سونو آنومالی رو انجام دادی؟
خو فعالیت ها رو کم کن. کمتر بشین. بیشتر دراز بکش. 18 هفته و سه روز شدی برو سونو آنومالی
من خودم زیاد مینشستم توی هفته شما زیر شکمم خیلی درد میگرفت، نشستنمو کم کردم یه چند قدم راه میرفتم دراز میکشیدم خوب شدم
بچه ها من گیج شدم الان من ماه چهارو تموم مردم یا نکردم
الان 17 هفته و یک روز شدی؟
بله مترانیدازول که ترشحات زردم دیگه ندارم یا خیلی خیلی کم و خارشمم خوب شد
اب زیاد بخور. روزی چند بارم لباس زیرتو عوض کن.
اگه 17 هفته و دو روز بودی بالای اسمت میزد 18 هفته. الان 16 هفته و دو روزی
خب منکه گیج شدم بلاخره کدوم درسته اونی ک تو پرانتزه یا اونی ک جلو اسممونه این چ وضعشه اخه
خب باید صبر کنی هفته ات که تموم حسابش کنی. الان تازه دو روز از هفته 17 رد کردی. هنوز 17 هفته ات تموم نشده. توی 17 هفته ای. 6 روز دیگه ان شاء الله به سلامتی که سدی 17 هفته و یک روز
4 ماهت تموم میشه.
ریاضیش اینطوریه 17 ضربدرد 7 میشه 119 به علاوه یک روز میشه 120 تقسیم بر 30 میشه 4.
برای سونوگرافی آنومالی که میخوای بری هر موقع بالای اسمت شد 19
یعنی 18 هفته ات تموم شد سه روزم گذشت یعنی 18 هفته و سه روز شدی برو
ما ک اینجوری نمیشدبم حتما ب دکتر بگو
روی لباس زیرت جوش شیرین و پودر صابون بچه فیروزه که جلدش صورتیه بریز بذار خیس بخوره بعد بشورش.
سلام اگر این سفتی و گرفتگی با استراحت برطرف میشه و بالای یک دقیقه هست مشکلی ندارد اما اگر تکرار شونده هست باید دارو مصرف کنید