ببین بچه رو سر خود دارو نده
عزیزم منم پسرم از دیروز ابریزش عطسه و سرفه میکنه انگار ویروسیه تو اوماهم خیلی گفتم ک بچهاشون این علائم داره
تو بچت کوچیکه اگ دیدی بدتر شد ببردکتر
بچه من هروقت مریض میشه فقط اسپری مجازه
بچه ۲ ماه و اصلا دارو نده
از نوزادی همین و فقط میداد
روزی چندبار میزدم هم خلطش و خالی میکرد هم سرماش خوب میشد
الان اوردمش دکتر .اینجا خیلی شلوغه همه بچه ها مریضن
دخترت خیلی کوچیکه هنوز حتما ببر دکتر دوز داروش رو دکتر باید تعیین کنه
فقط برای تبش قطره استامینوفن بده که بالاتر نره
تبش چقدره؟
نوزاد دوماهه رو کاری نمیشه کرد .
فوری ببر متخصص عزیزم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹
سن دلبندتان بسیار کم است و در این سن نمیتوان درمانی را خودسرانه شروع کرد، به متخصص اطفال مراجعه کنید و میزان شیردهی را افزایش دهید 💜