سلام دوستان و پزشک عزیز من از چهارده هفته حرکات بچه رو حس میکردم یا هر روز بود یا یک روز در میان الان یک هفته هست حرکتی حس نمیکنم یه کم نگران شدم پری روزم سنوی انومالی دادم جوابشو میزارم
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
..... 😍
چجور از ۱۴هفته حس کردی
اگه بچه اولته از هفته ۱۸
اگه دوم ب بعدته از ۱۶ ب بعد معمولا باید حسش کنی
اگه بچه اولته از هفته ۱۸
اگه دوم ب بعدته از ۱۶ ب بعد معمولا باید حسش کنی
0
1401/07/06
..... 😍
من ۱۹هفتم هنوز حرکاتشو حس نکردم
0
1401/07/06
سوال کننده
اولیم سقط شد دومیه اما ۱۴ هفته کاملا حس کردم اول مثل نبض بود بعد مثل ترکیدن حباب
0
1401/07/06
..... 😍
تا جاییکه میدونم اون نبضه برا افزایش خونه
چون منم از هفته ۱۰ همچین نبضی رو داشتم
چون منم از هفته ۱۰ همچین نبضی رو داشتم
0
1401/07/06
سوال کننده
نه من یا هر روز یا یکروز درمیان حس کردم
0
1401/07/06
..... 😍
بذار دکتر نظرشو بگه اما فک نکنم اون تکون جنینت باشه
خصوصا چون اولیته
خصوصا چون اولیته
0
1401/07/06
سوال کننده
بچه هنوز اونقدر بزرگ نشده که لگد بزنه همه میگن اول مثل نبض میمونه بچت دختر یا پسر
1
1401/07/06
..... 😍
نگران نباش اصلا
0
1401/07/06
..... 😍
دختره عزیزم
0
1401/07/06
..... 😍
اره منم شنیدم اوایل مث ترکیدن حبابه اما خب نرمالش ۱۸هفته ب بعده
0
1401/07/06
..... 😍
۱۴هفته خیلی زوده
0
1401/07/06
سوال کننده
دختر زود تکون میخوره چطور حس نکردی
0
1401/07/06
سوال کننده
معلومه شیطونه
0
1401/07/06
..... 😍
نمیدونم والا این نبضو ک چندین باری حس کردم اما نمیدونم تکونشه یا نرماله
0
1401/07/06
سوال کننده
گوگل سرج کنی میاد ۱۶ میشع حس کرد بعضی یا هم ۱۴
0
1401/07/06
سوال کننده
تکونشه
0
1401/07/06
..... 😍
۱۶رو گفتن برا بچه دوم ب بعد
0
1401/07/06
..... 😍
امیدوارم
0
1401/07/06
سوال کننده
نه ربطی نداره بچه بچست دیگه اون چه میدونه اوله یا دوم که زود تکون بخوره بستگی ب بدنشون داره
0
1401/07/06
..... 😍
شمام نی نیت دختره
0
1401/07/06
..... 😍
دکتر و ماما گف اینو عزیزم
0
1401/07/06
سوال کننده
اره
0
1401/07/06
..... 😍
مبارکت باشه منم یکشنبه انومالی دادم
اتفاقا برا منم بریچ بوده
اتفاقا برا منم بریچ بوده
0
1401/07/06
سوال کننده
من اولین بارم ک تکون خورد دراز کشیده بودم قشنگ حسش کردم
0
1401/07/06
سوال کننده
مرسی بریچ خوبه یا بد یعنی چی
0
1401/07/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم ۱۴ هفته حرکت یکی از قلام حس میکردم
0
1401/07/06
..... 😍
یعنی با پا هست نه سر
بریچ بمونه باید سزارین کنی
البته دکتر اوما ب من گف تا ۳۶هفته وقت هست ک جنین بچرخه
بریچ بمونه باید سزارین کنی
البته دکتر اوما ب من گف تا ۳۶هفته وقت هست ک جنین بچرخه
1
1401/07/06
سوال کننده
منم همون موقع حس کردم
0
1401/07/06
..... 😍
چجور بود
0
1401/07/06
سوال کننده
😑😑😑یعنی درخواست سز بدم من طبیعی بیشتر خواستم
0
1401/07/06
Sahar R
نگران نباش عزیزم مگه نمیگی پریروز سونو بودی؟ خوب بوده دیگه خداروشکر پس حتی وقتی حسشم نمیکنه حال کوچولو خوبه . هنوز زوده به فکر حرکاتش باشی .
