من رفتم دارو خانه میگه ما امپولو بهت میدیم اما اسم امپول مهمه
اسم رو کسی میدونه من باید چی بزنم؟؟؟؟ خانم دکتر جواب بده ممنون
اسم امپول ازاد سازی تخمک چیه؟؟؟
پرسش (1401/07/06):
اسم امپول ازاد سازی تخمک چیه؟؟؟ چند مدل امپول داریم
2095
135
1401/07/06
سوال کننده
0
1401/07/06
سوال کننده

اینم سونوگرافیه فولیکولم
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
Hcg باید بزنی
0
1401/07/06
شادی جان
عزیزم من ovitrelle بود ولی ظاهرا از همون اسم جنرالشhcgکه فاطمه جان گفتن
0
1401/07/06
سوال کننده
مطمنی؟
0
1401/07/06
سوال کننده
فاطمه
0
1401/07/06
سوال کننده
من الان بگیرم کی بزنم 😅😅😅🙄😔
0
1401/07/06
شادی جان
من دیروز تزریق کردم
0
1401/07/06
سوال کننده
شادی چقدر خریدی؟؟
0
1401/07/06
سوال کننده
گفت ۲۰۰ تومن
0
1401/07/06
شادی جان
من ایران نیستم قیمتش دستم نیست
0
1401/07/06
شادی جان
ولی 200که خوبه
0
1401/07/06
سوال کننده
اچ سی جی بود؟
0
1401/07/06
شادی جان
اره عزیزم
0
1401/07/06
سوال کننده
اره میخام اشتباه نخرم قیمت و کاری ندارم
0
1401/07/06
سلین حسینی
ببین من پارسال ۲تاشو خریدم ۳۰۰و خورده ای
0
1401/07/06
سلین حسینی
بزن نت عزیزم کاری نداره
0
1401/07/06
سوال کننده
سلین اسمش چ سی جی؟
0
1401/07/06
شادی جان
کلا به هر نوع آمپولی که باعث آزاد سازی بشهhcgمیگن
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
والا من بش گفتم hcg
0
1401/07/06
سوال کننده
خود دکتر داروخانه گفت چند جور داریم
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
🤣
0
1401/07/06
سوال کننده
تاپیکم تخصصی بود منتظر میمونم دکتر ج بده😔
0
1401/07/06
سلین حسینی
والا پارسال خریدم یادم نیست
ولی فکر کنم hmg واسه رشد هست
واسه آزادسازی hcg
ولی فکر کنم hmg واسه رشد هست
واسه آزادسازی hcg
0
1401/07/06
غزل دلاور
نه بخدامن ۷۰تومن خریدم ۲۰۰تومن چییییییییی.
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
فریبا میخای خودت بزنی یا نسخه داری
0
1401/07/06
غزل دلاور
من تبربزاونم توخودبیمارستان که خصوصیم هست ۷۰تومن دادم
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
اره
0
1401/07/06
سوال کننده
دکتر تشخیص داده کصافط ننوشته
0
1401/07/06
شادی جان
خوب باید تایم مشخصی تزریق بشه گلم
0
1401/07/06
غزل دلاور
دکترهای دوره وزمونه رددادن خوب مینوشتی نردحسابی
0
1401/07/06
سلین حسینی
عزیزم تو با بیمه خریدی
منم رفتم بخرم اسفندماه خاک بر سرشون بیمه قطع بود آزاد ۳۰۰ و خورده ای خریدم
منم رفتم بخرم اسفندماه خاک بر سرشون بیمه قطع بود آزاد ۳۰۰ و خورده ای خریدم
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
من اردیبهشت زدم اخرین قیمتش دونه 75 ازاد خریدم
0
1401/07/06
سوال کننده
خب الان بخرمم نمیدونم کی بزنن
0
1401/07/06
غزل دلاور
بیمه سلامت دارممم..یعنی بیمه سلامت اون همه میاره پایین قیمتو
