه بلایی سر بچه میاد با این همه دارو 😭

16 پاسخ 841 بازدید


خانما کمک کنین لطفا؟ضروری

انیا الان داشت بازی میکرد نمیدونم با چی زده تو چشم خودش سفیده چشم راستش یه لکه خون بزرگ و غلیظ تو چشش افتاده چیکارش کنم؟ الانم که جایی باز نیس یکم گریه کرد اما الان داره میخابه نگران چشاشم چیکار کنم؟

22 پاسخ 961 بازدید