مجرای اشکش بستس باید ماساژ بدی گوشه داخلی چشمش به سمت پایین بینی

مث همین باید ماساژش بدی
مرسی عزیزم، آره ماساژ میدم
خب یگی از علائم رفلاکس همیشه اشکی بودن چشم
آخی، چکارش کنم دکتر برا رفلاکسش دارو نداد
باید دوره ش بگذره.دخترای منم رفلاکس دارن همش اشکی چشاشون داروهم کلی دارن میخورن ولی فرقی نکرده
آخی پ تا کی رفلاکس اذیتشون میکنه
دکتر بچه های من گف ۶ماه.ولی اینجا خیلیارو میبینم ۱۰ ماهم هستن فعلا خوب نشدن😢
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم احتمال انسداد مجاری اشکی مطرح شده و باید برای ارزیابی صحیح حتماً به صورت حضوری به چشم پزشک مراجعه کنید❤️