0
1401/07/06
شادی جان
از یک دکتر آنلاین مشاوره بگیر
0
1401/07/06
سلین حسینی
فریبا جان حساس نباش
همه شون یه کار میکنن
فقط داروخانه آمپول آزادسازی بهت بده
همه شون یه کار میکنن
فقط داروخانه آمپول آزادسازی بهت بده
0
1401/07/06
سوال کننده
بلههههههههه
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
من وقتی فولیکول 15 داشتم 4 روز بعدش زدم
0
1401/07/06
سلین حسینی
من برای آی یو آی روز ۱۱ سونو شدم
گفت همین امشب بزن
اقدام هم بکن
۳۶ ساعت بعدشم رفتم ای یو ای
گفت بعدشم دوبار دیگه حتما نزدیکی کن
چون از ۲۴ تا ۳۶ ساعت آزاد میشه
گفت همین امشب بزن
اقدام هم بکن
۳۶ ساعت بعدشم رفتم ای یو ای
گفت بعدشم دوبار دیگه حتما نزدیکی کن
چون از ۲۴ تا ۳۶ ساعت آزاد میشه
0
1401/07/06
سوال کننده
بین دو راهی بزرگی گیر کردماااااا😔
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
کاش دکترت میگفت بت
0
1401/07/06
سلین حسینی
ع چرا
یه آمپوله دیگه
فردا بزن
یه آمپوله دیگه
فردا بزن
0
1401/07/06
سوال کننده
من فولی ۱۶دارم
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
ب من حتی گفت چ ساعتی بزن چ ساعتی اقدام کن
0
1401/07/06
شادی جان
وباردار شدی؟
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
من بعد 15 ها 3 دوز سینال آف زدم بعد روز 4 ازاد سازی زدم
0
1401/07/06
سلین حسینی
فریبا جان میخوای از سوالت اسکرین بگیر تو تاپیک پشتیبان بفرست
چون شاید دکتر امروز به روال عادی نتونه جواب بده
چون شاید دکتر امروز به روال عادی نتونه جواب بده
1
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
اره من ی تک ازاد سازی زدم 😍الان شد پسرم
0
1401/07/06
شادی جان
عزیزم 😍😍😍
1
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
خیلی سخته اقدام و دارو انشاالله زودی نتیجه بگیرین
0
1401/07/06
شادی جان
اره واقعا
0
1401/07/06
سلین حسینی
شادی جان کی انتقال داری؟
0
1401/07/06
سلین حسینی
چندتا فولی شد بالاخره؟
2
1401/07/06
شادی جان
انتقال نیست ای یو آی، فردا ساعت دوازده ظهر، دوتا فولی خوب دارم
0
1401/07/06
شادی جان
نمیدونم خدا چی برامون رقم میزنه ولی دیگه هرچی شد شکر
0
1401/07/06
سوال کننده
کجاست پشتیبان؟؟؟
0
1401/07/06
maman m
عزیزم بنظر روز ۱۲یا۱۳بزن،دکترمن با فولی سایز۱۶بم گف ۱۳سیکلت بزن
0
1401/07/06
maman m
خداروشکر ک گیرت اومد اسمشمhcgهست
0
1401/07/06
maman m
تو قسمت پرسش های فعال ،اولین تاپیک مال پشتیبانیه برو اونجا
0
1401/07/06
سوال کننده
پرسش های فعال که یه تاپیک سقد هست
1
1401/07/06
maman m
من ماه پیش ۲تا امپول خریدم شد۱۶هزار تمن
اینماه هم گرفتم دونه ای۷هزاروپونصد، چرا انقد بی وجدان شدن بعضی داروخانه ها😑😑😑😑
اینماه هم گرفتم دونه ای۷هزاروپونصد، چرا انقد بی وجدان شدن بعضی داروخانه ها😑😑😑😑
0
1401/07/06
سوال کننده
من گیج شدم
0
1401/07/06
maman m

