سلام دوستای گلم..بچه ها من پنج شنبه موعدپریودم بود بعد چهارشنبه لکه دیددم گفتم دارم پریود میشم ولی این لکه بینی تا شنبه بود.ودیگه چیزی ندیدم..لکه بینی ام طوری بود که ب لباس زیرم اصلا نم نداد فقط دستشویی که میرفتم مثل ترشح قهوه ای بود ..حالا ب نظزتون پریودیم بوده یا باید منتظر باشم
پرسش (1401/05/10):
لکه بینی لانه گزینی چطوریه...خواهشا هر که تجربه داره بیاد😪😪😪
853
24
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
Maryam pormehr
بی بی چک نزدی؟
0
1401/05/10
Maryam pormehr
چ رنگی بود لکه ها
0
1401/05/10
❤azita❤ rb
بی بی بزن
0
1401/05/10
سمیه 💙
عزیزن اول بیبی چک بزن بعدش تست بتابده احتمال بارداری هست،،،ان شاءالله که مثبته
0
1401/05/10
سوال کننده
صبح زدم منفی بود
0
1401/05/10
سوال کننده
لکه ها قهوه ای بود
0
1401/05/10
سوال کننده
ترشح مانند بود خون نبود که چکه کنه
0
1401/05/10
سوال کننده
نمیدونم ..منتظرپریودم برم آی یو آی
0
1401/05/10
آسمان آرت
توی گوگل سرچ کنی عکس های لکه ی لانه گزینی میاد .
0
1401/05/10
بانو آسو .
عفونت نداشتی؟
0
1401/05/10
سوال کننده
چرا عفونت دارم
0
1401/05/10
sara rezae
سه الی چهار روز بعد لانه گزینی بیبی نشون میده انشالله حامله ای
0
1401/05/10
سوال کننده
ایشالله
0
1401/05/10
فریبا Barao
اول عفونتو درمان کن بعدش اقدام کن
0
1401/05/10
آهید اکبری
منم این ماه فک کردم لانه گزینیه سه روز هم زدم بالا از موعدم.یهو قطع کرد خیلی خوشحال بودم.
دو روز بعد پریودم شروع شد.
از دوستم که بچه داره پرسیدم.برا اون لانه گزینی فقط یه خون روشن کوچیک بود و همین یه بار و دیگه تمام.چهار روز بعد هم صبر کرد پریود نشد بیبی چک مثبت شد.
دو روز بعد پریودم شروع شد.
از دوستم که بچه داره پرسیدم.برا اون لانه گزینی فقط یه خون روشن کوچیک بود و همین یه بار و دیگه تمام.چهار روز بعد هم صبر کرد پریود نشد بیبی چک مثبت شد.
0
1401/05/10
سوال کننده
اگه میخوام پریود شم کاش بشم
0
1401/05/10
سوال کننده
اعصاب آدم میریزه ب هم
0
1401/05/10
سوال کننده
بعد که قطع شد دلت درد میکرد
0
1401/07/06
Z♥H d
سلام خوبین میشه منو راهنمایی کنید
0
1401/07/06
Z♥H d
من 4 باید پریود میشدم امروز سه روز گذشته نشدم فقط عصری ترشح خونی خیلی روشن بعد دیگه هیچی نبود.. فقط ماه قبل رابطه محافظت شده نداشتم قصد بارداری نداشتم تاخیر ک افتاده و این ترشح نمیدونم چیه
0
1401/07/06
سوال کننده
عزیزم تست زدی
0
1401/07/06
سوال کننده
من که اون ماه باردار نبودم
0
1401/07/06
سوال کننده
چند ویت بعد پریود شوم
0
1401/07/07
Z♥H d
احتمالا بارداری نیست منم پریود میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لک لانه گزینی یا پریودی
- اگه کسی بدش میاد نیاد لطفا
- خونریزی لانه گزینی چجوریه؟؟
- تخمک گذاری انجام شده یا نه ؟ لانه گزینی کی میشه؟
- لک لانه گزینی لطفا بدتون میاد نیایید عکس گذاشتم
- نشانه های پریودی دارم اما پریود نیستم ایاعلائم لانه گزینیه؟
- رگه خونی داخل ترشحات روز 29سیکل
- یک هفته قبل از موعد ،فقط یک روزخونریزی شدید
- لانه گزینی یا پریود؟
- لک لانه گزینی چه رنگی هست




