Ooma

یبوست و خون کودک ۵ماهه

سلام دکتر جان 💕
پسرم ۴ ماه و ۲۶ روزشه.. مدتیه شکمش اصلا خوب کار نمیکنه.. بعد از دو روز یبار به سختی دفع داره و خیلی زور میزنه و موقع دفع ازش خون بیرون میاد. به شدتی که آخرهای دفعش خون خارج میشه.
من بعد از زایمان دچار سنگ کیسه صفرا شدم و مجبور به جراحی و درآوردن صفرا شدم. و همیشه یبوست دارم.
این میتونه دلیل بر مدفوع نکردن پسرم باشه؟!
البته مدفوع پسرم خیلی خیلی شله.
قطره ی ویتامین دی ۱۲٠٠٠ و مولتی ویتامین پدیا وست و آهن فروزومال و قطره ب ب کر استفاده میکنه.

16 پاسخ 306 بازدید


تو تب دارم میسوزم

سلام پزشک عزیز شبتون بخیر
3 شبه که از ساعت 1شب به بعد بدنم کلا داغ میشه دمای بدنم میره بالا
و احساس میکنم تب کردم و خیلی صورتم میسوزه
با اینکه سردرد و گلو درد و سرفه ندارم
نمیدونم چرا تب میکنم اونم فقط شبا
کف پاهام سرده و بدنم بشدت داغه
لبام و چشمام هم احساس میکنم میسوزن
ب دکتر دسترسی ندارم و حالم خیلی بده تو خونه چیکار میتونم بکنم که تبم پایین بیاد؟😞😞

4 پاسخ 421 بازدید


لطفا جواب بدین❌ تب بیشتر از ۳روز در نوزاد ۹ماهه

سلام پزشک اوما ودوستان
پسرم سه روزه تب داره وتبش تا۳۸.۵هم رسید وبهونه میگیره وبیحاله
پریروز بردمش دکتروبهش استامینوفن وشربت سرماخوردگی داد وقتی میخوره تادوسه ساعت خوبه وبعدش دوباره تبش میره بالا
پاشویه میدم لباس نازک تنش کردم و آب زیادبهش میدم
ولی داره طول میکشه چکارکنم نگرانم

32 پاسخ 308 بازدید


تعداد اسپرم، حتما بخونید

سلام، من همسرم ازمایش اسپرم داده، تعداد اسپرم هاش 14میلیون بود و تحرکشون هم کم بود، هر کاری میکنم نمیره دکتر، به نظر شما چه قرصی برای اینکه تعداد و سرعت اسپرم رو زیاد کنه خیلی خوبه؟

21 پاسخ 488 بازدید


دندون قروچه و لرزش سر و دست بچه 10 ماهه دکتر جان لطفا بیا

بچم قبلا حرکات مشکوک ب تشنج داشت ک پزشک مغز و اعصاب تشنج رو رد کرد. الان دو هفته ای میشه ک دندون قروچه میکنه. اوایل خودم دیدم ک دندوناش رو با حرص فشار میده و دست و سرش میلرزه و کاملا هوشیاره. الان خیلی این حالت زیاد شده. توی این مدت هم عفونت شدید روده گرفت ک بستری شد و خوب شد. امروز دیدم زیاد داره تکرار میکنه. گاهی فقط سرش میلرزه. نگران شدم تشنج نیست؟

15 پاسخ 689 بازدید


سونوگرافی انومالی جنسیت نوزاد

سلام ممکنه تو سونوگرافی آنومالی جنسیت بچه را اشتباه بگن
یا دقیقا درسته؟؟

24 پاسخ 584 بازدید


تفسیر آزمایش ادرار کودک

سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم
ادرار دخترم بوی بد میده و رنگش تیره هست
یه مقدار هم چسبندگی لابیا داشت
و حدود نیم کیلو کاهش وزن داشته
ازش نمونه ادرار گرفتم
لطفا بررسی کنید که مشکل عفونت ادراری نداره؟

7 پاسخ 475 بازدید


زگیل تناسلی همراه با عکس

درود وقتتون بخیر ببخشید من چند روز احساس میکنم چنتا ضایع پوستی شبیه زگیل دارم . البته چند ماه به خاطر بارداری اصلن رابطه نداشتم و شوهرمم زگیل تناسلی نداره. نمیدونم به جز رابطه جنسی ایا راه انتقال دیگه ای هست مثل استخر؟ توی هفته ۳۹ هستم و دکترمم معاینه ندارم و نمیبینمشون. ممکنه که چون زایمانم طبیعی هست این زگیل باشه مشکل ساز باشه برای بچه؟

32 پاسخ 1,387 بازدید


آیارنگ مدفوع ودیدن این لکه در ادرارنوزادطبیعیه؟

سلام دکترجان سه ساعت پیش پسرم مدفوع کرده بود یهوتوادرارش انگاریه لکه خونی میبینم،میتونه ناشی ازچی باشه؟
یه سوال دیگه هم دارم ازدیروزعصرمتوجه شدم دونه هایی توصورت بودنش دراومده همشونم شکلشون یکیه اگه امکانش هست راهنماییم کنید