اولی عزیزم
0
1401/07/06
maman m
اولی ک دوتا دسته گلم جلوشه اونجا اسکرین سوالتو براپشتسبان بفرس و بگو دکتر جواب بدن
0
1401/07/06
سوال کننده
من ندارم
0
1401/07/06
سوال کننده
این قسمتو
0
1401/07/06
maman m
وا
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده
ببیت
0
1401/07/06
maman m
سرچ کن جمله ی تاپیک اولو
0
1401/07/06
maman m
ببین نمیاره؟
0
1401/07/06
سوال کننده
خسته شدم دیگه انقدر امروز دوییدم ☹😪😪😭😭😭
1
1401/07/06
maman m
درک میکنم ولی این راه مادر شدن سختی های زیادی داره باید آستانه تحملتو ببری بالا
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
من ماه اخر اقدام ک میرفتم برم سونو گریه ام گرفته بود دیگه چون شوهرم گفته بود دیگه نمیبرمت دکتر
0
1401/07/06
maman m
من عکس رنگی اولم ،۷روز پریود بودم روز ۹سیکل رفتم عکس رنگی، باز خونریزی کردم دوباره ۱هفته خونریزی و درد شدیییددد داشتم پدرم درومد
0
1401/07/06
نیلوفر دُری
فریبا مگه دکترت ننوشته برات امپول؟
0
1401/07/06
🌼🎈fatemeh🎈 🌼
خیلی سخته🥺🥺🥺🥺🥺
0
1401/07/06
سوال کننده
نه نیلو
دکترم نیست
تا سه شنبه
سه شنبه هم دیره برام
دکترم نیست
تا سه شنبه
سه شنبه هم دیره برام
0
1401/07/06
maman m
خیلییییی سخته
0
1401/07/06
سوال کننده
😔😔😔😔😪
0
1401/07/06
سوال کننده
منتظر میمونم دکتر اوما ج بده
0
1401/07/06
سارا کیانی
عزیزم خارجی و ایرانی بسته به مارک قیمت متفاوته
0
1401/07/06
سارا کیانی
Hcg اگه گیر آوردی بزن دیگه مارک و شرکت رو بیخیال
0
1401/07/06
لیلی .
هاش سی جی
0
1401/07/06
لیلی .
ولی دکتر برات بنویسه بهتره
0
1401/07/06
لیلی .
امیدوارم همین ماه بارداربشی
زیادم بهش فکرنکن
من دقیقا ماهی باردارشدم که دکتر هم خودمو هم شوهرمو جواب کرده بود و چون دیگه بیخیالش شدیم با یه بار باردارشدم
بسپار به خدا
زیادم بهش فکرنکن
من دقیقا ماهی باردارشدم که دکتر هم خودمو هم شوهرمو جواب کرده بود و چون دیگه بیخیالش شدیم با یه بار باردارشدم
بسپار به خدا
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام جان دلم
آمپول hcg است. شما داروی محرک تخمک گذاری مصرف کرده بودید؟
آمپول hcg است. شما داروی محرک تخمک گذاری مصرف کرده بودید؟
0
1401/07/06
سوال کننده
بله دکتر لتروزول خوردم
0
1401/07/06
سوال کننده
مرررسی قشنگم
0
1401/07/06
سوال کننده
دکتر جان من لتروزول خوردم و امروز روز ۱۱ سیکل
فولیکول ۱۶ و ۶ م م داشتم
فولیکول ۱۶ و ۶ م م داشتم
0
1401/07/06
سوال کننده
میشه بگید امپول رو بهتره چه روزی بزنم؟؟
0
1401/07/06
سوال کننده
دکترررررررررر بیا 🥺🥺🥺😪
0
1401/07/06
💞مریم 💞
من hcgواسه آزاد سازی زدم قیمتشم ۱۸ تومن شد
0
1401/07/06
سوال کننده
میخام بدونم چه روزی بزنم
0
1401/07/06
سوال کننده
خیر نبینن نتا قطعه گوگل بالا نمیاد دکتر انلاین بگیرم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
من سیکلم ۳۰ روزه اس روز ۱۴هم سیکلم زدم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
بنظرم شما اگه جمعه بزنی خوب باشه چون فردا فولیکولت حدود۱۸ میشه جمعه میشه رو حدود ۲۰
اما جمعه شب بزن ک مطمئن تر باشی
یه جوری بزن ک ۲۴ ساعت و ۳۶ ساعت بعد تزریقت ک میخای نزدیکی کنی همسرت باشه
اما جمعه شب بزن ک مطمئن تر باشی
یه جوری بزن ک ۲۴ ساعت و ۳۶ ساعت بعد تزریقت ک میخای نزدیکی کنی همسرت باشه
0
1401/07/06
💞مریم 💞
اگه بازم میخای نسبت ب اندازه فولیکولت مطمئن بشی میتونی جمعه هم یه سونو واژینال بدی ببینی اندازه فولیکولت چقدر شده
0
1401/07/06
💞مریم 💞
من شماره ماما دارم میخای بهت میدم بهشون پیام بده بهت نوبت تلفنی میدن زنگ بزن راحت سوالاتو بپرس
0
1401/07/06
سوال کننده
وای خیر ببینی مریم بده
0
1401/07/06
سوال کننده
چقدر هزینه میگیره؟
0
1401/07/06
💞مریم 💞
من یه ماه پیش ازم ۴۰ گرفت
0
1401/07/06
سوال کننده
عیب نداره
0
1401/07/06
سوال کننده
میدم
0
1401/07/06
سوال کننده
پولش مهم نیست
0
1401/07/06
سوال کننده
بهم بده
0
1401/07/06
سوال کننده
اسمشم بگو
0
1401/07/06
💞مریم 💞

