خواب دیدم حامله بودم. دکتر زمان زایمان گفته بود ۲۹ مهر تا ۱ آبان
خودم دلم میخداست اول ابان باشه😅
ولی خیلیی درد داشتم یه درد خاصی بود نمیتونستم ببشتر تحمل کنم ایترس درد بعد از زایمان هم داشتم
رفتیم بیمارستان. اینفدر شلوغ بود. مامانای دیگه می دبدم بعد از عمل از اتاق می اومدن بیرون درد میکشیدن. میگفتم خوشبحالت راحت شدی
بعدش به من صدا زدن اینقدر میترسیدم😅 به پرستار میگفتم حلالم کنین
به شوهرم میگفتم تو بچه رو زودتر می بینی. حس میکردم بچه پسر بود.
تعبیرخواب ممکن همون تاریخ زایمانم یاشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



744
1401/07/07





