سلام روز بخیر!
دکتر من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و قراره iui بشم،اما همسرم چون نظامی هستن توی ماموریت هستن و قراره ۲۴ ام مهر بیان و فقط ۳هفته فرصت داریم برای انجام کارهای لازم چون بعد ۲۰روز دوباره میرن ماموریت...حالا میخوام ببینم من میتونم برای اینکه زودتر پریود نشم و تاهمسرم بیان از موقع تخمکگذاریم نگذشته باشه حدود ۱۰ روز قرص جلوگیری مثل LD بخورم که زود پریودم شروع نشه و بعدش امپول پروژسترون بزنم که به موقع پریود بشم تا همسرم بیان؟
یعنی اینکه چون مشکل کیستی دارم خوردن این قرص بدنم رو بهم نمیریزه و مشکلم رو بدتر نمیکنه؟
*نکته*
قرص هایی که در حال حاضر استفاده میکنم متفورمین_ip6_ویتامین و ال دی هست(البته این رو بعد شروع پریود باید استفاده کنم)
لطفا استفاده این قرص ها رو هم در نظر بگیرید🙏
پرسش (1401/07/06):
عقب انداختن پریود با دارو
569
19
1401/07/06
سوال کننده
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام جان دل
وقتتون بخیر🌹
عزیزم خیر اصلا اینکار درست نیست، با مصرف نامنظم ال دی ممکن است تخمک گذاری سرکوب شود و بعد با تزریق پروژسترون چه تضمینی است همان موقع که میخواهید پریود شوید؟ وقتی در سیکل iui هستید به شما داروی محرک تخمک گذاری داده خواهد شد تا زمان تخمک گذاری تنظیم گردد از پزشکتان بخواهید با توجه به زمان حضور همسرتان این پروسه را طرح ریزی کنند💗
وقتتون بخیر🌹
عزیزم خیر اصلا اینکار درست نیست، با مصرف نامنظم ال دی ممکن است تخمک گذاری سرکوب شود و بعد با تزریق پروژسترون چه تضمینی است همان موقع که میخواهید پریود شوید؟ وقتی در سیکل iui هستید به شما داروی محرک تخمک گذاری داده خواهد شد تا زمان تخمک گذاری تنظیم گردد از پزشکتان بخواهید با توجه به زمان حضور همسرتان این پروسه را طرح ریزی کنند💗
1
1401/07/07
سوال کننده
ممنونم ازتون...🥰🙏
1
1401/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💕💕
0
1401/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/07
سوال کننده
یه سوال دیگه دکترجان...مصرف ip6 در کنار متفورمین تداخل دارویی نداره؟چون ۲تاشو استفاده میکنم مشکل ساز نمیشه؟
0
1401/07/07
پزشک اوما
فاطمه جانم این دو مکمل تداخلی ندارند نگران نباشید فقط همزمان مصرف نشده و حداقل یک ساعت فاصله داشته باشند 🌹🌹
1
1401/07/07
سوال کننده
ممنون از لطف و محبتتون دکتر...🥰🌹
1
1401/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من💓💓
1
1401/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/07/07
سوال کننده
عزیزدلید🥰
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزدلم هستید 💓💓
0
1401/07/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جلوگیری از بارداری با قرص اورژانسی یا ال دی؟
- ال دی و اسید معده
- مصرف قرص ال دی برا تنبلی تخمدان
- خوردن قرص ال دی برا درمان تنبلی
- اگه ال دی رو روز۲۰سیکلم ول کنم خوردنشوچند روز بعدش پریود میشم
- قرص دزوسپتیو (شنبه؛ یکشنبه)
- ایامیتونم مصرف ال دیو قطع کنم؟
- نامنظمی پریود بعداز سقط
- قرص ال دی و تاخیر پریود
- خوردن قرص ال دی و حالت تهوع بعدش عادیه؟