این شماره خود ماما زهرا ولی پور
0
1401/07/06
سوال کننده
کی میتونم بهش پیام بدم؟
0
1401/07/06
سوال کننده
ساعت مشخص داره؟
0
1401/07/06
💞مریم 💞

این شماره ادمینشه نوبت رو ادمینش تنظیم میکرد
0
1401/07/06
💞مریم 💞
من تو واتساپ نوبت میگرفتم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
الان که اوضاع اینترنت اینجوری نمیدونم عزیزم یه پیام بهش بده
0
1401/07/06
💞مریم 💞

اینم هست اما من تاحالا باهاش حرف نزدم نمیدونم چجوریه
0
1401/07/06
💞مریم 💞

اینم دارم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
انشالا ک کارت راه بیوفته عزیزم
0
1401/07/06
نیکی 🌱
بیمه داشتین؟چه بیمه ای؟
0
1401/07/06
💞مریم 💞
بله تامین اجتماعی
0
1401/07/06
💞مریم 💞

0
1401/07/06
پزشک اوما
عزیزم واقعا عذرخواهی میکنم سرعت کم اینترنت دردسر ساز شده، الان دقیقا چند روز از اتمام لتروزول گذشته؟
0
1401/07/07
نیکی 🌱
خیلی عجیبه چون بیمه تامین اجتماعی اصلا هزینه ی داروهارو نمیده و من کلا از بیمه ی شوهرم استفاده میکنم و از بیمه ی خودم که تامین اجتماعی استفاده نمیکنم چون فکر میکردم هزینه ی هیچی رو نمیده
0
1401/07/07
سوال کننده
5روز گذشته و من روز ۱۱ سیکل فولی ۱۶ داشتم
فردا فکر کنم بشه ۱۸ اندازش روز ۱۲ سیکل به نظرتون بزنم فردا؟؟
فردا فکر کنم بشه ۱۸ اندازش روز ۱۲ سیکل به نظرتون بزنم فردا؟؟
0
1401/07/07
سوال کننده
اینترنت خرابه😪
0
1401/07/07
بهار بانو
آمپول hcgماه پیش خریدم ۲۵۰ دوتا این ماه از یه داروخانه دیکه خریدم دوتا ۷۰ تومن همون آمپول بود ولی نمیدونم جرا هرکس یه قیمتی میده
0
1401/07/07
پزشک اوما
بله جان دلم روز 12 سیکل یعنی 6 روز بعد قطع مصرف لتروزول تزریق کنید ، متاسفانه اینترنت فاجعه شده است🌹
1
1401/07/07
سوال کننده
پس میشه امشب
دکتر جان اخرین سوالم ببخشید
دوز های متفاوت داره یانه ؟؟؟
دکتر جان اخرین سوالم ببخشید
دوز های متفاوت داره یانه ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




