Ooma

سلام ممنون میشم ازمایش منو تفسیر کنین

سلام خدمت دکتر عزیز و خانمای گل ازمایش منو نگاه کنید ببینید مشکلی هست تا شنبه که ببرم پیش دکتر

24 پاسخ 337 بازدید


اگر قرنیه چشم نازک باشه

تا حالا چندبار خواستم لیزیک و prqکنم چشمامو ولی هر بار میگن قرنیه چشمت نازکه.و انجام نمیدن میگن یه سال دیگه بیا دستگاه های جدید بیاد.به دکتر زنان گفتم گفت اگر واقعا نازک باشه سزارینت میکنم و طبیعی لازم نیست زایمان کنی.فرستادم پیش متخصص چشم نامه گرفتم ببرم براش. به نظرتون واقعا راسته یا الکی برای دل خوش کردن من گفته؟ اصلا چیز در این مورد شنیدید؟

11 پاسخ 385 بازدید


دخترم دندون درآورده زود نیس؟

سلام دوستان و دکتر جان دخترم 5 ماهشه دوتا دندون از پایین درآورده زود نیس؟
چیکار کنم دردش کم شه خیلی بیقراری میکنه

33 پاسخ 893 بازدید


توضیح در مورد کیت

سلام خوبین
من میخوام این ماه کیت بارداری بگیرم
نمیدونم چ روزی باید استفاده کنم و چطوریه
امروز روز ۶ سیکلم

11 پاسخ 422 بازدید


قطع خون ریزی طولانی مدت

سلام من ۴۳ روزه امپول سه ماهه جلوگیری زدم ۳۵ روزه خونریزی گرفتم خیلی ازیت میشم چیکارکنم که قطع بشه

2 پاسخ 295 بازدید


سلام دوستان ترو خدا ممکنه جواب بدین اینجا کسی بوده آب دور جنینش زیاد باشه ؟؟

من امروز nst دادم بیمارستان ک سونوی اخرمو دید گفتن باید مجدد سونو بدی ببینیم اب دورش زیاد شده یا ن. اب دور بچه تا هفته ۳۴ عددش ۱۴ سانت بود و نرمال ولی هفته ۳۸ و ۳ روز شده بود ۲۴ دیابت هم ندارم فشارمم نرماله کسی بود شرایطش مثل من باشه و بچه سالم باشه؟؟ اخه ب من گفتن اگه توی سونو مجدد بازم افزایش داشته باشه ممکنه کلیه اش مشکل داشته باش خیلی نگرانم 😔
دکتر خودم چیزی نگفته بود ک ممکنه مشکلی باشه ماماخصوصی هم گرفتم اونم چیزی نگفت ولی امروز بیمارستان ترسوندم

39 پاسخ 658 بازدید


بی قراری و بد خلقی نوزاد

سلام
پسرم شش ماهش داره تموم‌ میشه خیلی بد خلق شده خوابشم که شبها افتضاحه هر دو ساعت بیدار میشه ، همشم در حال خاروندن چشم و بینی و دهنشه، نمیدونم باهاش چیکار کنم واقعا کلافه شدم کسی علتش و میدونه؟

12 پاسخ 670 بازدید


خونریزی درهفته ۲۲بارداری

سلام بچه هامن دیشب خونریزی داشتم خیلی ترسیدم رفتم بیمارستان سونوکرد صدای قلب نی نی ام شنیدم. اما بازم نگرانم‌
کسی بوده این چنین باشع؟؟
من تاحالا ن لکه بینی داشتم ن خونریزی ازاول باردیم اولین باربود😔😔😔

13 پاسخ 523 بازدید


در مورد آمپول ریه سوال دارم

سلام خانوما من چند وقته کلا درد پریودی دارم ک میره و میاد
و چون نشون دهنده ی زایمان زودرسه دیشب امپول ریه( بتامتازون) زدم
بعد امروز صبح درد پریودی شدید گرفتم نیم ساعتی بیشتر طول کشید هم دل هم کمرم
الان خوبم ولی بازم نسبت ب قبل بیشتر بود دردم
ب نظرتون ممکنه از امپول باشه یا علت دیگه ای داره؟