15 پاسخ 372 بازدید


خون اومدن از بینی

سلام من حدودا ۴۰ روزه پیش یهو صب از بینیم خون اومد ب فاصله ۵تا۷روز بعد دوباره خون از بینیم اومد دیگه نیومد تا ی هفته پیش دو دفه قبل کمتر بود وسریع خون بند میومد ولی حدودا ی هفته پیش دوباره ک خون اومد دیر بند اومد و همش میزد ب گلوم خونش امشبم دوباره خون اومده بازم دیر بند اومد و همش میزنه گلوم الان حدو ۲۵ روزه آنوکسام استفاده میکنم

12 پاسخ 335 بازدید


زایمان در هفته ۴۰بارداری بدون درد باز نشدن رحم چیکار کنم؟

سلام ۴۰هفته ام طبق سونو گرافی ان تی انومالی ۱۳ام تاریخ زایمانم بوده ولی معاینه شدم رحمم باز نیست و بستری نکردن .کسی بوده اینجوری ؟
چیکار باید بکنم ؟ورزش و پیاده رویی بارهنگ زعفران خوردم روغن کرچک هم خوردم شیاف هم خیلی استفاده کردم ولی خبری نیست

141 پاسخ 818 بازدید


مصرف همزمان قطره آ د و مولتی ویتامین

سلام عرض ادب و احترام
فرزندم تازه ۳ ماهش شده بهداشت قطره آ د بهش داد
ولی دکتر مولتی ویتامین براش تجویز کرد
میخواستم بدونم مصرف همزمان ویتامین آ د و مولتی ویتامین مشکلی داره یا خیر؟

19 پاسخ 7,646 بازدید


نگرانی از سقط مکرر

سلام.
امروز چهارشنبه علائم بارداری نداشتم.
رفتم تیتر دادم عددش روی ۳۰۰۰ بود.
یکشنبه روی ۱۴۵۰ بود.بعد از سه روز به نظرم اونقدر بالا نرفته
متاسفانه دوسال پیش در هفته هشتم دچار سقط فراموش شده شدم.
امروز هم همون علائم رو دارم.نمیدونم چیکار کنم
چون هفته ششم هستم دادن سونو هم نتیجه ای نداره.
پزشک محترم ممنون میشم راهنماییم کنید

5 پاسخ 647 بازدید


استفاده از شیاف گل مغربی

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
میخاستم بدونم از این قرص ها به جای شیاف میشه استفاده کرد و همینجوری باید داخل واژن بزارم؟

34 پاسخ 4,114 بازدید


ازمایش هورمونی وریزش مو

سلام خانم دکترعزیز خواهرم بیست و شش سالشه و به شدت ریزش مورو ازبعدزایمان تجربه کرده مکمل هم مصرف کرد ک بی تاثیربوده میخوادآزمایش هورمونی انجام بده دوره پریودش پنج روزه اس بنظرتون چه روزی میتونه انجام بده راستی روزسوم وچهارم پریودش میشه جمعه و شنبه ک تعطیلی رسمیه.میشه روزپنج ام بره که روزآخرپریودش ودرحدلکه بینی؟ممنونم

10 پاسخ 249 بازدید


تکون خوردن جنین از چه زمانی مهم هست

سلام وقت بخیر
من وارد هفته ۲۷ شدم
امروز خیلی نینی تکون نمیخورد مثل هرروز،درواقع فقط چندتا تکون ریز حس کردم.پهلو راستم هم یکم درد داره.
میخواستم بدونم از چه زمانی تکون خوردنش مهم هست و باید شمارش بشه؟و کلا شمارشش به چ صورت هست ؟

14 پاسخ 354 بازدید


علت نگرفتن سینه مادر

سلام وقت بخیر
دختر من یکماه و نیمه است
وقتی میخاد شیر بخوره چه سینه خودم چه شیشه شیر بعضی وقتا کلافه است
سینه خودمو کم میگیره با اینکه شیر دارم ولی گریه میکنه
با اینکه کلی مواد غذایی واسه شیرم میخورم که زیاد شه ولی خب باز شیرم کمه
راه حل چیه؟؟؟

29 پاسخ 324 بازدید


خونریزی واژینال هفته دوازدهم

سلام خانم دکتر خسته نباشین من هفته ۱۲ هستم و امشب به یکباره خونریزی کردم و سریع خودم رسوندم بیمارستان لکه بینی داشتم تا یکم راه رفتم دوباره در حد چند دقیقه خونریزی کردم گفتن ساک حاملگی تشکیل شده قلب جنین میزد خداروشکر اما گفتن اطراف ساک خونریزی مشاهده شده گفتن استراحت مطلق باشم و شیاف پروژسترون نوشتن تا موقعی که خونریزی دارم شب و صبح خونریزی قطع شد فقط شبها استفاده کنم میخاستم بپرسم چکار کنم ممکنه سقط شده باشه و ضرری نداره شیاف؟

51 پاسخ 952 بازدید


سلام‌ میخاستم بدونم این قرصا یکی هستن؟

آخه دفعه قبل دکتر قرص اولترا_د رو بهم داد
ایندفعه ک رفتم یادم نبود اسمشو برا همین دکتر ویتامین دی رو برام نوشت.
میخاسم ببینم یجور نباشن باهم بخورم بد بشه

6 پاسخ 723 بازدید


علائم دوقلویی چیست وتجربیات آن چیست

سلام
خانمایی که دو قلو باردار بودن از تجربیاتشون بگن کی فهمیدید بارداری کی فهمیدید دو قلو هست چه حالت هایی داشتید ؟

98 پاسخ 1,294 بازدید