Ooma

کراتین مو در منزل.نوع مواد کراتین

خانوما کسی سر رشته داره از مواد کراتین؟
این موادی ک عکسشو میذارم خوبه از دیجی کالا بخرم خودم موهامو کراتین کنم؟
سر درمیاره کسی از مارک و اینا
ک این مدل چقد صافی میده

13 پاسخ 760 بازدید


نحوه مصرف پودر او ار اس برای درمان اسهال

سلام من پسرم اسهاله از دیروز دکتر بردم اما چیزی برای اسهالش نداد الان داروخونه اینو داد
چجوری باید بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید

30 پاسخ 648 بازدید


تفسیر ازمایش مدفوع نوزاد

سلام دکتر عزیز،میشه جواب ازمایشو برام بگید

11 پاسخ 559 بازدید


هنوز لکه بینی دارم طبیعیه؟

از دیروز هنوز لکه بینی دارم...خطر ناک نباشه؟؟؟دارم از استرس میمیرم...برم دکتر ؟

22 پاسخ 570 بازدید


گرفتگی رگ گردن توی سیکلiui

سلام پزشک عزیز،خانومای گل
کمک کنید که رگ گردنم گرفته شدید😭به حدی که نمیتونم میلی متری جابه جاش کنم،ازپشت گردن تا مچ دست تیرمیکشه
نمیدونم چیکارکنم،میترسم قرصی چیزی بخورم،چون روزسومیه کهiuiکردم
باپماد دیکلوفناک چرب کردم،کیسه آب گرمم گذاشتم ولی فایده نداشت
یکسری دیگه ام اینجوری شدم،فقط باامپول شل کننده عضلات خوب شدم
الان باتوجه به iuiکردنم،چیکارمیتونم بکنم دکتر؟داغونم

25 پاسخ 472 بازدید


فولیکول ضخامت آندومتر

سلام خانوم دکتر ودوستان اوما
من سونوی بررسی فولیکول انجام دادم میشه بفرمایید وضعیت چطوریه وباید چکار کنم میشع آمپول بزنم

39 پاسخ 466 بازدید


خانمایی که تجربه سرخک آبله یا هر دونه نوزاد رو دارن خواههههش میکنم بیایید اینجا

سلام عکس دونه های پسرم رو میفرستم
ده روز پیشا به مدت سه چهارروز تب داشت دوسه تا دکتر بردم تا بالاخره گفتن عفونت گوش داره. چندروز آنتی بیوتیک دادم. الان مشکلی نداره سرحاله و اشتهاشم خوبه ولی از صبح این دونه ها رو روی رون پاش تا پایین دیدم روی پایین دستاشم چندتا داره.
در کل مشکل آلرژی هم داره
متاسفانه دیروزم خرما بهش دادم خوشش اومد البته همیشه بهش خرما میدم ولی دیروز زیاده روی کرد واقعا
الان از قیافه این دونه ها میشه تشخیص داد که چی هستن؟
چون چندروز بعد از تبشم این دونه ها رو زده خیلی بابت سرخک و اینا میترسم. واکسن یکسالگیشم یکماه پیش زده

18 پاسخ 1,108 بازدید


تزریق واکسن کزاز در بارداری

سلام و وقت بخیر. هفته ۲۵ بارداری ام تمام شده. تا چه وقتی میتوانم واکسن کزاز را تزریق کنم؟

8 پاسخ 348 بازدید


راهکار چرخیدن سر جنین

سلام، وقت بخیر
من ۲۹ هفتمه و جنینم عرضی میباشد
راهی هست که سر جنین به پایین بیاد؟؟ و من مجبور به سزارین نشم !!

16 پاسخ 593 بازدید


جواب ازمایش ادرار و تیرویید

سلام پزشک محترم اوما
ممنون میشم جواب ازمایش من رو چک کنید
کشت ادرار و تیروئید
سن بارداری نوزده هفته و دو روز

12 پاسخ 367 بازدید


تفسیر آزمایش نوزاد چهارماهه

سلام خانم دکتر شبتون بخیر
سوال دوستم هستش ممنون میشم زودتر جواب بدین 🙏🙏
👇👇
دخترم جواب غربالگری که اومد گفتن باقالی هست گفتن 4ماهه که بشه تکرار کنم این👇 جواب آزمایشش هست باقالی هست یا نه؟؟

