دقیقا پسر منم همینطور بود
تمام روز از گرسنگی گریه میکرد اما شیر نمیخورد باید به زور میخوابوندمش تا شیرش بدم
بردمش متخصص گوارش اطفال دارو داد الان شکر خدا خوبه
پسر منم همین بود کلی دکتر بردمش گفتن مشکل نداره خودش کم کم تغییر میکنه
از ۹ ماهگی واقعا درست شد الان راحت تو بیداری میخوره
توی خواب دیگه نمیخوره
رفلاکس که داشت الان یه ماه خوب شده .
ببین رفلاکس کلا تا وقتی که دوره ش تموم نشه کامل خوب نمیشه فقط کنترل میشه م
نمیدونم بچه من از اول شیشه نمیگرفت
تو بیداره با سرنگ و قطره چکان راحت شیر میخورد ولی شیشه نمیگرفت
شیشه فقط تو خواب میگرفت
دخترمنم شیرخشک میخوره شیرشوگرم میدم بهش اینجورمیکنه الان ولرم و بادمای محیط میدم میخوره اب دهانش میره لثهاش اذیتش میکنه فکرکنم میخواددندون دربیاره اینجوره شمام شیرشو یبار بادمای محیط بده ببین چجورمیشه
اره لثهاش اذیتش میکنه شیرشوگرم نده چون گرمالثهارواذیت میکنه
خواهش میکنم انشالاک اینجوری بخوره