Ooma

جوش زدن روی پوست صورت نوزاد ۵ ماهه+عکس

سلام خاتم دکتر و اومایی های عزیز
بچم پنج ماهشه روی صورتش جوش میزنه
بعد نگا میکنم جاشون مونده انگار سوراخ شده
سوال اولم اینکه در اثر چی اینجوری میشه
دوم اینکه آیا جای این سوراخ سوراخ ها روی صورتش میمونه
و سوم اینکه چی بزنم ک زودتر خوب بشه
ممنون میشم کسی تجربه مشابه داشته کمکم کنه

19 پاسخ 436 بازدید


ضربه به سر کودک سه ماهه

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ببخشید نوزادم دوماه و بیست و چهار روزشه دیروز سر یکی از بچه ها با پشت سرش برخورد کرد یکم گریه کرد و پستونک گزاشتم دهنش در حد چند دقیقه خوابید ولی پستونک رو که دراوردم از دهنش بیدار شد و دیگه تا سه چهار ساعت نخابید. یه کوچولو پشت سرش قرمز شده... همه اون علامت هایی ک تو پرسش های قبل جواب دادین رو چک کردم هیچکدوم رو نداشت فقط صبح بعد اینکه قرص امپرازول و بایولاکت بهش دادم بعد هرکدوم یکم استفراغ کرد یعنی ممکنه ب خاطر ضربه ب سرش باشه این استفراغ ها هیفده ساعت اینا میگذره بقیه علایم هیچکدوم رو نداشت.

13 پاسخ 620 بازدید


درد زیر بغل چن روز قبل قاعدگی

سلام قاعدگی نامنظم دارم تقریبا ۲ساله منظم تر شده
جدیدا میخوام بشم درد سینه وحشتناک دارم
مثلن امروز ب زیر بغل سمت چپ امم کشید انگار یه رگ زیر بغل ام کشیده شده و یه قسمت رگ یه گِردی خیلی ریز لمس میکنم(چیه)
کیست خوش خیم دارم در پستان هام.مادرمم واسه پستان هاش شیمی درمانی شده و ماستکتومی شده ولی تو پاتولوژی گفتن ژنتیکی نبوده در اثر اختلال هورمون بوده....
چیکار کنم

17 پاسخ 1,108 بازدید


اگزمای شدید دست بعد زایمان

سلام وقتتون بخیر
من اگزمای دست دارم دکتر پوست بهم کرم مگاکورت داده
حالا میخوام بدونم اگه از این کرم استفاده کنم دستم با بچه تماس مستقیم داشته باشه مشکلی داره؟
چون بچم به شدت بغلیه

13 پاسخ 385 بازدید


سلام خانوما سونو آنومالی رفتم

سلام خانوم دکتر میشه نگاه کنین ببین همه چی خوبه

16 پاسخ 606 بازدید


مصرف داروها در شیردهی

سلام روزتون بخیر
پزشک محترم اوما راهنمایی از خدمتتون داشتم
امروز مجبور شدم دندون عقل و یک دندونم رو بکشم
دکتر بهم دوتا قرص داده میخوام بدونم با توجه به سن دخترم منع شیردهی ندارند؟؟

15 پاسخ 6,314 بازدید


ختنه در اهواز ب روش حلقه

سلام دوستان اهوازی دکتر بسیار ماهر و حرفه ای ک ختنه ب روش حلقه انجام میدن میشناسین ک خدای نکرده چسبندگی ایجاد نکنه چون دکتر باید بسیار کار کشته باشه

1 پاسخ 310 بازدید


دکتر جان راجبه شیرپاستوریزه

دکتر جان بچم هرکار کردم شیرخشک نخورد
الان ب غذام افتاده
میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر پاستوریزه داغ شده بدم بخوره؟
بهش شده ماست و پنیر دادم حساسیت نداشته
میشه در روز دوبار شصتا بهش با شیشه شیر پاستوریزه بدم یا نه؟

36 پاسخ 747 بازدید


آیا گچ آب برای تهیه شیرخشک باعث دل درد نوزاد می شود؟

سلام
پسر من دو ماهه هست و کولیک و رفلاکس دارد. شیرخشک گیگوز یک استفاده می کند. چند روزی است دل درد تشدید شده و با وجود استفاده از اینفاکول و شربت اهورا نی نی خوب نمی شود. متوجه شدم آب کتری با وجود اینکه ۲۰ دقیقه می‌جوشد ولی گچ دارد. می تواند علت دل درد و بالا آوردن شیر از این گچ باشد؟ متاسفانه آب اصفهان خیلی گچ دارد.نمی دانم چکار کنم برای بی قراری ها و دل دردهایش.

