سلام خانوم دکتر اگه میشه منو راهنمایی کنید من چهار ماهه زایمان کردم انگار حالا ی چیزی از واژنم میزنه بیرون یا دم دهانه واژنم و گرفته موقع نزدیکی هم خیییلی درد دارم و خیلی میسوزه یعنی افتادگی رحمه؟خیلی نگرانم من زایمان اولم بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



558
1401/07/05