15 پاسخ 734 بازدید


دخترم سرما خورده چی بدم بهش

سلام به دکتر اوما عزیز و دوستان خوبم که همیشه همراه هم هستن و همدیگرو تنها نمیزارید یه سوال دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون دخترمو پریروز بردم پیش دکترش واسه اینکه خیلی بالا میاورد شیر هم نمیخورد خیلی کم میخورد به نظرم رفلکس داره البته اینم بگم ۵ ماهشه از اول مامانم اینا نزاشتن ببرمش دکتر میدونید که قدیمیا حرف خودشونو میزنن خلاصه بگم دکتر شیرشو عوض کرد بیومیل ای ار نوشت خیلی ام سخت پیدا میشه یعنی سرویس شدم
داروهاشم اینا هستن
متوکلوپرامید
سان اکتین قطره اهن گفت کم خونی داره که سرش همیشه داغه و تعریق میکنه
قطره زیتوکید که فک میکنم زینک باشه ویه قرص دیگه ک پیداش نکردم فعلا قرص نکسیم همچین چیزی
حالا از دیروز سرما خورده عطسه سرفه ابریزش بینی همش کسل کلافست نمیخابه نمیدونم چی بدم خوب بشه شربت سرماخوردگی نوزاد رو از داروخونه خریدم گفتن دو برابر وزنش باید بدی الان ۶ کیلو نیم دخترمه چقد باید بهش بدم خیلی داره بی قراری میکنه هم خودش اذیت میشه هم من که......🤦‍♀️ممنون میشم کمکم کنید مرسی

5 پاسخ 400 بازدید


اب مایع دور جنین در هفته ۳۷

سلام
خانوم دکتر اب مایه دور جنین من در هفته ۳۷
۹۹ mmاستدکتر چیزی به من نگفت به نظرتون کمه من نیاز به مصرف اب دارم
الان من تازه وارد هفته ۳۷ شدم

9 پاسخ 427 بازدید


پسرم امروز چهار ماهش پر شد،اشکال نداره واکسنش رو شنبه بزنم ؟

دو ماهگیش هم چون تعطیلی خورد یه روز دیرتر زدم

8 پاسخ 406 بازدید


خارش شدید وجوش قرمز درکل بدن

سلام چندروز کل بدنم می‌خواره وجوش زده ریزه ریزه دارم میمیرم نابود شدن چکارکنم

25 پاسخ 394 بازدید


شیر سرد خودمو بدم ب بچه؟؟❌❌

شیرمو گذاشتم تو یخچال یکم سرد شده. میتونم ب بچم بدم یا صبر کنم گرم شه؟

9 پاسخ 781 بازدید


سفت شدن جنین و انقباض

سلام من همش شکمم سفت میشه انگار بچه خودشو یه جا جمع میکنه نفسم میگیره اینا علائم زایمانه؟ ولی دردی ندارم دلیلش چیه

61 پاسخ 779 بازدید


مدفوع سبز رنگ و ژله ای و کف دار در نوزاد

سلام
گلاب به روتون عکس مدفوع هست نبینید اگه بدتون میاد
خیلی عذر میخوام بابت این عکس
قبلا هم مطرح کرده بودم
دخترم فقط شیر منو میخوره
الان حدود ۲۰ روزه مدفوعش فقط و فقط سبز رنگه
دونه های زرد توش داره
گاهی خلط توش داره و حالت ژله ای هست
گاهی هم که بازه پوشکش از مقعدش کف میزنه بیرون
آب دهنش هم گاها کفی میشه
براش نوبت گرفتم ولی خیلی نگرانم تا موقع نوبتش برسه
نیازه ببرمش اورژانسی چیزی؟
البته اولِ شیرمو که میدوشم سبز کمرنگه ممکنه واسه این باشه رنگ مدفوعش؟ ۲۰ روزه زرد نشده رنگش
قبلا زرد بود

44 پاسخ 453 بازدید


عوض کردن شیر خشک

سلام عزیزان من بچم شش ماهشه شیر نان یک بهش میدادم الان میتونم شیر شماره دو رو بهش آپتامیل بدم ؟
چند وقته شیر خشک شو قشنگ نمیخوره انگار بدش میاد

19 پاسخ 421 بازدید


تفسیرآزمایش هورمونی... پزشک اوما لطفا تفسیر میکنید؟

بچه ها میشه لطفا آزمایش منو تفسیر کنید؟،🙏

17 پاسخ 298 بازدید


عکس پامو میزارم میشه ببینید در مورد لکه های قرمز

سلام خانم ها من دوسال از این لکه های قرمز مخصوصا رو پام میزنم چند بار دکتر رفتم همه دارو میدادن کم میشد دوباره برمیگشت هیچ خارش یا برامدگی نداره اصلا حسشون نمیکنم انگار خون میاد زیر پوستم الان باردارم خطر ناک نیست تو بارداری از وقتی اسپرین استفاده میکنم احساس میکنم بیشتر شده به دکترم بگم یا اینکه برم دکتر پوست

12 پاسخ 860 بازدید


کیت تخمک گذاریمو میشه ببینید

سلام خانما امروز روز 10سیکلم هست میشه راهنماییم کنید

34 پاسخ 466 بازدید