سلام به پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
براسونو آنومالی روز سه شنبه نوبت دارم که ۱۸هفته و۳روز میشه زودتر نوبت ندادند.زمانش مناسبه ودیر نمیشه؟
آیا سونو ان تی وآنومالی حتما باید یک جا انجام بشه ؟
ممنونم از همگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402
1401/07/06





