زایمان با تحریک دهانه رحم
سلام خانم دکتر شبتون بخیر
من ۳۷ هفته و ۷ روزمه
سرکلاژ بودم ۳۶ هفته و ۶ روز سرکلاژم رو باز کردم فشارخون بارداری دارم متیل دوپا میخورم
دهانه رحمم باز نشده معاینه تحریکی هم شدم ترشحات خونی و لزج خیلی کمی داشتم بعد از تحریک
راه که میرم فشار خون و ضربان قلبم بالا میره پاهامم ورم میکنه
تا کی میشه صبر کردن برای دنیا اومدن بچه ؟
روزی یه آسپرین و دوتا امپول هپارین هم میزدم که الان نمیزنم از وقتی سرکلاژم باز شده
من به حدی استرس دارم که شبا تا صبح بیدارم و خوابم نمیبره
وزن گیری جنیندر ۳ ماهه سوم
سلام من وارد ۲۸ هفتگی شدم ۳ ماهه سوم برای وزن گیری جنین چه چیزای مفیده فقط غذاهای نمک دار و ترش نباید بخورم
ترشخ خونی هفته ۳۸ +عکس
سلام دکتر عزیز و دوستان
من یکشنبه معاینه لگن شدم هیچ مشکلی نداشتم دکترم گفت شنبه برمبستری بشم برای زایمان
الان صبح که از خواب بیدار شدمترشحات خونی دارم هیچ دردی ندارم دیشب هم توی خواب متاسفانه ارضا شدم
الان نیاز هست مراجعه کنم به بیمارستان یا همونشنبه برم ؟؟؟
همسرم تا پنجشنبه نیست تنهام استرس دارم باید چیکار کنم
جواب ازمایش بابام لطف کنید تفسیر کنید
سلام خانم دکتر عزیز لطف کنید جواب ازمایش رو بفرماید دوستان اگ کسیم بلده بگه مرسی عزیزان
غذا نخوردن و دندان درآوردن
خانم دکتر سلام.وقت به خیر.
پسر من چهار روز دیگه ده ماهش کامل میشه.
پنج شنبه ی گذشته دوبار بالا آورد که بردمش بیمارستان آمپول ضد تهوع زد .شکمش هم فرداش پنج بار کرد اما با حجم کم و شل.دیگه از اون روز شکمش همون روزی دوبار هست که یک بارش خیلی شل هست.
یک شب به شدت بی قراری کرد و متوجه شدم از دندون هست .چون مقعدش هم قرمز شده.شربت نئوزینک هم میدم روزی 2.5 سی سی و قطره پروبیوتیک.مولتی ویتامین و آهنش هم طبق روال هر روزه اش میدم.
فقط همون پنج شنبه شب که بالا آورد من از فرداش سه چهار بار بهش شربت اندانسترون دادم.
الآن چیزی که خیلی ناراحتم کرده این هست که چهار روز هست هرچی براش درست میکنم لب نمیزنه ،صورتش رو برمی گردونه.
دکترش گفت اصرار نکن برای غذا که بد غذا میشه اما چهار روزه هیچی نخورده .نیم کیلو کم کرده بچم
چکار کنم به نظرتون؟
امپول پروژسترون بعد از بارداری
سلام اومایی های عزیز یک ماه از زایمانم میگذره میخوام امپول پروژسترون برای جلو گیری از بارداری استفاده کنم گه گاهی هم بچمو شیر میدم
تفسیر سونو گرافی لطفا
سلام
خانم دکتر و دوستان
این سونو را نگاه کنید مشکل داره یان
چرا دخترم ریزش موگرفته؟؟
سلام وقت بخیر
چرا دخترم ریزش مو گرفته الان ۲روزه هی میبینم رو بالشش مو هستش دست میکنم تو موهاش با دستم مو میاد!!!
