پوره ارگانیک خارجی
سلام دکتر جان
من یه سری پوره های ارگانیک مارک هیپ و گربر خریدم
ولی مطمئن نیستم به بچم بدم یا نه ؟ ضرری ندارن؟ بعد باز شدن تا چند وقت میشه استفاده کرد؟
عکسشونم میزارم
تفسیر ازمایش اسپرم لطفا
سلام به دکتر عزیز و اومایی ها
ازمایش اسپرم همسرمو تفسیر میکنین لطفا
پسرم سوراخ آلتش قرمزه و فک میکنم ورم داره
سلام خسته نباشید خانم دکتر
پسرم حدود یه هفته ای میشه اینجوریه
پماد های مختلفی امتحان کردم ولی هیچ کدوم جواب نداد
پماد آد تتراسایکلین کلوتریمازول یک درصد
ادرارشم خیلی خیلی کم شده نمیدونم حالا بخاطر گرمی هوا و عرقی ک میکنه اس یا نه؟
به تازگی مارک پوشکشو هم عوض کردم ممکنه از چی باشه؟
دکترشم خارج از کشورن الان نیستن
قرص کابرگولین و عوارض آن
سلام خانم دکتر مهربون من دوبار آزمایش دادم پرولاکتینم بالا بود. دکتر برام کابرگولین نوشت گفت ۲ ماه مصرف کن.الان تقریبا آخرای قرصه ۲ تا دونه دیگه مونده ازش. و من خون دماغ میشم و یه چند روزه نفس تنگی و سرفه اومده سراغم. خودم آلرژی شدیدم دارم. میتونه علاعمش خون دماغ و نفس تنگی سرفه خشکی دهان باشه؟
یعنی با دوماه مصرف میاد پایین؟ آخه قصد بارداری داریم میخوام زودتر تموم بشه اقدام کنیم
فرنی رو میتونم با شیر خشک درست کنم؟
سلام خدمت دکتر اوما و مامانهای گل
واسه پسرم میخوام فرنی درست کنم شیر خشک میتونم استفاده کنم یا نه؟
اگر شیر خشک حرارت ببینه مشکلی پیش نمیاد؟
گرفتگی شدید زیرشکم
سلام عزیزان و دکتر اوما
وقتتون بخیر
من داخل ۶ هسته هستم
روزی حدودا یک یا دوبار گرفتگی شدید زیرشکمم مثل درد پریود دارم درحد زیر ۱۰ ثانیه اما اذیت کننده هستن
کلا از اول هم پریودامم دردناک بود
خطرناکه این گرفتگی ها؟
دوبار ازمایش بتا دارم و روندش کامل نرمال بوده
دکتر اوما لکه بینیم تبدیل به خون شده++عکس
دیروز پری روز لک داشتم خوب شدم انوکسا قطع کردم
الان خون هست چیکار کنم😭😭😭
روزی دوتا شیاف و دوتا آمپول هم میزنم
از بین رفتن ورم دست و پا بعد از زایمان
سلام خانوما. ببخشید کسی میدونه بعد از زایمان کی ورم دست و پا از بین میره؟! من امروز ۳۵ روزه زایمان کردم ورم دست و پاهام کم شده ولی نرفته... هنوزم سایز پام کم نشده یا انگشترام دستم نمیشن
زیاد بودن آب آمنیوتیک
سلام وقت بخیر دکتر جان
حجم آب آمنیوتیک قبل از این تو رنج نرمال بوده ولی آخرین سونو حجم آب از حداکثر بالا رفته و به ۲۷ سانت رسیده.
لطفا راهنمایی میفرمایید عوارضش و اینکه چکار میتونم انجام بدم
پریود نشدن و نداشتن هیچ دردی
سلام خانم دکتر و دوستای خوبم من آخرین پریودم ۲۰ خرداد بوده
باردار نیستم و درد خاصی هم ندارم به نظرتون باید به پزشک مراجعه کنم یا مشکلی نیست؟ البته کلا بدون دارو پریود نامنظمی داشتم اما چندسال بود چون مرتب دارو استفاده میکردم منظم بودم بین ۳۲ تا دیگه نهایتا ۴۰ الان ۴۵ روز شده
ب چه علت در شکمم احساس سبکی میکنم؟
سلام پزشک جان من بنده ۳۴ هفته و یک روز ک باردارم ولی نمیدونم چرا داخل شکمم چند روزیه حس سنگینه قبل رو ندارم برعکس احساس سبکی میکنم علتش میتونه وزن نگرفتن جنین باشه؟اخه سونو ۳۰ هفتگی گفت ک رشدش ی هفته عقب اما نرمال
عدم رشد جنین در ۸هفته و ماندن در ۶ هفته ..
