سلام خانم دکتر پسر دوسالو نیمشه دیشب جاش سرد بود صبح بیدار شد بینیش گرفته بود ظهرم رفت حموم عصری دیدم ابریزش داره دما بدنشم ۳۷.۲ هست چکار کنم بدتر نشه؟
ی نوزاد ۱۰روزه ام دارم دما بدنش ۳۷.۳ اگ اونم علائم داشت چکار کنم براش؟
پرسش (1401/07/06):
دارو برای ابریزش بینی کودک دوساله
424
25
1401/07/06
سوال کننده
1
1401/07/06
SARA,sh sh
سلام عزیزم بهش شربت سیتریزین بده
0
1401/07/06
SARA,sh sh
پنج سی سی هر هشت ساعت
0
1401/07/06
SARA,sh sh
دمای بدنشون زیاد نیست نترس
ولی 38درجه به بعد مواظب باش و استا بده
ولی 38درجه به بعد مواظب باش و استا بده
0
1401/07/06
SARA,sh sh
واسه نوزاد دارو تجویز نمیشه
واصلا استفاده نکنی از بخور آب استفاده تو اتاقشون استفاده کن
واصلا استفاده نکنی از بخور آب استفاده تو اتاقشون استفاده کن
0
1401/07/06
سوال کننده
بخور سرد؟
0
1401/07/06
زهرا ❤️
آره
0
1401/07/06
سوال کننده
خداکنه فقط تب نکنن
0
1401/07/06
SARA,sh sh
ببخشید بخور گرم
0
1401/07/06
SARA,sh sh
نترس اگه دیدی تبشون رفت رو 37.5بهشون یه مقدار استا بده
0
1401/07/06
سوال کننده
بخور سرد دارم گرم ندارم
2
1401/07/06
FAEZEH 👨👩👧
من دخترم میریم شهر خودمون حساسیت داره دائم آبریزش بینی داره دکتر بهش نئوتادین داد کلا برای آبریزش بینی و حساسیت بچه هاس خیلی بهتر از سیتریزین
0
1401/07/06
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
سلام عزیزم تبریک میگم قدم نورسیدتو
قدمش زیبا باشه
همون بخور سرد رو باید واسه گرفتگی بینی روشن کنی گلم
قدمش زیبا باشه
همون بخور سرد رو باید واسه گرفتگی بینی روشن کنی گلم
0
1401/07/06
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
اره عالیه یه بار میدی ابریزش بند میاد
0
1401/07/06
SARA,sh sh
بخور سرد هم میشه همونو استفاده کن
0
1401/07/06
سوال کننده
سلامممنون زنده باشی
تولد گل پسرت مبارک باشه ان شاالله دامادیش
تولد گل پسرت مبارک باشه ان شاالله دامادیش
0
1401/07/06
سوال کننده
حالا صبح اگ خوب نشه میرم براش میخرم
شربته؟
شربته؟
0
1401/07/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
برای گل پسرتان میتوانید زادیتن را شروع کنید، 2.5 سی سی در روز بدهید اما برای دلبند کوچکترتان جز توصیه به افزایش شیردهی من نمیتوانم تجویز دیگری کنم چون سن او کم است، الان حال بچه ها چطور است؟
برای گل پسرتان میتوانید زادیتن را شروع کنید، 2.5 سی سی در روز بدهید اما برای دلبند کوچکترتان جز توصیه به افزایش شیردهی من نمیتوانم تجویز دیگری کنم چون سن او کم است، الان حال بچه ها چطور است؟
0
1401/07/07
سوال کننده
خداروشکر تب ندارن
پسر بزرگم سرفه و عطسه و ابریزش داره
کوچیکه هم چندتا سرفه فقط زد
پسر بزرگم سرفه و عطسه و ابریزش داره
کوچیکه هم چندتا سرفه فقط زد
0
1401/07/07
سوال کننده

خانم دکتر پسرم ۵روزه نافش افتاده گاهی اینجوری خونیه عادیه؟ خیلی نفخ خالی میکنه
0
1401/07/07
پزشک اوما
خداروشکر گل من💓💓
میتوانید برای دلبندتان بزرگترتان، از شربت پلارژین کمک گرفته و زادیتن یا سیتریزین بسته به دسترسی فعلی بدهید. هر دو با توجه به سن دلبندتان مناسب هستند.
در مورد دلبند کوچکترتان، میزان شیردهی را افزایش داده و سر او را گرم نگه دارید.
در مورد سوال دیگرتان هم جانم من عذرخواه و شرمنده م اما باتوجه به قوانین لطفا در تاپیک جدید سوالتان را طرح کنید🌹
میتوانید برای دلبندتان بزرگترتان، از شربت پلارژین کمک گرفته و زادیتن یا سیتریزین بسته به دسترسی فعلی بدهید. هر دو با توجه به سن دلبندتان مناسب هستند.
در مورد دلبند کوچکترتان، میزان شیردهی را افزایش داده و سر او را گرم نگه دارید.
در مورد سوال دیگرتان هم جانم من عذرخواه و شرمنده م اما باتوجه به قوانین لطفا در تاپیک جدید سوالتان را طرح کنید🌹
0
1401/07/07
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
شوهرم رفته نئوتادین بهش دادن
شوهرم رفته نئوتادین بهش دادن
0
1401/07/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، نئوتادین هم برای سن دلبندتان خوب است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آمپول تشکیل ریه در زمان سرماخوردگی
- نساختن شیرخشک به نوزاد
- سرما خوردگی دخترم چیکار کنم
- ب داد طفل معصومم برسید😭😭😭
- دکتراوما وخانومای باتجربه میشه جواب منوبدید خیلی نگرانم
- کیسه ابم توی 16 هفته ب خاطر امینوسنتز سوراخ شد. دکتر اوما و دوستان بیاید لطفا
- ابریزش بینی شدید و عطسه
- نشتی کیسه آب درهفته 32
- اونای ک کرونا داشتن
- نشتی کیسه اب در ماه اخر