11 پاسخ 401 بازدید


عکس رنگی رحم و التهاب لوله چپ خفیف فالوپ

سلام
عکس رنگی گرفتم با بیهوشی
برام تفسیر میکنید لطفا
رحم عقب رفته مشکلی ایجاد میکنه واسم؟؟؟
گرفتگی داشتم با تزریق بازش کرد

29 پاسخ 512 بازدید


من الان هفته چند بارداری هستم ؟

سلام وقت بخیر
من تاریخ اولین روز از اخرین پریودم ۲ خرداد ۱۴۰۱
اما تو سونوگرافی ۲۶ تیر ماه انجام دادم هفته بارداری منو ۶ هفته نشون داد
که با این حساب این هفته وارد هفته ۷ شدم
این محاسبه به چه صورت هست ؟

8 پاسخ 621 بازدید


سلام خانوم دکتر میشه این سونوی دوستمو ببینین و تفسیر کنین

خانوم دکتر سونوی دوستمه اگ میشه لطف کنین تفسیرش کنین
ممنونم♥️♥️

2 پاسخ 426 بازدید


اسهال نوزاد۴ماه و۱۳روزه وکرونا مثبت

سلام خانم دکتر عزیز

پسرم ۴ماه و۱۳روزشه ،وزنش ۷و۶۰۰
ازشنبه بیمارستان بستری شد با تب بالا ک پایین نمی اومد ازمایشات لازم وعکس از ریه هم گرفتن ک خداروشکر همه منفی بود اما متاسفانه کرونا مثبت شد تحت نظر بود تا دیروز ظهر مرخص شدیم ،دیشب فقط عرق میکرد سرش طوری ک دستم خیس میشد ،امروزم صداش گرفته ،دفع مدفوع هم زیاد شده دیروز کلا شد ۹بار ،امروز تاحالا شده ۳بار،تب خداروشکر نداره ،دارو هم آزیترومایسین وکتوفین دادن ،شیرشم خوب میخوره ،فقط هم تغذیه با شیر خودم هستش،میشه راهنمایی کنید لازمه دوباره ببرم بیمارستان یا اسهالش بخاطر داروهاست؟؟متاسفانه خودمم روزدوم بیمارستان گرفتم

18 پاسخ 497 بازدید


تفسیر جواب ازمایش خون

سلام من بخاطر کم خونی به دکتر مراجعه کردم این ازمایش و نوشتن و منم انجام دادم هنوز پیش دکتر نبردمش

6 پاسخ 298 بازدید


تب یدفعه ای نوزاد ۸ ماهه

من پسرم تایساعت پیش خوب خوب بود الان اومدم شیرش بدم دیدم خیلی داغه با تب سنج دیجتال تب زیر بغلی ۳۸ و ۸ بود شیاف زدم و استا دادم ولی ی دقیقه بعدش پی پی کرد
علت تبش چیه چیکار کنم؟
دوباره شیاف بزنم؟

40 پاسخ 332 بازدید


مصرف دارو و تداخل دارویی

سلام خانم دکتر من قرص کابرگولین مصرف میکنم میتونم قرص آزیترومایسین و مترونیدازول درکنارش مصرف کنم؟

برا پرولاکتین چند روز بعد از تموم شدن قرصا میتونم آزمایش بدم؟

13 پاسخ 985 بازدید


سرماخوردگی در بارداری و آبریزش بینی

سلام خانم دکتر عزیز و مهربون
من شدیدا سرما خوردم سه روزه گلوم درد میکنه میسوزه سرفه خشک هم دارم گاهی داغ میشه بدنم گاهی میلرزم آبریزش بینی دارم. مایعات میخورم سوپ و آب‌لیمو و عسل. اما فایده نداره.
دکتر گفت چرک خشک‌کن آزیترومایسین و استامینوفن با شربت دیفن‌هیدرامین توی بارداری ضرر نداره میتونی بخوری. سرم هم دیروز و امروز زدم. خوب نمیشم، میترسم برای جنین مشکل پیش بیاد.
وقتی سرفه میکنم به شکمم خیلی فشار میاد. نمیدونم چیکار کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید🙏❤❤

7 پاسخ 347 بازدید


سوال درباره ی آی یو آی و بارداری دوقلویی

سلام دوستان و پزشک عزیز
یکی از دوستان میخواد آی یو آی کنه و دو قلو باردار بشه
من اطلاعی در این مورد ندارم
بنظرتون این که بگه دوقلو می‌خوام ، دو قلو براش میذارن؟
یا اینکه بستگی داره چندتا تخمک آزاد کنه

17 پاسخ 805 بازدید