آیا طبیعی این ریزش مو یا ببرم پیش دکتر برای آزمایش چیزی شاید چیزش کم باشه!!!؟؟
نگرانم خیلی ک چیزش نشه
مدفوع ابکی نوزاد ۹ماهه🤦♀️
سلام من پسرم ویروس گرفت استفراغ میکرد اول بردیم دکتر امپول زد ب رونش استفراغش قطع شد ازاون ب بعد اسهال شد مدفوع ابکی روزی ۶ ۷ بار باز دکتر بردیم کپسول پروکید داد الان ۳روزه بهش میدم اما بازم مدفوعش شله فقط دفعاتش کمتر شده مثلا روزی ۴ ۳ بار چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
نحوهی آماده سازی غذای کمکی
سلام شب بخیر
اوما جان واسه دخترم با شروع کمکی سوپ و با پشت قاشق نرم کردم ولی نخورد میکس کردم و کاملا له شد خورد
الان دوباره با قاشق له کردم نمیخوره
چیکار کنم استرس گرفتم
مکمل های دوران بارداری
سلام من با مکمل مخصوص بارداری پرگنیتال به شدت اشتهام زیاد میشه و نمیتونم خوردن رو کنترل کنم میشه اون رو مصرف نکرد و کلسیم و آهن و زینک رو جدا جدا مصرف کرد؟با توجه به این که نباید خیلی وزنم بالا بره
خونریزی بعد پاک کردن
سلام من۲۵هفته و۳روز باردارم ازمایش دادم عفونت ادراری وواژینال داشتم دکترم هفته پیش قرص وشیاف واژینال دادواستفاده میکنم الان۳روزه موقع دسشویی رفتن وپاک کردن خودم خون میبینم باراول بعدازمدفوع بوددرحد۲قطره باز ندیدم تافرداش درحد۱قطره امروز هم همینطوراز قطره کمترانگارهر۴،۵باردسشویی رفتن یبارمیبینم موقع ادرارام ازهمون روز اول ازتوالت فرنگی استفاده کردم چیزخطرناکی هست مراجعه کنم به دکتر؟مرکزبهداشت بخاطرعفونتم هفته پیش گفت ممکنه کیسه ابت پاره شه ومن ازهمون روزاحساس کردم پاره شد🤦♀️وازم اب میاد۱۸ام بودکه رفتم دکتربرام سونووتست امینوشورنوشت وهمه چی خوب بودخداروشکرالان من چیکار کنم خانم دکتر؟
جوش روی لثه نوزاد ۶ ماهه
سلام دکترعزیز
امروز متوجه شدم روی لثه پسرم ی جوش سفید زده ..جای آخرین دندون آسیاب
خیلی عقبه و نمیذاره عکس بگیرم ولی دقیقا ی جوش سفید زده روی اون لثه
انگار درد هم داره و خوب نمیتونه مک بزنه
چند وقتی هست بد شیر میخوره .میتونه از این جوشه باشه؟؟
باید چیکار کنم ؟؟
اقدام به بارداری و تزشح زرد
سلام خوبین. امروز ۱۲ سبگل هستم
و طبق اوما ۳ روز دیگه تخمکگداری هستش
پریشب اقدام داشتم. دیشب ترشح زرد دیدم
هیچ خارش و بوی هم نداشت
ماه پیش هم دقیقا بعد از اقدام ترشح سبز داشتم. این ماه شد زرد. شوهرم هم از داد مشکلی خداروشکر نداشت
همین ماه دکتر رفتم گفت از روز اول پریود تا روز ۱۴ تتراسایکلین بخور
و دیگه مشکلی نداری. پودر اینفولیک و قرص اووبست هم بهم داد. کسی بوده با این قرصا جواب گرفته باشه؟
الان از دیشب کلا کلافه شدم. نمیدونم با این وجود که همون یکبار تزشح دیدم
اسپرم میگیره یا همین ترشح نابودش میکنه
قرمزی زیر لب نوزاد
سلام وقت بخیر
ببخشید زیر لب دخترم قرمز شده الان یک ماهی میشه گاهی فقط خشکه گاهی قرمزه،نمیدونم چون رفلاکس داره واب دهنش میاد واسه اونه یا چیز دیگه
پماد کالاندولا هم زدم متاسفانه تاثیری نداشته،چکارکنم ؟
حساسیت ب گالاکتومید در نوزاد
سلام خانم دکتر من دخترم ۵۶ روزشه و حساسیت ب لبنیات گاوی و رفلاکس داره امروز پودر گالاکتومید استفاده کردم شب بچه همش گریه کرد و تا ساعت ۲ نصف شب بیدار بود انگار ک دلش درد بکنه. میخاستم ببینم این پودر ر این بچه ها سازگاره .دلیلش میتونه این باشه
جایگزینش چ شیرافزاهای قوی هست قبلن لاکتاول و کپسول شیرافزا استفاده میکردم تاثیری نداشت بعضی روزها ک اثلن شیرم کم کم میموند.ولی این پودر خیلز خوبه حیف ک انگار حساسیت داده بچه لهش.
تا کی قرص استرادیول بخورم.پریودم عقب افتاده
سلام
من این ماه hmg و hcg زدم.قرص استرادیول و لتروزول هم خوردم.۵ مرداد دوتاhcg زدم از ۱۸ ام کمردرد پا درد دارم و سردرد زیر دلم سفته انگار.ترشحات سفید هم دارم.بی بی چکم گذاشتم منفی بود.من دوره هام ۲۹ روز هم هست..چیکار کنم قرص استرادیول بخورم یا قطعش کنم؟الان ۳۲ روزه.کیست نشده باشه.من اندومتریوز دارم
تفسیر آزمایش خون و ادرار
سلام پزشک اومایی عزیز
وقتتون بخیر
امکانش هست آزمایش منو تفسیر کنید.ممنونم
بچه ام یه مدت بعد خوردن شیر خشک ،همه رو بالا میاره
سلام خدمت خانم دکتر عزیز و مادران گل
از همون اول شب ها به بچه ام دو الی سه درجه شیر خشک اپتامیل میدادم
الان حدود ده روزه به خاطر مصرف بعضی قرص ها شیرم به شدت کم شد
مجبورم طی روز هم بهش شیر بدم
ولی تا شیر میخوره چند دقیقه بعدش بالا میاره ، باز بعد یه پنج دقیقه ای
مقدار زیادی بار بالا میاره نمیدونم این همه کجا بوده
به صورت پنیری
شما چه شیر خشک به بچه تون میدید
به نظرتون شیر خشک کلا عوض کنم
یا همین اپتامیل arبهش بدم
خونریزی بعد از سزارین
سلام من امروز ۱۰روزه از سزارینم میگذره خونریزیم تموم شده میخواستم ببینم مشکلی هست اخه شنیدم خونریزی بعد از زایمان خیلی طول میکشه ؟؟




