نگران نباش ی چی شیرین بخور
استرس و نگرانی و از خودت دور کن جز خودت و بچت هیچی برات مهم نباشه
من میخوام ولی اطرافیان نمیذارن استرس نگیرم
منم ۷ هفتم بود با شوهرم بحثم شد خ بددددد
برا فروش ماشین همون رور لک دیدم عبرت شد برا هرومون
خداروشکر که الان بچت سالم تو بغلته
من قبلا یه سقط داشتم به خاطر همین خیلی میترسم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
اگر خونریزی ندارید جای نگرانی نیست جانم اما تلاش کنید تا همیشه آرامش خود را در اولویت قرار دهید ❤️❤️
ممنونم دکتر
ببخشید سوال دیگه ای هم دارم
این که من چهار هفته و یک روزه باردارم طبق تقویم اوما...
اما هیچ علائمی ندارم فعلا
فقط هر از گاهی زیر دلم تیرمیکشه
ایا طبیعیه؟
خواهش میکنم جان دلم 🌹
بله موردی نیست اصولاً وجود یا فقدان علائم جسمی در طی بارداری در هر مادر متفاوت بوده و مبنایی برای تعیین سلامت بارداری نیستند💜
ممنونم دکتر مهربون
امروز ازمایش تیتر بتا دادم
به نظرتون مقدارش نرماله برای چهار هفته و یک روز؟
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
جان دل یک عدد بتا صرفا به ما نشان می دهد که شما باردار هستید، اهمیت دیگری ندارد اما اگر خیلی نگران هستید بتا را به شکل تیتر در همین آزمایشگاه با فاصله 48 ساعته تکرار کنید 💓💓