سلام وقتتون بخیر ..
کیا سقط ۶تا۸ هفته داشتن سقط طبیعی داشتین یا کورتاژ؟؟
من ۵روزه منتظرم بیوفتم ولی خبری نیست
اگ تهرانین کدوم بیمارستان کورتاژ کردین؟؟ درد داره؟؟؟ طبیعی چیکار کنم سقط شه ؟
تفسیر آزمایشات سقط مکرر
سلام دکتر عزیزم. روزتون بخیر باشه.
اینا آزمایشات تکمیلی سقط مکررم هست
لطف میکنید بررسی کنید نظرتون رو بفرمایید؟
ممنونم🌸💜
سرماخوردگی و تب در بارداری
خوردن قرص استامینوفن ساده 500 تو بارداری مشکلی داره؟برا پایین آوردن تب و بدن درد
برای رشد بهتر قد بچه یک ساله
برا رشد بهتر و سریعتر قد بچه یه ساله کاری هست ادم انجام بده ک قد بلندتر بشه؟
برای از پوشک گرفتن دخترم راهنمایی میخوام کسی میتونه منو راهنمایی بده
میخوام کم کم دختر از پوشک بگیرم .میگه جیش یا پی پی .ولی وقتی میبرم دستشویی میگم بگو پی پی بیاد یا جیش بیاد میزنه زیر گریه مجبور میشم پوشکش کنم تا کارشو بکنه بعدش که پی پی کرد میگه پی پی میبرم دستشویی قشنگ میشینه میشورش .ولی اینکه کارشو اونجا بکنه میترسه .براش توالت های بامزه خریدم نمیشنیه .اب بازی میکنم ولی تا میگم بکن میزنه گریه میخواد از دستشویی بیاد بیرون نمیدونم چه ترفندی به کار ببرم ممنون میشم اگه بلدین منو راهنمایی کنید .یک دنیا ممنونم ازتون 💚❤💚❤💚❤
تعذیه مادر در شیردهی
سلام
پسر من ۹روزشه
میخاستم ببینم لبنیات از کی میتونم بخورم؟ چ میوه هایی میشه مصرف کنم؟ چ چیزایی نباید بخورم؟ برای مقوی کردن شیر کار خاصی میشه انجام داد؟ و اینکه بجز مولتی ویتامین و اهن مکمل دیگه ای لازم نیست؟
قطع نشدن لکه بینی با مصرف شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر من سه هفته لکه بینی قهوه و خونی داشتم تا دوشنبه ک تست دادم مثبت شد تیتر بتا هم دادم1322بود دکتر هم برام شیاف پروژسترون 400مقعدی داد شبی یکی استفاده کنم لکه بینیم لخته کوچک هم داشت الان کمتر شده ولی بازم لکه بینی قهوهای یا خونی هستش لخته کوچیک هم داره از وقتی هم شیاف استفاده میکنم یکم رحمم یا سمت چپ یا راست درد میکنه در صورتی ک قبلا نداشتم با کمر درد کم چیکار کنم؟
له شدن لثه نوزاد
سلام پزشک اوما و دوستان یه نوزاد ۹ماه و ۲۰ روزه دارم چند روزی هست روی زبان و نوک لب پایین و لثه بالاییش یه جیزی حالت له شدگی پیدا کرده. اینم بگم ک دوتا دندون پایین دراورده و چهارتای بالاییش بصورت نصفه تازه دارن از لثه بیرون میزنن. پیش دکتر بردم قطره نیستات و یه خمیر دهان داده . بااینک دو روزی دارم بهش میدم ولی این حالتش داره بدتر میشه اگ راهکاری بهم بدین ک بهتر بشه ممنون میشم
سینه خیز رفتن نوزاد
سلام مامانای عزیز دخترم ۵ ماه و ۲۳ روز داره سینه خیز نمی ره یعنی پاشو جمع می کنه ولی نمی تونه خودش رو بکشه جلو و حرص می خوره و سریع جیغ میزنه برمگردون. ولی گاها دور خودش چرخ می زنه. به نظرتون برا سینه خیز رفتنش دیر نشده؟ چیکار کنم زودتر سینه خیز بره؟ دستم و پشت پاش میزارم ولی فایده نداره.