56 پاسخ 1,401 بازدید


بارداری پوچ در هفته هفتم هستم

سلام و خسته نباشید بنده در هفته ۷ بارداری هستم و از بارداری پوچ میترسم چون ۳۶ سالمه لکه بینی و خونریزی ندارم و فقط حالتهای پریودی دارم و گرگرفتگی و سینه درد حالا کی معلوم میشه تکلیفم که این بارداری پوچه یا پوچ نیس یا آیا الانم میتونم بفهمم علائم خاصی داره ..؟؟؟؟؟تو رو خدا راهنماییم کنید

67 پاسخ 1,297 بازدید


افتادم به خونریزی بیاین 😭😭

بچه ها همراه ادرارم ازم خون خارج شد و اندازه یه عدس لخته خون
فکر کنم اینم افتاد بعد از دوتا سقط امیدم به این بود ولی نشد 😭😭😭

84 پاسخ 1,967 بازدید


کرونا در هفته دهم

سلام خدمت شما پزشک جان.من سه روزه کرونا گرفتم نشد دکتر برم.روز اول گلو درد شدید بودم که آب نمک غرغره کردم و مایعات خوردم فرداش بهتر شد ولی تب شدید کردم و بدن درد شدید و رفتم سرم با آمپول استامینوفن و ب کمپلکس و ویتامین سی زدم بهتر شدم.حالا امروز همش سرفه میکنم گلوم میسوزه و خیلی کشاله ی‌رانم درد دارم و بلند بشم کمر درد شدید میشم! و تبم روی ۳۸هست.چیکار کنم ؟ استامینوفن بخورم فقط؟یا چیز دیگه ای هم میتونم بخورم؟

3 پاسخ 385 بازدید


آیا آمپول سفتریاکسون با ال دی تداخل داره؟؟

سلام متخصص عزیز وقت بخیر . من این ماه ۹ عدد قرص ال دی مصرف کردم که این وسط یکی دو روز نخوردم . ۱۰ روز هم به موعد پریودیم مونده
حال بنا به تشخیص پرشک آمپول سفتریاکسون تزریق کردم بخاطر عفونت و اینکه برای من داکسی ساکین هم‌تجویز کردن هر دوازده ساعت بخورم

میخواستم بدونم میشه همزمان با این داروها ال دی ادامه بدم یا نه؟؟؟
و اینکه اگه ادامه بدم ضرر داره ؟؟؟
ببخشید که طوالانی شد❤

10 پاسخ 437 بازدید


اسهال باشیرخشک های معمولی

سلام من بچم شیر خشک معمولی مثل اپتامیل یا ببلاگ بهش میدم سریع اسهال میشه فقط شیر بیومیل سوی بهش میسازه که سخت گیر میاد ازمایش پروتیین گاوی هم ازش گرفتن منفی بود کسی تجربه ای داره بگه ممنون میشم

13 پاسخ 457 بازدید


لک بینی ودرد زیرشکم

سلام خانم دکتردیروز ازبعدازظهر دلم دردمیکرد شب یکم لک دیدم و خودم شیاف گذاشتم ولی الان زیردلم دردمیکنه به نظرتون چه کاربکنم

14 پاسخ 420 بازدید


زمان ازمایشgttوتشخیص دیابت بارداری

سلام خانم دکتر عزیز،
من الان توهفته ۲۵بارداری هستم خاستم بدونم میتونم دوسه روزاینده ازمایشموانجام بدم یاهنوززوده وبذارم ۲۶کامل شدبرم؟
چون دکتری که تحت نظرشم تاریخ براازمایش نزده توسیستم

10 پاسخ 308 بازدید


التهاب لثه و سینه ها

سلام
دکتر عزیز من دو هفته ای میشه سینه هام التهاب پیدا کرده و به شدت قرمزه میخواستم بدونم طبیعیه؟
و یه سوال دیگه لثه هام هم ملتهب شده،ورم کرده و با مسواک خونریزی میکنه. آیا این هم طبیعیه؟ و اینکه التهاب لثه باعث زایمان زودرس میشه؟

9 پاسخ 791 بازدید


دسن بردن کودک هفت ماه و بیس روزه به سمت گوش

سلام خانم دکتر دخترم از وقتی هفت ماهش کامل شده خیلی دستشو سمت گوشش میبره و.دندوناشم هنوز در نیومده
ینی گوشش درد میکنه؟چیکار میتونم بکنم؟
ممنون

20 پاسخ 383 بازدید


تیرکشیدن گهگاه پشت سر

سلام خانم دمتر چند روزیه پشت سرم وسط از چپ‌و راست از بالا و پایین کمی سمت گردن هرچند وقت یه بار تیر میکشه مثلا هر بار هشت نه بار به فاصله ۳۰ ثانیه تیر میکشه قطع میشه دوباره پنج شیش ساعت بعد تکرار میشه و نگرانم کرده میخاستم بدونم به چه متخصصی باید مراجعه کنم و اینکه چند ساله کم کاری تیرویید دارم و روزی یدونه قرص ۱۰۰ میخورم و تحت کنترله

8 پاسخ 668 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

سلام وقت بخیر...میشه لطفاً آزمایش غربالگری دوم منو تفسیر کنین ؟؟؟

24 پاسخ 437 بازدید