0
1401/07/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
مث ترکیدن حباب
0
1401/07/06
..... 😍
ن عزیزم فعلا ک زوده
خودمم طبیعی میخوام
فعلا وقت هست برا اینکه جنین بچرخه
ولی خب میگن ی ورزشا هم هست ک باعث چرخش جنین میشه
ماما خصوصی بگیری خیلی خوبه
کمکتم میکنه برا زایمان بهتر
خودمم طبیعی میخوام
فعلا وقت هست برا اینکه جنین بچرخه
ولی خب میگن ی ورزشا هم هست ک باعث چرخش جنین میشه
ماما خصوصی بگیری خیلی خوبه
کمکتم میکنه برا زایمان بهتر
0
1401/07/06
سوال کننده
مرسی فدات
0
1401/07/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
هووووو یه روزی بیاد همش برات ملق بزنه بچرخه.فعلا وقت زباده
1
1401/07/06
سوال کننده
اره افرین
0
1401/07/06
سوال کننده
اره گفتم طبیعی هم بیارم ماما خصوصی میگیرم
0
1401/07/06
سوال کننده
بعد اگه نچرخه سرازین مون میشه درخواستی یا نه ؟
0
1401/07/06
..... 😍
دکتر خودش وقتی ببینه بریچه میگه سزارین
چون اصلا بریچ رو نمیشه طبیعی دنیا اورد بچه خفه میشه
چون اصلا بریچ رو نمیشه طبیعی دنیا اورد بچه خفه میشه
0
1401/07/06
سوال کننده
اهامرسی
0
1401/07/06
♡rosha 🌈
سلام منم بچه اولم حرکت هاش خیلی زود حس کردم(شاید چون جفت خلفی بود)اما دومی هنوز حس نکردم..نگران نباش چیزای شیرین بخور ب پهلوی چپ دراز بکش اگه بازم حس نکردی برو خانه بهداشت صدای قلبش رو گوش بده بعد خیالت راحت میشه🌹
0
1401/07/06
♡rosha 🌈
ان شاءالله به سلامتی بغل بگیریش😍..تا ۳۸ هفته احتمال اینکه بچرخه و حالت بریچ عوض شه زیاده نگران نباش..دوست داری طبیعی زایمان کنی؟
1
1401/07/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/07/06
سوال کننده
سلامت باشی همچنین اره
0
1401/07/06
مامان هاکان و ویان
من از ۱۶ هفته یا هروز یه یک روز در میون احساس میکردم حرکاتش رو بعد یه چند روزی بود حرکتش رو حس نمیکردم ترسیدم رفتم پیش پزشکم گفت اصلا الگوی حرکتیش هنوز ثابت نشده که بخوای نگران بشی. فعلا گاهی هروز گاهی چند روز در میون حس میشه.
1
1401/07/06
مامان هاکان و ویان
فکر کنم از ۲۸ یا ۳۰ هفته باید هر روز با یه الگوی خاص حس بشه و حرکاتش رو زیر نظر گرفت. فعلا نگران نباش عزیزم
0
1401/07/06
بانو ss
عزیزم منم ی هفته ای هست که متوجه حرکتش شدم اما معمولا هر دو روز در میون .نگران کننده نیست چون الان خیلی کوچیکن بیشتر خوابن
0
1401/07/06
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
مامان گل آنچه حس کرده اید به احتمال زیاد مرتبط با حرکات جنین نبوده و احتمالا حرکات روده ای بوده است، چون در سونوگرافی همه چیز خوب است و مبنا هم سونوگرافی است، پس از حس مادری خود لذت برده و صبوری کنید تا کم کم حرکات واقعی را حس کنید 🌹🌹
مامان گل آنچه حس کرده اید به احتمال زیاد مرتبط با حرکات جنین نبوده و احتمالا حرکات روده ای بوده است، چون در سونوگرافی همه چیز خوب است و مبنا هم سونوگرافی است، پس از حس مادری خود لذت برده و صبوری کنید تا کم کم حرکات واقعی را حس کنید 🌹🌹
1
1401/07/07
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم نگین جانم💓🌹💓
0
1401/07/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/07/07
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
من بچه اولمه از ۸ هفته هم قشنگ حسش میکردم هم خودش هم حرکاتش یه چیزی مثل حرکت ماهی کوچولو تو دست به هر کی هم میگفتم میخندید و باور نمیکرد سونو ک رفتم دقیقا جایی ک به دکتر نشون دادم همونجا بود
خیلی هم دور از ذهن نیس حس کردنش
خیلی هم دور از ذهن نیس حس کردنش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



667

